Μέτρα από το Δήμο Θηβαίων και το Αστυνομικό Τμήμα της πόλης, ζητεί με επιστολή της η Hellenic Train, καθώς «άγνωστα άτομα» προκαλούν προβλήματα στις αμαξοστοιχίες στο ύψος του
Η φωνή των μηχανοδηγών! Ένας χώρος που φιλοξενούνται ειδήσεις για τον σιδηρόδρομο.Για επικοινωνία στείλτε τα σχόλια σας στην διεύθυνση mixanodigoiose@gmail.com
Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί
Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2023
Hellenic Train : προειδοποιεί με επιστολή της Δήμο και Αστυνομία
Ιταλία : Σοβαρό δυστύχημα σε διάβαση - Νεκρή η μηχανοδηγός
ΣΤΑΣΥ : Δεν θα θρηνήσουμε πάνω από το χυμένο γάλα
Μόλις χθες ενημερωθήκαμε ότι
Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2023
Οδοντωτός: Συνεχίζονται οι εργασίες καθαρισμού της γραμμής - Αισιοδοξία για επαναλειτουργία
Στο σημείο μηδέν για τα Τέμπη: Επιτροπή διερεύνησης από τον ΟΣΕ 9 μήνες μετά - Ούτε ένας διερευνητής σιδηροδρομικών ατυχημάτων από τον ανεξάρτητο Οργανισμό
Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2023
Επερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για σιδηροδρομικό δίκτυο και Καλαμπάκα.Λάρισα - Βόλο
Οι μεταβιβάσεις assets μεταξύ θυγατρικών του ομίλου FS συμβαδίζουν με τους κανόνες της ΕΕ
ΟΣΕ : «Αναβιώνουν σκάνδαλο του σκραπ και μαύρα βαγόνια»;
Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2023
Εκπρόσωποι Νέας Έλξης : Τότε (12/2019) και σήμερα (11/2023)
Τέμπη : Η κατάθεση του επισκέπτη στο newpost
«Η φόρτωση έγινε σύμφωνα με τις προδιαγραφές»
ΓΣΕΕ : Συνάντηση με την Πρόεδρο της Δημοκρατίας
Τα πρώτα αποτελέσματα από την επέκταση της Trenitalia στην Ισπανία (Iryo) και ένα δικό μας σχόλιο
Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2023
Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2023
Hellenic Train: 15 εκατ. ευρώ αυξημένη αποζημίωση ζητεί η εταιρεία από το Δημόσιο - Το «παραθυράκι» της σύμβασης και οι συνολικές απαιτήσεις
Αυξημένος κατά 15 εκατομμύρια ευρώ είναι ο ...λογαριασμός που θα στείλει στο Ελληνικό Δημόσιο η Hellenic Train για το 2022, καθώς όπως προκύπτει από τις χρηματοοικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, το ποσό της ετήσιας αποζημίωσης για την κάλυψη των «άγονων» δρομολογίων, το οποίο
Προκλητικός Καραμανλής για Τέμπη: «Δεν έχω ποινική ευθύνη – Η επανεκλογή μου ήταν ήττα της χυδαιότητας και της τοξικότητας»
O ΟΣΕ για τον εκτροχιασμό στον Προαστιακό Πάτρας
Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2023
Ανακοίνωση ΔΕΣΚ - Σ
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Χθες πραγματοποιήθηκε νέα συνάντηση των τριών Σωματείων με τη Διοίκηση της HELLENIC TRAIN, στην οποία η Εταιρεία πήγε τα πράγματα ένα βήμα πιο πέρα.
ΕΡΤ : Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Θεσσαλίας
Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2023
Hellenic Train: Έχει λάβει δάνεια 68 εκατ. από τη μητρική Trenitalia, στα 114 εκατ. οι απαιτήσεις από δημόσιο και προμηθευτές
Σημαντικές είναι οι ταμειακές «ενέσεις» της Trenitalia προς τη θυγατρική της στην Ελλάδα, τη Hellenic Train, η οποία αξιώνει
Υπό διάλυση ο Προαστιακός της Πάτρας - Τα ξύλα έχουν σαπίσει επικίνδυνα και τρένα κινούνται με 6 χλμ/ώρα
Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2023
Ανακοίνωση Σωματείων για συνάντηση με Hellenic Train και Υπουργείο Μεταφορών
Εκτροχιάστηκε συρμός του Προαστιακού στην Πάτρα
6.2 εκ Ευρώ αυξήσεων το 2022 χάρη στην ΣΣΕ του 2020
Hellenic Train: «Τα Τέμπη δεν οφείλονται σε αίτια που σχετίζονται με την ευθύνη του προσωπικού και της διοίκησης της εταιρείας»
Ορισμένες από τις βασικές κατευθύνσεις της υπερασπιστικής γραμμής της Hellenic Train σχετικά με το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών περιέχονται στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας για το 2022.
Επιμέλεια: Φ. Φωτεινός
Στην ενότητα «Γεγονότα μετά την ημερομηνία της Κατάστασης Οικονομικής Θέσης», δηλαδή στην ενότητα που σχολιάζονται τα κυριότερα γεγονότα που συντελέστηκαν μετά τη λήξη του 2022 και έως την έγκριση των οικονομικών καταστάσεων του 2022 (16 Οκτωβρίου 2023), η εταιρεία αναφέρει τα ακόλουθα:
«Τη νύχτα της 28/2/2023 στα Τέμπη, επιβατική αμαξοστοιχία Intercity συγκρούστηκε μετωπικά με εμπορευματική αμαξοστοιχία, προκαλώντας το θάνατο 57 ατόμων, μεταξύ των οποίων 9 υπάλληλοι της Εταιρείας, ενώ προέκυψαν και 181 τραυματίες.
Κατά την ημερομηνία σύνταξης της παρούσας Έκθεσης, οι έρευνες των αρμόδιων αρχών βρίσκονται ακόμη σε εξέλιξη.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι ο προσδιορισμός του κόστος των αποζημιώσεων των θυμάτων και τραυματιών, καθώς και των υλικών ζημιών βρίσκεται σε εξέλιξη, συνεκτιμώντας τα μέχρι στιγμής γεγονότα και στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η Εταιρεία οδηγούν στην εκτίμηση ότι το ατύχημα οφείλεται σε αίτια που δεν σχετίζονται με την ευθύνη του προσωπικού και της διοίκησης της Εταιρείας.
Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με την αξιολόγηση των υφιστάμενων ασφαλιστικών καλύψεων, δεν διαμορφώνει την ανάγκη διατύπωσης διορθώσεων στις παρούσες Οικονομικές Καταστάσεις για το έτος 2022, δεδομένου ότι η όποια καθαρή χρηματοοικονομική έκθεση στα ίδια κεφάλαια της Εταιρείας δεν αναμένεται να έχει σημαντική επίπτωση.
Στις αρχές του Σεπτεμβρίου 2023, με την μεγαλύτερη ένταση κατά το χρονικό διάστημα από 4 έως 7 Σεπτεμβρίου, η καταστροφική κακοκαιρία Daniel προξένησε μεταξύ άλλων σημαντικές ζημιές στις σιδηροδρομικές υποδομές της χώρας, ειδικά στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Αθήνα και δη στα τμήματα, Δομοκός – Λάρισα, Λάρισα – Βόλος και Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλα.
Οι ζημιές στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας έχουν επακόλουθο την αδυναμία εκτέλεσης σημαντικού μέρους της μεταφορικής δραστηριότητας της Εταιρείας.
Ωστόσο λαμβάνοντας υπόψιν την πλήρη υποστήριξη του μετόχου, Trenitalia S.p.A.,και το γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος τουκύκλου εργασιών της εταιρείας εντάσσεται στο πλαίσιο της από 14.4.2022 σύμβασης ΥΔΥ κρίνεται ότι δεν συντρέχουν λόγοι που θα επηρεάσουν την συνέχεια της λειτουργίας της εταιρείας».
Σύμφωνα με τα ανωτέρω, η Hellenic Train υποστηρίζει ότι το δυστύχημα των Τεμπών δεν οφείλεται σε αίτια που σχετίζονται με χειρισμούς του προσωπικού της, όπως οι μηχανοδηγοί.
Επίσης, αναφορικά με τις επιπτώσεις από την κακοκαιρία Daniel και παρά τη μείωση δρομολογίων, άρα και εσόδων, η Hellenic Train υπογραμμίζει ότι δεν συντρέχουν λόγοι που θα επηρεάσουν τη συνέχεια της λειτουργίας της εταιρείας, καθώς η εταιρεία τυγχάνει της υποστήριξης του μετόχου, δηλαδή της Trenitalia, αλλά και εξασφαλισμένων ταμειακών ροών από τη σύμβαση για τις άγονες γραμμές.
Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2023
Οικονομικά αποτελέσματα Hellenic Train: Έσοδα 153,89 εκατ., EBITDA 27,78 εκατ. και ζημιές μετά από φόρους 0,88 εκατ. το 2022
Αντίστροφη μέτρηση για την “ομογενοποίηση” στον Σιδηρόδρομο – Τι σημαίνει για ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ & ΓΑΙΑΟΣΕ
Είναι γραφικοί και το επιβεβαιώνουν καθημερινά
Το Σωματείο του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιβεβαίωσε για ακόμη μια φορά ότι κινείται στα όρια της γραφικότητας. Πως αλλιώς να ερμηνεύσει κανείς δημόσιες τοποθετήσεις, που θυμίζουν παραληρηματικές ανακοινώσεις
Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2023
Τέμπη: Συγκροτήθηκε η 31μελής Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής
Συγκροτήθηκε με απόφαση του προέδρου της Βουλής, Κ. Τασούλα, η Εξεταστική Επιτροπή για «τη διερεύνηση του εγκλήματος στα Τέμπη και όλων των πτυχών που σχετίζονται με αυτό». Η επιτροπή για τα Τέμπη αποτελείται από 31 μέλη, και συγκεκριμένα, από
Τέμπη: Υπουργούς του Μητσοτάκη «δίνει» ο Αγοραστός για το άρον – άρον «μπάζωμα» στον τόπο της τραγωδίας
ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ ζητούν την αύξηση ταχυτήτων χωρίς ETCS και Τηλεδιοίκηση
Γιατί είναι ο σιδηρόδρομος «πνιγμένος» στις λάσπες και στα χρέη;
Επιστολή ΔΕΣΚ στα 3 Σωματεία της Hellenic Train
Καθίζηση στην υποδομή και στα Σκόπια !
Καθίζηση σε γέφυρα της σιδηροδρομικής υποδομής στα Σκόπια προκαλεί ακυρώσεις σε εμπορευματικά δρομολόγια αυτές τις ημέρες. Πρόκειται για ένα ακόμη χτύπημα στις σιδηροδρομικές μεταφορές ενώ οι πληροφορίες αναφέρουν πως θα απαιτηθούν κάποιες εβδομάδες για την αποκατάσταση της ζημιάς.
“Ζωντανή” οικονομικά λόγω του 2022 η Hellenic Train – Οι καταστροφές του 2023 θα φέρουν εξελίξεις;
Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2023
+ΣυνΕξέλιξη : Τα ερωτήματα ΠΛΗΘΑΙΝΟΥΝ
Χρειάστηκε να περάσουν 9 ολόκληροι μήνες για να βρεθεί το "μαυρο κουτί" του μοιραίου Intercity.
9 μήνες μετά το μοιραίο βράδυ, πως άραγε να αισθάνονται οι συγγενείς των θυμάτων, που φωνάζουν καιρό τώρα ότι
ΣΟΚ- Τέμπη: «Εντοπίστηκαν ανθρώπινα μέλη και εκτός της χαρτογράφησης που υπέδειξε η αρμόδια επιτροπή»
Αποκαλύψεις για τις έρευνες που πραγματοποιεί η ιδιωτική εταιρεία στα συντρίμμια των τρένων που συγκρούστηκαν στα Τέμπη, έκανε η εκπρόσωπος Τύπου της εταιρείας, Αγγελική Διακομανώλη,
Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2023
Επέστρεψαν στα επίπεδα του 2018 οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές της ΕΕ. Στο -20% η Ελλάδα
Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2023
8 μήνες μετά, δεν ντρέπεται κανείς τους
Βρέθηκε σήμερα το «μαύρο κουτί» του Ic 62 γράφουν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Τα ΜΜΕ αναφέρουν πως βρέθηκε βιολογικό υλικό το οποίο έχει σταλεί για ανάλυση σε μια προσπάθεια που γίνεται προκειμένου να ταυτοποιηθεί το 57ο θύμα, κάτι που ακόμα δεν έχει γίνει. Στην νέα έρευνα που έγινε σήμερα, 8 μήνες μετά την τραγωδία.
Και ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ κανείς σε αυτήν την χώρα από όσους έχουν την πολιτική ευθύνη, για όσα διαβάζουμε. Από αυτούς που στις 2 μέρες είχαν βγάλει πορίσματα , από αυτούς που μιλούσαν για τοπικές τηλεδιοικήσεις από αυτούς που σκύλεψαν στους νεκρούς συναδέλφους μας για «τον Κανονισμό» που δεν τηρήθηκε.
8 μήνες μετά δεν ντρέπεται κανείς να διαβάζει ότι σήμερα βρέθηκαν μετά από νέα έρευνα επιπλέον στοιχεία.
Δεν ντρέπονται ούτε αυτοί που τους στήριξαν και τους στηρίζουν.
Μια ακόμη μαύρη σελίδα προστέθηκε σήμερα στο έγκλημα των Τεμπών.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Hellenic : Νέα συνάντηση με τα Σωματεία
Την προσεχή Τετάρτη ορίστηκε η συνάντηση των Σωματείων με την Διοίκηση της Hellenic train
Σαμποτέρ στο δίκτυο των σιδηροδρόμων
Το άγνωστο οπτικό υλικό από επιδρομές, κλοπές και δολιοφθορές σε σταθμούς της Αττικής και οι κίνδυνοι για το επιβατικό κοινό
Τέμπη: Έρευνα για μη ταυτοποιημένους νεκρούς – Η ώρα της αλήθειας για την φονική έκρηξη
Το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπηπλήγωσε τη χώρα, με ειδικούς εμπειρογνώμονες να προσπαθούν να κλείσουν τον
Εργατικό Κέντρο Πειραιά : 50 χρόνια Πολυτεχνείο
Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2023
ΣΕΠ -ΤΡΑΙΝΟΣΕ : Aoριστίες και απορίες χωρίς νόημα
Για άλλη μια φορά το φίλα προσκείμενο στην Κυβέρνηση ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ παρουσιάζει λανθασμένη εικόνα και παραπληροφορεί τους σιδηροδρομικούς.
Έγκλημα στα Τέμπη: Εννέα μήνες μετά, νέα αυτοψία για τον ακριβή αριθμό των νεκρών
Ο ΟΣΕ ανοίγει συζήτηση με τη Hellenic Train για την εκμετάλλευση των τουριστικών τρένων
Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2023
Μια εικόνα χίλιες λέξεις - Οι μηχανοδηγοί έσωσαν την τιμή των σιδηροδρομικών μετά την σιωπή της ΠΟΣ (ΚΑΙ) σήμερα
Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2023
ΠΕΠΕ : Eπιστολή - Δήλωση στους Κοινοβουλευτικούς φορείς για τα Τέμπη
Σύλλογος Πληγέντων Δυστυχήματος Τεμπών 28-2-2023: ΟΡΓΗ και ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ
Οργή και αγανάκτηση προκαλούν οι άθλιες δηλώσεις των υπουργών Μ. Βορίδη και Α. Γεωργιάδη για το έγκλημα των Τεμπών.
Τα εμπορεύματα μπαίνουν ξανά σε ράγες με ισχυρή πίεση και από την Κίνα
Στόχος η επανεκκίνηση εμπορευματικών τρένων στις 10 Δεκεμβρίου μετά τις τεράστιες ζημιές από την κακοκαιρία. Το θέμα απασχολεί έντονα την Cosco και τέθηκε στο πρόσφατο ταξίδι Μητσοτάκη στην Κίνα.
Φίλοι Προαστιακού: «Η εμμονή σε μη ρεαλιστικούς οραματισμούς απειλεί συγκοινωνιακά την Πάτρα»
Η παρέμβαση των Φίλων Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πάτρας αναφέρει:
Κύριε Σταικούρα, γιατί δεν κυκλοφορούν τρένα σε Φλώρινα- Δράμα και Έβρο- Θράκη- Λιανοκλάδι;
Μιας και η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και τα "αντιπροσωπευτικά" Σωματεία δεν τολμάνε να ρωτήσου, το στέκι της έλξης παίρνει σήμερα την πρωτοβουλία και ρωτά την
Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2023
X. Σπίρτζης : Ναι στην προανακριτική - Όχι στην παραγραφή - Πρόταση για ανώτατους δικαστικούς
Παρότι η μη ολοκλήρωση της Σύμβασης 717/2014 δεν σχετίζεται με το δυστύχημα των Τεμπών, όπως επικοινωνιακά επιχειρήθηκε να παρουσιαστεί, για να διαχυθούν προπαγανδιστικά οι ευθύνες του δυστυχήματος, οφείλουμε να φωτίσουμε κάθε πτυχή
Ερώτηση Χάρη Μαμουλάκη: Πότε θα ολοκληρωθεί η οδική και σιδηροδρομική σύνδεση του ΟΛΘ;
Συνεδριάζει η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών !
8 μήνες μετά το έγκλημα των Τεμπων ο Πρόεδρος και ο Γενικός Γραμματέας της Ομοσπονδίας συγκαλούν
Oι «παρολίγον» που μόνιμα επανέρχονται
Ένα από τα ανέκδοτα που κυκλοφορούν στους διαδρόμους αφορά όσους δηλώνουν χρόνια τώρα ότι ΘΑ
Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2023
O Οδοντωτός και τα κέρδη του, συγκινούν πολλούς - Η Φλώρινα και ο Έβρος κανέναν
Βόλος : Τρένο ξανά το ...2026 (Ντροπή και μόνο)
Εκτάκτως χρήματα για το τρενάκι του Οδοντωτού
Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2023
Γιατί δεν γίνονται τα δρομολόγια στην Φλωρινα ;
Ξύνεται στην γκλίτσα του τσοπάνη το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αν θέλει να μάθει γιατί δεν γίνονται τα δρομολόγια στην Φλωρινα μπορεί να ρωτήσει το Υπουργείο Μεταφορών και την Κυβέρνηση Μητσοτάκη.
Μαζί να ρωτήσει γιατί
Δεν γίνονται δρομολόγια τρένων από Θεσσαλονίκη μέχρι Αλεξανδρούπολη από τον Γενάρη του 2020
Δεν γίνονται δρομολόγια τρένων στον Έβρο
Γιατί δεν γίνονται δρομολόγια τρένων που να συνδέουν το Κιατο με το αεροδρόμιο (μέχρι το 2020 πραγματοποιούνταν).
Γιατί η ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ Λάρισας σταμάτησε να λειτουργεί τον Ιούλιο του 2019 σύμφωνα με επίσημο έγγραφο του ΟΣΕ
Γιατί απο το 2022 μέχρι σήμερα δεν έχει καταβληθεί ευρώ στην Hellenic train αλλά μόνο αυτή στοχοποιείται για τα χρέη της προς το Δημόσιο.
Γιατί εν τέλει ο σιδηρόδρομος αντιμετωπίζεται εδώ και 4 χρόνια ως εχθρικό μέσο μεταφοράς από την κυβέρνηση της ΝΔ.
Τελος να ρωτήσει
Γιατί και ενώ το υπουργείο μεταφορών βλέπει ότι δεν τηρείται μια σύμβαση με μια ιδιωτική εταιρεία δεν την καλεί να την υλοποιήσει άμεσα.
Μην ξεχάσει το ΣΕΠ και να ρωτήσει το προφανές
Ο Προαστιακός Σερρών πόσα έσοδα απέφερε στην εταιρεία από το 2020 και μετά. Μπήκε και στις άγονες γραμμές το 2022. Γιατί άλλο οι Σέρρες και άλλο η Αλεξανδρούπολη.
Μην ξύνονται ορισμένοι στην γκλίτσα του τσοπάνη.
Και κυρίως μην προκαλούν την νοημοσύνη μας.
Το στέκι της έλξης -Το blog των μηχανοδηγών
ΥΓ ενοχλήθηκαν ορισμένοι γιατί τους υπενθυμίσαμε ότι ο Οδοντωτός είναι στην σύμβαση των ΥΔΥ. Όλοι κατάλαβαν γιατί.
ΥΓ 2 οι μετρητές μας αρέσουν πάντως. Μαθαίνουν και κάτι διαβάζοντας στέκι όλα αυτά τα χρόνια
Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2023
+ΣυνΕξέλιξη : Οι μηχανοδηγοί ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΝ - Πρωτοβουλία ΠΕΠΕ στην αδράνεια της Ομοσπονδίας
Οι δηλώσεις του κ. Γεωργιάδη για το έγκλημα στα Τέμπη, που ακολουθούν αυτές του κ. Βορίδη, εντάσονται στην αγωνιώδη προσπάθεια της Κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας να υποβαθμίσει