Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τρίτη 22 Αυγούστου 2023

ΟΣΕ : Πως έγιναν οι τοποθετήσεις στον Ρυθμιστή Κυκλοφορίας/ ΚΕΚ στην Βόρεια Ελλάδα ;

 Το στέκι της έλξης φέρνει στην επιφάνεια ένα θέμα που συζητείται έντονα (και είχαμε και αρκετά σχόλια) και αφορά την αξιολόγηση στις τοποθετήσεις των νέων σταθμαρχών στον ΟΣΕ σε σταθμούς, τηλεδιοικήσεις κτλπ. Το ερώτημα είναι συγκεκριμένο καθώς
οι τοποθετήσεις σε αυτές τις θέσεις, όπως του Ρυθμιστή Κυκλοφορίας και στο ΚΕΚ,  απαιτούν αυξημένη εμπειρία στο πεδίο καθώς καλούνται να λάβουν κρίσιμες αποφάσεις. 

Αυτό που είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός είναι ότι η Διοίκηση του ΟΣΕ δεν προκήρυξε τις θέσεις στον Ρυθμιστή Κυκλοφορίας ούτε στο ΚΕΚ  στην Βόρεια Ελλάδα, προκειμένου να εκδηλωθεί ενδιαφέρον απο έμπειρους σταθμάρχες, αλλά προχώρησε σε απευθείας τοποθετήσεις, προκαλώντας όμως διαμαρτυρίες ΚΑΙ μεταξύ των νέων σταθμαρχών.

Γιατί άλλο είναι να δουλεύεις για παράδειγμα στο διαλυμένο ΤΧ1 και άλλο στον ΡΚ.

Ποια ήταν τα κριτήρια λοιπόν;  

Ήταν ο Κυβερνητικός  κομματικός φανατισμός με το  συνεπακόλουθο "σπρώξιμο";(τόσο φανατικός που  φτάνει στα όρια κάποιος να αισθάνεται τόσο ισχυρός ώστε να  απειλεί με "ξύλο τους κομμουνιστές").

Ήταν οι προνομιακές  σχέσεις με πρόσωπα έχοντες καίρια Διοικητικά πόστα  εντός ΟΣΕ; 

Έγινε κάποια αξιολόγηση; 

Σε κάθε περίπτωση, ας γνωρίζουν όλοι ότι η σιδηροδρομική κοινότητα ΒΟΑ κυριολεκτικά με αυτά που γίνονται στον ΟΣΕ και πλέον το στέκι έχει γίνει αποδέκτης πολλών καταγγελιών. 

Επίσης ας γίνει ξεκάθαρο και αυτό.

Όσοι τοποθετούν σε κρίσιμες θέσεις ευθύνης άπειρο προσωπικό, που δεν έχει εργαστεί στο πεδίο ποτέ και χωρίς προηγουμένως να κληθεί  σε εκδήλωση ενδιαφέροντος το έμπειρο προσωπικό, προκαλούν την τύχη τους, κυριολεκτικά.

Θα επανέλθουμε.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

1 σχόλιο: