Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2023

ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ ζητούν την αύξηση ταχυτήτων χωρίς ETCS και Τηλεδιοίκηση

 Με μια επιστολή προς την Διοίκηση της Hellenic Train (και οχι του ΟΣΕ που είναι άλλωστε και ο μόνος αρμόδιος για το θέμα),  ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ μέσω του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζητούν έμμεσα την αύξηση
των ταχυτήτων στα δρομολόγια InterCity και χωρίς μάλιστα να λειτουργεί η Τηλεδιοίκηση Αθηνών ενώ λόγω του Daniel οι πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει τεθεί  εκτός και το σύστημα επικοινωνίας GSMR μεταξύ Λάρισας- Θεσσαλονίκης, για το οποίο θα πρέπει άμεσα η ΗΤ (και όλοι οι operator)  να προχωρήσoυν  σε αγορά φορητών συσκευών. 

Είναι πρωτοφανές -αλλά και ενδεικτικό της (;;) σοβαρής  άγνοιας  των συνδικαλιστών- που υπέγραψαν επιστολή στην Hellenic Train όταν αρμόδιος για το θέμα των ταχυτήτων  είναι ο ΟΣΕ,  με το ερώτημα " Για ποιό λόγο μετά την παράδοση φωτοσήμανσης και τηλεδιοίκησης συνεχίζουν οι χαμηλές ταχύτητες στο δρομολόγια  intercity;" 

Με αφορμή την επιστολή τους προς την Hellenic Train, θέλουμε να ρωτήσουμε τους εκπροσώπους των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ και  τι εννοούν όταν γράφουν  προς την Διοίκηση της ΗΤ ότι "Σας δηλώνουμε ότι σε καμία περίπτωση δεν θα δεχθούμε την συνέχιση αυτής της κατάστασης με τον ΣΙΔΗΡΟΔΟΜΟ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΚΛΕΙΣΤΟΣ (πόσο μάλλον δε τις απαράδεκτες προτάσεις περικοπών και εκ περιτροπής εργασίας για το προσωπικό το οποίο σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται για το παραμικρό)". 

Αν τα τρένα λειτουργήσουν δέχονται περικοπές και εκ περιτροπής εργασία;  (Θεωρούμε πως όχι, αλλά η διατύπωση τους ήταν τουλάχιστο ατυχής).

Τέλος, και σε σχέση με την επιστολή  των ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ μέσω του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, 2-3 ακόμα σημεία. 

  1. Γιατί δεν αναφέρουν οι συνάδελφοι  την καθυστέρηση εξόφλησης των οφειλόμενων στην HT  από την Σύμβαση των ΥΓΟΣ καθώς τα χρήματα αυτά τα καταβάλλουν από το υστέρημα τους οι Έλληνες πολίτες αλλά εδώ και 2 χρόνια δεν έχουν φτάσει στην ΗΤ. 
  2. Γιατί αναφέρουν ότι συγκεκριμένα τμήματα της υποδομής τα δίνει ο ΟΣΕ ως έτοιμα προς κυκλοφορία (πχ Φλώρινα) , όταν γνωρίζουν ότι υπάρχουν σοβαρές ενστάσεις για το θέμα των επικοινωνιών και της κατάστασης των γεφύρων που ο ΟΣΕ δεν έχει ακόμα δώσει γραπτή διαβεβαίωση. 
  3. Γιατί δεν αναφέρουν ότι ανταγωνιστικά του σιδηροδρόμου μέσα, έλαβαν παχυλές επιδοτήσεις, πολλαπλάσιες απο όσα έλαβαν οι σιδηροδρομικές εταιρείες καθιστώντας το περιβάλλον για αυτές τουλάχιστο δυσμενές. 

Θεωρούν οι συνάδελφοι ότι ένα τρένο μπορεί να κινείται χωρίς να έχει καμία δυνατότητα επικοινωνίας με τους εκπροσώπους (σταθμάρχες) του διαχειριστή υποδομής; (για το θέμα αυτό υπάρχει καταγγελία της ΠΕΠΕ στην ΡΑΣ απο το 2021). 

Καλό είναι να προσέχουμε όλοι οι σιδηροδρομικοί,  όταν αναφερόμαστε σε θέματα ασφάλειας της κυκλοφορίας καθώς ΔΕΝ επιτρέπετε  κανείς μας να ΞΕΧΝΑ. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Υ.Γ. Με την Διοίκηση του ΟΣΕ έχουμε ΔΙΑΦΩΝΗΣΕΙ στο παρελθόν και ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ και σήμερα και  την καταγγέλουμε για πολλά. Στο θέμα των μέγιστων ταχυτήτων κρατά ορθή στάση  έχοντας αυξήσει την ταχύτητα ΜΟΝΟ σε σημεία που λειτουργεί η Τηλεδιοίκηση και μόνο μέχρι  τα 140 χλμ/Ω 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου