Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024

Τέμπη: Δύο καταθέσεις που «καίνε» την κυβέρνηση και δεν έφτασαν ποτέ στη Βουλή


Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών Κώστας Γενιδούνιας και ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης είναι δύο από τα πρόσωπα που δεν κάλεσαν να καταθέσουν στην Εξεταστική Επιτροπή για τα Τέμπη, προκαλώντας την οργή των συγγενών των θυμάτων. Το iEidiseis αποκαλύπτει όσα κατέθεσαν στον Ανακριτή και τα οποία

Πάτρα: Ακόμα σε αναμονή για τη συντήρηση της γραμμής του ΟΣΕ

 Σε αναμονή βρίσκεται ακόμα η έναρξη της εργολαβίας του ΟΣΕ για τη βαριά συντήρηση της σιδηροδρομικής γραμμής του Προαστιακού της Πάτρας, έναν χρόνο μετά το τραγικό

Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2024

Ανακοίνωση του Συλλόγου Διπλωματούχων Μηχανικών ΟΣΕ


Ο Σύλλογος Διπλωματούχων Μηχανικών του ΟΣΕ που εκπροσωπεί εργαζόμενους των εταιρειών ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και HELLENIC TRAIN, εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων της σιδηροδρομικής τραγωδίας των Τεμπών της Τετάρτης 28/2/2023. Ένα χρόνο μετά

Μήνες τώρα δεκάδες ΑΣΙΔ εκτός λειτουργίας, χωρίς να φυλάσονται. Διασυρμός του σιδηροδρόμου

Μήνες τώρα, στην Θράκη δεκάδες ΑΣΙΔ παραμένουν εκτός λειτουργίας και χωρίς να φυλάσσονται. 

Το πρόβλημα είναι γνωστό σε ΟΛΟΥΣ τους αρμοδίους για την επίλυση του (ΟΣΕ- Υπουργείο Μεταφορών-ΡΑΣ) αλλά ΟΛΟΙ σφυρίζουν αδιάφορα. 

Οι εικόνες που είδαμε σε όλα

Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024

ΣΥΡΙΖΑ: Ως πότε οι σιδηροδρομικές διαβάσεις θα αποτελούν πεδίο θανατηφόρων ατυχημάτων;

 
Ερώτηση στη Βουλή, με θέμα «Ως πότε οι σιδηροδρομικές διαβάσεις θα αποτελούν πεδίο θανατηφόρων ατυχημάτων;», κατέθεσε ο ΣΥΡΙΖΑ.

Επανεκκινεί η κρίσιμη συζήτηση / διαπραγμάτευση ελληνικού δημοσίου – Hellenic Train

 Σε λίγες ημέρες συμπληρώνεται ένα έτος από το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών, το οποίο έχει συνταράξει σύσσωμη την κοινή γνώμη. Ευχή όλων, η Ελλάδα να μην

Τελικά ποιος φταίει εκτός από το «ανθρώπινο λάθος»;

 Η τέλεια ενορχηστρωμένη, από την πρώτη στιγμή μετά το φρικτό δυστύχημα στα Τέμπη, εκστρατεία συγκάλυψης κάθε κυβερνητικής ευθύνης έπεσε πάνω σε ένα συλλογικό τείχος που ύψωσαν οι συγγενείς των θυμάτων που αρνήθηκαν να δεχτούν ότι για όλα

Β. Ζαβογίαννης : Η απαξίωση του ελληνικού σιδηρόδρομου και το ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί

Άρθρο του Προέδρου της ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Βασίλη Ζαβογιάννη  

Εδώ και ένα χρόνο η οικογένεια των σιδηροδρομικών ζούμε σε ένα βαθύ πένθος. Πενθούμε για το έγκλημα που συντελέστηκε στα Τέμπη στις 28 Φλεβάρη 2023, για τους 57 ανθρώπους που χάθηκαν, ανάμεσά τους 11 συνάδελφοί μας. Εδώ και ένα χρόνο ζούμε σε βαθύ πένθος γιατί ζητάμε δικαιοσύνη αλλά εισπράττουμε συγκάλυψη από τη Βουλή των Ελλήνων, σε βαθμό που αναρωτιόμαστε αν η εξεταστική επιτροπή τελικά συστάθηκε όχι για να ερευνήσει την υπόθεση,  αλλά για να επιβεβαιώσει την δήλωση του Πρωθυπουργού από την πρώτη μέρα για «ανθρώπινο λάθος».

Η αλήθεια είναι ότι το έγκλημα των Τεμπών, αποκάλυψε την κακή κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι σιδηροδρομικές μεταφορές στην χώρα μας.Παρ΄ όλες τις συνεχείς επισημάνσεις, προειδοποιήσεις και αντιδράσεις των συνδικάτων στο σιδηρόδρομο αλλά και τα «μικρά» ατυχήματα, δεν είχε γίνει, κατά περίεργο τρόπο,γνωστή η εικόνα αυτή στην κοινωνία.

Η απαξίωση του σιδηροδρόμου έχει αρχίσει σχεδόν απο την εποχή της μεταπολίτευσης, λόγω της μη αγοράς τροχαίου υλικού για πολλά χρόνια, της μη εκπόνησης σημαντικών έργων, επίσης για μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά και της μη ολοκλήρωση έργων στο βασικό δίκτυο, όπως έργα σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και  συστημάτων ασφαλείας. Η υποβάθμιση αυτή έγινε επικίνδυνη, καταρχήν με την ίδρυση της ΕΡΓΟΣΕ, τον τρόπο αποπεράτωσης των έργων και τη μη συνεργασία της με τον ΟΣΕ, και έπειτα με τον διαχωρισμό, υποδομής (ΟΣΕ) -λειτουργίας (ΤΡΑΙΝΟΣΕ) -συντήρησης (ΕΕΣΣΤΥ). Τα παραπάνω σχήματα τελικά δεν  εξασφάλιζαντην εύρυθμη λειτουργία του όλου συστήματος.


Οι μαζικές μετατάξεις την περίοδο 2010-11 είχαν ως αποτέλεσμα την αποδυνάμωση και σε αρκετές περιπτώσεις το κλείσιμο ολόκληρων τμημάτων, την κλοπή και τον βανδαλισμό εγκαταστάσεων και τροχαίου υλικού, την κατάργηση υπηρεσιών (κλινάμαξες, διεθνείς αμαξοστοιχίες) και την μη μετάδοση τεχνογνωσίας απο την μια γενιά στις επόμενες.Η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (λειτουργία) και της ΕΕΣΣΤΥ (συντήρηση) στο Ιταλικό Δημόσιο, χωρίς καθαρούςόρους διαλειτουργικότητας, επίτεινε την κατάσταση, η οποία έγινε ακόμα χειρότερη με την μη πρόσληψη ικανού αριθμού υπαλλήλων στον ΟΣΕ που είναι υπεύθυνος για υποδομή και την ασφάλειά της.


Το κράτος είναι σε θέση να γνωρίζει τί πρέπει να κάνει για να βελτιωθεί η κατάσταση στο σιδηρόδρομο. Πρέπει άμεσα να ολοκληρωθούν τα σημαντικά έργα στον ΠΑΘΕΠ (Πάτρα- Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη -Προμαχώνας), έργα υποδομής αλλά και συστημάτων ασφαλείας.Χρειαζόμαστε άμεσα "προσγειωμένες" μελέτες που θα αποφεύγουν σφάλματα του παρελθόντος. Γρήγορη ανάταξη των πληγών απο την καταστροφή του DANIEL, στην κύρια γραμμή, στην Καλαμπάκα όπως και στην γραμμή Λάρισα - Βόλος. Είναι απαραίτητη επίσης η ανακαίνιση της επιδομής του τμήματος ΣΚΑ- Οινόη, όπως και η ανακαίνιση της γραμμής Έδεσσας-Αμύνταιο- Φλώρινα, ενώ για αρχή είναι αναγκαίος ένας ολοκληρωμένος σχεδιασμός για την επαναλειτουργία του μετρικού δικτύου της Πελοποννήσου, έστω και τοπικού χαρακτήρα.Χρειάζεται άμεση πρόσληψη προσωπικού στον ΟΣΕ και στην HELLENIC TRAIN, για την βελτιστοποίηση των υπηρεσιών και την κάλυψη των αναγκών που θα φέρει η αύξηση των δρομολογίων.Ο εκσυγχρονισμός του τροχαίου υλικού, όπως επίσης και η ικανοποιητική προμήθεια και ροή ανταλλακτικών θα βοηθήσει στην εύρυθμη λειτουργία του συστήματος.


Ο ΟΣΕ οφείλει να προχωρήσει στην συντήρηση των εγκαταστάσεων του στους σταθμούς, ενώ τα δρομολόγια δεν μπορεί να σχεδιάζονται με μόνο κριτήριο το κέρδος, αλλάτην εξυπηρέτηση όλων των πολιτών ώστε  σιγά και σταθερά να γίνει το τρένο βασικό μέσο μεταφοράς των πολιτών.Ο πελατοκεντρικός και με ασφάλεια σχεδιασμός των υπηρεσιών από την HELLENIC TRAIN, είναι  μια συζήτηση που πρέπει να ξεκινήσει.

Είναι γνωστό ότι όλες οι μελέτες για την Πράσινη Μετάβαση, λένε ότι το τρένο είναι το μέσο μεταφοράς με το μικρότερο περιβαντολογικό αποτύπωμα, και γι’ αυτό η Ευρώπη σχεδιάζει την περαιτέρω ανάπτυξή του,δίνοντας πολύ μεγάλα κονδύλια στο άμεσο μέλλον. Δυστυχώς η χώρα μας δεν έχει ζητήσει μέχρι σήμερα μερίδιο.

Όλα τα παραπάνω είναι γνωστά και απολύτως εφικτά να γίνουν. Για να καταλάβουμε όμως γιατί δεν έγιναν πρέπει να απαντήσουμε στο εξής ερώτημα. Θέλει το κράτος να αναπτυχθεί ο σιδηρόδρομος; Η απάντηση είναι ότι μέχρι σήμερα ο σιδηρόδρομος απαξιώθηκε μεθοδικά για να ευνοηθούν άλλα μέσα μεταφοράς, ιδιωτικών συμφερόντων, φίλιων προς την κυβέρνηση. Το τρένο δεν φτάνει παντού γιατί επιθυμούν να «καλύψουν» άλλα μέσα μεταφοράς την ελληνική επικράτεια. Οι τεράστιες επιδοτήσεις που δόθηκαν και συνεχίζουν να δίνονται σε γνωστή αεροπορική εταιρεία και στα ΚΤΕΛ, χωρίς ταυτόχρονα να προκύπτει μείωση εισιτηρίων για τον επιβάτη και για τη μεταφορά των εμπορευμάτων,δείχνουν καθαρά τη εικόνα για το ποιοι κερδίζουν από την μη ανάπτυξη του σιδηροδρόμου.

Το ερώτημα όμως αν θέλουμε την ανάπτυξη του σιδηρόδομου παραμένει γιατί αφορά τον απλό πολίτη. Ας μην ξεχνάμε ο σιδηρόδρομος ειναι λαϊκό μέσο μεταφοράς.Εφόσον προσφέρεις υπηρεσίες  και έχεις ένα άρτιο δίκτυο όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη αλλά και σε όλο τον κόσμο, θα έρθει και ο επιβάτης. Ο σιδηρόδρομος είναι το μέσο του μέλλοντος γιατί δεν επιβαρύνει το περιβάλλον. Για αυτό σε όλα τα μοντέλα ανάπτυξης ο σιδηρόδρομος κατέχει κεντρική θέση τόσο στη μεταφορά των επιβατών όσο και των εμπορευμάτων. 

Για αυτό το ερώτημα παραμένει και πρέπει να απαντηθεί. Θέλουμε έναν ισχυρό σιδηρόδρομο για την πατρίδα μας;

 


Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2024

Tέμπη : Φοιτητές στον τόπο της τραγωδίας, διαμαρτυρία στην Θεσσαλονίκη

 
Πλήθος φοιτητών από διάφορα σημεία της χώρας καταφθάνουν στον τόπο του ανείπωτου πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών που στέρησε τη ζωή σε 57 ανθρώπους, στην πλειοψηφία τους νέους και φοιτητές.

+ΣυνΕξέλιξη : Η μισή αλήθεια, χειρότερη από ένα ψέμα

Συναδέλφισες συνάδελφοι 

Την Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου η Διοίκηση της HellenicTrain απέστειλε στο Σωματείο μας πρόταση

Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2024

ΓΣΕΕ : Στο πλευρό των οικογενειών των θυμάτών των Τεμπών. 57 οικογένειες ζητούν ΔΙΚΑΙΩΣΗ

Καλεί σε συμμετοχή στο ψήφισμα που έχει συγκεντρώσει πάνω απο 620.000 υπογραφές.
Η ΓΣΕΕ βρίσκεται στο πλευρό των οικογενειών των θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, καθώς και όλων όσοι αγωνίζονται για να χυθεί άπλετο φως στα αίτια του δυστυχήματος και να αποδοθούν ευθύνες. Οι ευθύνες πρέπει να αποδοθούν

Συγκροτείται Ομάδα Εργασίας για την οργανωτική μεταρρύθμιση του σιδηροδρόμου


Στη συγκρότηση ειδικής “Ομάδας Εργασίας (Working Group) Οργανωτικής Μεταρρύθμισης” του σιδηροδρόμου για την τεχνική υποστήριξη της μεταρρύθμισης και του εκσυγχρονισμού του κλάδου προχωρά το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2024

Παράρτημα Πελοποννήσου ΣΠΑΠ - ΟΣΕ και Κυβέρνηση συνεχίζουν την ίδια εγκληματική πολιτική

Ένα χρόνο μετά το έγκλημα των ΤΕΜΠΩΝ έπειτα από τα κροκοδείλια δάκρυα και τις βαρυσήμαντες δηλώσεις-υποσχέσεις κυβέρνησης και διοίκησης του ΟΣΕ συνεχίζουν την ίδια εγκληματική πολιτική στον σιδηρόδρομο. Υλοποιώντας

Η Hellenic Train για την εξυπηρέτηση επιβατών με αναπηρικά αμαξίδια

 Σε συνέχεια της προθύστερης ενημέρωσης για την αδυναμία εξυπηρέτησης επιβατών σε αναπηρικά αμαξίδια, η Hellenic Train ενημερώνει ότι, από αύριο 21/2, οι συρμοί του Προαστιακού Θεσσαλονίκη - Λάρισα, θα εξυπηρετούν όλους τους επιβάτες.

Εξεταστική για τα Τέμπη τέλος! Αποχώρησε η αντιπολίτευση καταγγέλοντας συγκάλυψη

Τίτλοι τέλους στην Εξεταστική μετά την άρνηση της ΝΔ να κληθούν μάρτυρες και την αποχώρηση της αντιπολίτευσης.

Ήδη από την Εξεταστική για τα Τέμπη αποχώρησαν ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ και

Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2024

Η αλήθεια για τις μόνιμα βεβλαμένες και αφύλακτες ΑΣΙΔ

 Σημαντικό ζήτημα προκύπτει  για τις αφύλακτες και μη λειτουργούσες ΑΣΙΔ σε όλη την Επικράτεια. Όσοι  ανέφεραν ότι τα τρένα μπορούν να διέρχονται απο τις μόνιμα αφύλακτες και μη λειτουργούσες ΑΣΙΔ , με ....σφυρίγματα και

Δεν θα αποκατασταθεί ούτε το 2025 η σιδηροδρομική γραμμή Βόλου-Λάρισας

 «Τι και αν αρμόδια κυβερνητικά στελέχη ανακοίνωναν ότι η αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου-Λάρισας θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2025; Μέχρι σήμερα δεν έχουν καν παραδοθεί οι απαραίτητες μελέτες των εργασιών αποκατάστασης, με τις τεράστιες καθυστερήσεις

ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ : 24 ωρη απεργία στις 28 Φλεβάρη

Στις 28 Φλεβάρη συμπληρώνεται ένας χρόνος από την τραγωδία των Τεμπών. Ένα προδιαγεγραμμένο έγκλημα που κόστισε τη ζωή 57 συνανθρώπων μας, αναδεικνύοντας όλη την εγκατάλειψη, την απραξία

Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2024

Ο ανακριτής εκθέτει τη ΝΔ - Αν είχε υλοποιηθεί η σύμβαση 717 δε θα συνέβαινε η τραγωδία

 Ο ανακριτής που χειρίζεται το έγκλημα των Τεμπών ζητά τον συσχετισμό της δικογραφίας της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας με την έρευνα που διενεργεί στη Λάρισα

«Σμπαράλια» κάνει το αφήγημα της κυβέρνησης περί «ανθρώπινου λάθους» για το έγκλημα των Τεμπών ο ανακριτής που χειρίζεται την υπόθεση καθώς ξεκαθαρίζει αν είχε ολοκληρωθεί η

Hellenic Train: Επανέρχονται τα έκτακτα στον Οδοντωτό


 Η εταιρεία ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι από το Σάββατο 17.02.2024 επανέρχονται σε κυκλοφορία

Hellenic Train: Κοντά σε αλλαγή φρουράς - Φεύγει ο Maurizio Capotorto, επόμενος CEO o Roberto Rinaudo

Σε περίοδο κρίσιμη για τον ελληνικό σιδηρόδρομο, θα γίνει και η αλλαγή του επικεφαλής στο μεγαλύτερο πάροχο μεταφορικού έργου

Αλλαγές σε κορυφαίο επίπεδο, πρόκειται να συντελεστούν μέσα στο επόμενο διάστημα, στη Hellenic Train καθώς

Πιλοτική δρομολόγηση τρένου για τη σύνδεση της Ουκρανίας με το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, μέσω Ρουμανίας – Βουλγαρίας

 Η επισκόπηση της συνεργασίας Ελλάδας – Ουκρανίας στον τομέα των μεταφορών βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης που πραγματοποίησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2024

Τέμπη: Aίτημα αποφυλάκισης κατέθεσε ο πρώην επιθεωρητής του ΟΣΕ Λάρισας

Στις 2 Μαρτίου 2023 έγινε «μυστική» –όπως τη χαρακτηρίζει– συνάντηση του γενικού γραμματέα του υπουργείου Μεταφορών με τρεις σταθμάρχες της Λάρισας, μέλη της ΔΑΚΕ, με τον ίδιο σε ρόλο «αποδιοπομπαίου τράγου».
Αίτημα αποφυλάκισης κατέθεσε χθες στον ειδικό εφέτη ανακριτή Λάρισας ο προϊστάμενος του τμήματος Επιθεώρησης Λάρισας του ΟΣΕ, την περίοδο του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη. Μαζί με τον σταθμάρχη Λάρισας, που είχε βάρδια τη μοιραία νύχτα

Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2024

Ψ.Ο.Σ.: Συναυλία -Μνημόσυνο στην μνήμη των αδικοχαμένων στα Τέμπη

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ψυχαγωγικού Ομίλου Σιδηροδρομικών, με την συμπλήρωση ενός έτους από το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών, αποφάσισε να πραγματοποιήσει συναυλία-μνημόσυνο για τους συναδέλφους που έχασαν

Η επιστολή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ΟΣΕ - Υπουργείο Μεταφορών - ΡΑΣ


 ΘΕΜΑ: Σοβαρά λειτουργικά προβλήματα στην κυκλοφορία του Ελληνικού Σιδηροδρόμου

Σχετ.: Η επιστολή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με αριθμ. πρωτ.

Τεμπη: Η άγνωστη κατάθεση του αδικοχαμένου Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ, Χρυσάγη για τη σύμβαση 717

 Φως στα αίτια της τραγωδίας ρίχνει η κατάθεση του αδικοχαμένου Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ. «Επιτρέπαμε στα τρένα να «τρέχουν» με 160 χλμ. χωρίς σηματοδότηση, για να προσελκύουμε

ΒΟΜΒΑ > Απόρρητο έγγραφο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε Καραμανλή, προειδοποιούσε για επερχόμενο δυστύχημα

 Εμπιστευτική επιστολή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ΟΣΕ και Κώστα Καραμανλή για την κατάσταση του δικτύου και τον κίνδυνο επερχόμενου δυστυχήματος δημοσιεύει η εφημερίδα Δημοκρατία, διασύροντας τον πρώην Υπουργό Μεταφορών.

Το κουβάρι της προσπάθειας συγκάλυψης των πραγματικά υπεύθυνων ξετυλίγεται μέρα με την μέρα. Την επιστολή υπογράφει ο κ. Τσαλίδης, που η Νέα Δημοκρατία αρνείται να καλέσει στην Εξεταστική Επιτροπή. 

Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2024

Για τον Καραμανλή φταίνε μόνο το… Δημόσιο και το ανθρώπινο λάθος

 Μαραθώνια προκλητική εμφάνιση του πρώην υπουργού Υποδομών στη Βουλή με ένταση, αντεγκλήσεις και πλήρη αποποίηση ευθυνών.

Ηκακή ημέρα φάνηκε από το πρωί, καθώς ο πρώην υπουργός Υποδομών εμφανίστηκε με περίσσιο θράσος ενώπιον της Εξεταστικής

Αύριο αποχαιρετούμε τον φίλο μας Ηλία


 Αύριο στις 11 το πρωί στον Πυργετό Λάρισας η εξόδιος ακολουθία για τον συνάδελφο και αγαπητό μας φίλο Ηλία Δελημιχάλη. 

Βαρύ πένθος

 


Έφυγε ξαφνικά από κοντά μας εχθές, ο αγαπημένος  μας συνάδελφος και φίλος 

Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024

Ασχολείται κανείς με το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ ;

 Διακαής και διαχρονικός παραμένει ο καημός  του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το στέκι της έλξης. Να  υπενθυμίσουμε στους αξιαγάπητους συναδέλφους μας , ότι κανείς δεν ασχολείται πλέον μαζί τους. Απο την ημέρα που

Το παρελθόν κυνηγάει τον μοιραίο υπουργό των Τεμπών

 Την (καθυστερημένη) ερώτηση που είχε κάνει ως αντιπολίτευση το 2017 ο Κ. Καραμανλής, αν τα δυστυχήματα «οφείλονται αποκλειστικά και μόνο στον ανθρώπινο παράγοντα ή στην ελλιπή συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου», καλείται τώρα να απαντήσει ο ίδιος. ● Θα αναιρέσει άραγε

Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2024

Τέμπη: Κώστας Καραμανλής και Κώστας Αγοραστός καλούνται να δώσουν απαντήσεις για το σιδηροδρομικό δυστύχημα

Ο Κώστας Καραμανλής καλείται να δώσει απαντήσεις για μια σειρά από ερωτήματα, πίσω από το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη…

Ο Κώστας Καραμανλής καταθέτει στην Εξεταστική Επιτροπή την ερχόμενη Τρίτη 13 Φεβρουαρίου και

Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2024

Θράκη: «Σε κακό χάλι η σιδηροδρομική γραμμή»

Καταγγελτικός για την τραγική κατάσταση στη Θράκη, ο Στέργιος Ηλιόπουλος έφερε το θέμα στο Περιφερειακό Συμβούλιο. Σύμφωνα τουλάχιστον με τον περιφερειάρχη, εξασφαλίστηκε δέσμευση αποκατάστασης της γραμμής από

Ακινητοποιημένα τα τρένα στην Ισπανία, τι ζητούν οι εργαζόμενοι σε Renfe και Adif

Εν μέσω απεργιακού κλοιού βρίσκεται η Ισπανία, με το προσωπικό της κρατικής σιδηροδρομικής Renfe να προχωρά σε κινητοποιήσεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα στη διάρκεια του μήνα αυτού. Σύμφωνα με το ισπανικό συνδικάτο CCOO, ο πρώτος γύρος κινητοποιήσεων ξεκινά

Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2024

Ημερίδα ΓΣΕΕ για την ακρίβεια

Η ΓΣΕΕ σε συνεργασία με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος της Συνομοσπονδίας, πραγματοποιεί την ερχόμενη Τρίτη 13 Φεβρουαρίου στις 10:30 π.μ, εκδήλωση με θέμα "Η ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΤΟ ΘΕΟ- ΠΩΣ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΗΣ

Στο φως εσωτερική αλληλογραφία της ΕΡΓΟΣΕ για τυφλά τρένα


 Ένα χρόνο μετά το έγκλημα των Τεμπών, τίποτα δεν έχει αλλάξει καθώς τρένα στο τμήμα της γραμμής Αθήνα-Θεσσαλονίκη κυκλοφορούν με όλα τα συστήματα ασφάλειας σηματοδότησης/τηλεδιοίκησης απενεργοποιημένα - Το φως βλέπει αποκαλυπτική εσωτερική αλληλογραφία της ΕΡΓΟΣΕ, όπου υπάρχει

Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2024

Η ΓΑΙΑΟΣΕ, λόγω ολιγωρίας, έχασε την πρόσβαση σε 130 εκατ. του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.


 Η ΓΑΙΑΟΣΕ, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, λόγω ολιγωρίας, έχασε την πρόσβαση σε 130 εκατ. του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Ειδικότερα, δεν πρόλαβε να κάνει τους απαραίτητους διαγωνισμούς για να αποκτήσει 10 ηλεκτροκίνητα τρένα και 10 υδρογονοκίνητα, τα οποία με τη σειρά της θα μισθώνει

Ποινική δίωξη στον Αγοραστό για το «μπάζωμα» στα Τέμπη

 Ραγδαίες εξελίξεις για τη σιδηροδρομική τραγωδία • Αντιμέτωπος με τη Δικαιοσύνη ο πρώην περιφερειάρχης Θεσσαλίας • Τι είχε υποστηρίξει στο υπόμνημά του.

Νέες διαστάσεις παίρνουν οι έρευνες για τη σιδηροδρομική τραγωδία

Βόμβα στην εξεταστική των Τεμπών από τον πρόεδρο ΟΣΕ επί Καραμανλή: «Αν με καλέσουν, θα πάω…»

 Ο Κώστας Σπηλιόπουλος ήταν πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ από τον Νοέμβριο του 2019 έως τον Ιούνιο του 2020. Η παραίτησή του ήταν αιφνιδιαστική. Συνοδεύτηκε από μια επιστολή-βόμβα, η οποία ήρθε να επιβεβαιώσει τις πληροφορίες περί μετωπικής

Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2024

Δολιοφθορά στην σηματοδότηση

 Σύμφωνα με τις  πληροφορίες άγνωστοι έκοψαν τα καλώδια επικοινωνίας των μετρητών αξόνων στο τμήμα Μενιδι -Δεκελεια χτες. Τα συνεργεία του ΟΣΕ έσπευσαν στο σημείο

Ο βιασμός κάθε σιδηροδρομικής λογικής

 Παρακολουθώντας την -δήθεν-  εξεταστική επιτροπή της Βουλής, ένα είναι το συμπέρασμα που βγαίνει. Όσοι διοίκησαν  τον Ελληνικό σιδηρόδρομο θέλουν να μας πείσουν ότι τα συστήματα ασφαλείας

Τρένα: Το μπαλάκι των ευθυνών για τα δέντρα στις ράγες

 Ηταν Παρασκευή απόγευμα όταν έγινε γνωστό πως η αμαξοστοιχία 1634 με 51 επιβάτες, που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Δράμα, προσέκρουσε σε δέντρο που βρέθηκε επί της γραμμής, στο ύψος των Λαχανόκηπων. Το παρμπρίζ έσπασε και από τα θραύσματα του υαλοπίνακα τραυματίστηκε

Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2024

Οι πιθανές ερμηνείες απο τηλεφώνημα του Ματέο Σαλβίνι στον Χρήστο Σταϊκούρα για τα Τέμπη και τη Hellenic Train

Μετά την “επεισοδιακή” δεύτερη κατάθεση του διευθύνοντος συμβούλου της HT στη Βουλή και τα όσα ειπώθηκαν στην Εξεταστική Επιτροπή, όχι μόνο για το περιεχόμενο της κατάθεσης του κ. Capotorto, αλλά και για τον πρόεδρο της ΗΤ, την FS και τον ίδιο τον

Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2024

Σαλβίνι: «Εποικοδομητική συζήτηση με τον Έλληνα ομόλογό μου»

 Για εποικοδομητική συζήτηση με τον Χρήστο Σταικούρα, κάνει λόγο στην ανάρτηση του στο twitter ο Ιταλός υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Ματέο Σαλβίνι, αναφερόμενος στην τηλεφωνική συνομιλία που είχε χθες Πέμπτη 1η Φεβρουαρίου με τον Έλληνα ομόλογο του.

Απεργία μήνυμα των μηχανοδηγών ένα χρόνο μετά το δυστύχημα - «Να σταματήσει η συγκάλυψη»

Απεργία - μήνυμα προς την Εξεταστική Επιτροπή για τη διερεύνηση των αιτιών του εγκλήματος των Τεμπών προκειμένου «να σταματήσουν την προσπάθεια συγκάλυψης των πραγματικών αιτιών» και να καλέσουν κρίσιμους μάρτυρες που έχουν αποκλειστεί από τη διαδικασία, εξήγγειλαν οι μηχανοδηγοί για τις 28 Φεβρουαρίου, ημέρα

Απίστευτη καταγγελία: «Η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου μου είπε ‘αυτά συμβαίνουν, να πάτε στην… Εκκλησία’» (Audio)

 Η µητέρα της 20άχρονης Μάρθης Ψαροπούλου και πρόεδρος του Συλλόγου Οικογενειών Θυµάτων Μαρία Καρυστιανού, η οποία συγκλόνισε το πανελλήνιο µε την κατάθεσή της στην εξεταστική των Τεμπών, παραχώρησε την Παρασκευή μια σοκαριστική συνέντευξη

Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2024

Αποκάλυψη: Ποιους δίνει στον εισαγγελέα ο Αγοραστός για το μπάζωμα στα Τέμπη – Ο ίδιος νίπτει τας χείρας του

 
Στη δημοσιότητα φέρνει το documentonews.gr το υπόμνημα έγγραφων εξηγήσεων του πρώην περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Αγοραστού, ο οποίος κλήθηκε από την εισαγγελία πρωτοδικών σε ανωμοτί κατάθεση ως ύποπτος για την τέλεση των αδικημάτων της υπόθαλψης εγκληματία

Π. Τερεζάκης για Τέμπη: “Ζητάμε συγνώμη, ο ΟΣΕ ανέλαβε και θα αναλάβει τις ευθύνες του”


 Στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών κατέθεσε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης.