Τα "ρανδάρ" των μηχανοδηγών εντόπισαν τις τελευταίες 3 ημέρες τα συνεργεία γραμμής να "λιπαίνουν" την σιδηροδρομική υποδομή μεταξύ ΣΚΑ- Οινόης. Η Διοίκηση του συνταξιούχου κυρίου Τερεζάκη προφανώς θορυβήθηκε απο την πρόθεση operator να διακόψει
Ενδεικτικό δε είναι ότι το μηχάνημα που χρησιμοποιείται απο τους συναδέλφους - που καταβάλουν μεγάλη- υπεράνθρωπη προσπάθεια - στο συνεργείο, δημιουργεί λόγω τεχνικών χαρακτηριστικών κάποια προβλήματα στα φωτοσήματα , τα οποία επανέρχονται είτε με τοπικό χειρισμό είτε αν περάσει αμαξοστοιχία απο την γραμμή.
Κάπως έτσι εξηγήθηκε ότι τις τελευταίες μέρες τα πρώτα δρομολόγια βρίσκανε πολλά κόκκινα στο ΣΚΑ-Οινόη αλλά παράλληλα έμμεσα "αποδείχτηκε" και γιατί μέχρι πρόσφατα υπήρχε πρόβλημα στην λίπανση της σιδηροδρομικής γραμμής και σύμφωνα με όσα έχει γραπτώς δηλώσει η Hellenic Train, πρόβλημα που προκάλεσε σημαντικές φθορές στους τροχούς των αμαξοστοιχιών σύμφωνα με τους υπευθύνους της.
Οι φήμες ότι τον ρόλο τροχονόμου στα "ρανδάρ" έχει αναλάβει συνταξιούχος, ελέγχονται για την γνησιότητα τους.
Ελπίζουμε η κινητοποίηση της Διοίκησης του ΟΣΕ να αποσοβήσει τα χειρότερα και να μην επαληθευτούν τα όσα ακούμε τις τελευταίες ημέρες.
Συνεχίζεται.....
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου