Η φωνή των μηχανοδηγών! Ένας χώρος που φιλοξενούνται ειδήσεις για τον σιδηρόδρομο.Για επικοινωνία στείλτε τα σχόλια σας στην διεύθυνση mixanodigoiose@gmail.com
Λέμε ξεκάθαρα ότι....
Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024
Τέμπη: Δύο καταθέσεις που «καίνε» την κυβέρνηση και δεν έφτασαν ποτέ στη Βουλή
Πάτρα: Ακόμα σε αναμονή για τη συντήρηση της γραμμής του ΟΣΕ
Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2024
Ανακοίνωση του Συλλόγου Διπλωματούχων Μηχανικών ΟΣΕ
Ο Σύλλογος Διπλωματούχων Μηχανικών του ΟΣΕ που εκπροσωπεί εργαζόμενους των εταιρειών ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και HELLENIC TRAIN, εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων της σιδηροδρομικής τραγωδίας των Τεμπών της Τετάρτης 28/2/2023. Ένα χρόνο μετά
Μήνες τώρα δεκάδες ΑΣΙΔ εκτός λειτουργίας, χωρίς να φυλάσονται. Διασυρμός του σιδηροδρόμου
Μήνες τώρα, στην Θράκη δεκάδες ΑΣΙΔ παραμένουν εκτός λειτουργίας και χωρίς να φυλάσσονται.
Το πρόβλημα είναι γνωστό σε ΟΛΟΥΣ τους αρμοδίους για την επίλυση του (ΟΣΕ- Υπουργείο Μεταφορών-ΡΑΣ) αλλά ΟΛΟΙ σφυρίζουν αδιάφορα.
Οι εικόνες που είδαμε σε όλα
Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024
ΣΥΡΙΖΑ: Ως πότε οι σιδηροδρομικές διαβάσεις θα αποτελούν πεδίο θανατηφόρων ατυχημάτων;
Επανεκκινεί η κρίσιμη συζήτηση / διαπραγμάτευση ελληνικού δημοσίου – Hellenic Train
Τελικά ποιος φταίει εκτός από το «ανθρώπινο λάθος»;
Β. Ζαβογίαννης : Η απαξίωση του ελληνικού σιδηρόδρομου και το ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί
Εδώ και ένα χρόνο η οικογένεια των σιδηροδρομικών ζούμε σε ένα βαθύ πένθος. Πενθούμε για το έγκλημα που συντελέστηκε στα Τέμπη στις 28 Φλεβάρη 2023, για τους 57 ανθρώπους που χάθηκαν, ανάμεσά τους 11 συνάδελφοί μας. Εδώ και ένα χρόνο ζούμε σε βαθύ πένθος γιατί ζητάμε δικαιοσύνη αλλά εισπράττουμε συγκάλυψη από τη Βουλή των Ελλήνων, σε βαθμό που αναρωτιόμαστε αν η εξεταστική επιτροπή τελικά συστάθηκε όχι για να ερευνήσει την υπόθεση, αλλά για να επιβεβαιώσει την δήλωση του Πρωθυπουργού από την πρώτη μέρα για «ανθρώπινο λάθος».
Η αλήθεια είναι ότι το έγκλημα των Τεμπών, αποκάλυψε την κακή κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι σιδηροδρομικές μεταφορές στην χώρα μας.Παρ΄ όλες τις συνεχείς επισημάνσεις, προειδοποιήσεις και αντιδράσεις των συνδικάτων στο σιδηρόδρομο αλλά και τα «μικρά» ατυχήματα, δεν είχε γίνει, κατά περίεργο τρόπο,γνωστή η εικόνα αυτή στην κοινωνία.
Η απαξίωση του σιδηροδρόμου έχει αρχίσει σχεδόν απο την εποχή της μεταπολίτευσης, λόγω της μη αγοράς τροχαίου υλικού για πολλά χρόνια, της μη εκπόνησης σημαντικών έργων, επίσης για μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά και της μη ολοκλήρωση έργων στο βασικό δίκτυο, όπως έργα σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και συστημάτων ασφαλείας. Η υποβάθμιση αυτή έγινε επικίνδυνη, καταρχήν με την ίδρυση της ΕΡΓΟΣΕ, τον τρόπο αποπεράτωσης των έργων και τη μη συνεργασία της με τον ΟΣΕ, και έπειτα με τον διαχωρισμό, υποδομής (ΟΣΕ) -λειτουργίας (ΤΡΑΙΝΟΣΕ) -συντήρησης (ΕΕΣΣΤΥ). Τα παραπάνω σχήματα τελικά δεν εξασφάλιζαντην εύρυθμη λειτουργία του όλου συστήματος.
Οι μαζικές μετατάξεις την περίοδο 2010-11 είχαν ως αποτέλεσμα την αποδυνάμωση και σε αρκετές περιπτώσεις το κλείσιμο ολόκληρων τμημάτων, την κλοπή και τον βανδαλισμό εγκαταστάσεων και τροχαίου υλικού, την κατάργηση υπηρεσιών (κλινάμαξες, διεθνείς αμαξοστοιχίες) και την μη μετάδοση τεχνογνωσίας απο την μια γενιά στις επόμενες.Η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (λειτουργία) και της ΕΕΣΣΤΥ (συντήρηση) στο Ιταλικό Δημόσιο, χωρίς καθαρούςόρους διαλειτουργικότητας, επίτεινε την κατάσταση, η οποία έγινε ακόμα χειρότερη με την μη πρόσληψη ικανού αριθμού υπαλλήλων στον ΟΣΕ που είναι υπεύθυνος για υποδομή και την ασφάλειά της.
Το κράτος είναι σε θέση να γνωρίζει τί πρέπει να κάνει για να βελτιωθεί η κατάσταση στο σιδηρόδρομο. Πρέπει άμεσα να ολοκληρωθούν τα σημαντικά έργα στον ΠΑΘΕΠ (Πάτρα- Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη -Προμαχώνας), έργα υποδομής αλλά και συστημάτων ασφαλείας.Χρειαζόμαστε άμεσα "προσγειωμένες" μελέτες που θα αποφεύγουν σφάλματα του παρελθόντος. Γρήγορη ανάταξη των πληγών απο την καταστροφή του DANIEL, στην κύρια γραμμή, στην Καλαμπάκα όπως και στην γραμμή Λάρισα - Βόλος. Είναι απαραίτητη επίσης η ανακαίνιση της επιδομής του τμήματος ΣΚΑ- Οινόη, όπως και η ανακαίνιση της γραμμής Έδεσσας-Αμύνταιο- Φλώρινα, ενώ για αρχή είναι αναγκαίος ένας ολοκληρωμένος σχεδιασμός για την επαναλειτουργία του μετρικού δικτύου της Πελοποννήσου, έστω και τοπικού χαρακτήρα.Χρειάζεται άμεση πρόσληψη προσωπικού στον ΟΣΕ και στην HELLENIC TRAIN, για την βελτιστοποίηση των υπηρεσιών και την κάλυψη των αναγκών που θα φέρει η αύξηση των δρομολογίων.Ο εκσυγχρονισμός του τροχαίου υλικού, όπως επίσης και η ικανοποιητική προμήθεια και ροή ανταλλακτικών θα βοηθήσει στην εύρυθμη λειτουργία του συστήματος.
Ο ΟΣΕ οφείλει να προχωρήσει στην συντήρηση των εγκαταστάσεων του στους σταθμούς, ενώ τα δρομολόγια δεν μπορεί να σχεδιάζονται με μόνο κριτήριο το κέρδος, αλλάτην εξυπηρέτηση όλων των πολιτών ώστε σιγά και σταθερά να γίνει το τρένο βασικό μέσο μεταφοράς των πολιτών.Ο πελατοκεντρικός και με ασφάλεια σχεδιασμός των υπηρεσιών από την HELLENIC TRAIN, είναι μια συζήτηση που πρέπει να ξεκινήσει.
Είναι γνωστό ότι όλες οι μελέτες για την Πράσινη Μετάβαση, λένε ότι το τρένο είναι το μέσο μεταφοράς με το μικρότερο περιβαντολογικό αποτύπωμα, και γι’ αυτό η Ευρώπη σχεδιάζει την περαιτέρω ανάπτυξή του,δίνοντας πολύ μεγάλα κονδύλια στο άμεσο μέλλον. Δυστυχώς η χώρα μας δεν έχει ζητήσει μέχρι σήμερα μερίδιο.
Όλα τα παραπάνω είναι γνωστά και απολύτως εφικτά να γίνουν. Για να καταλάβουμε όμως γιατί δεν έγιναν πρέπει να απαντήσουμε στο εξής ερώτημα. Θέλει το κράτος να αναπτυχθεί ο σιδηρόδρομος; Η απάντηση είναι ότι μέχρι σήμερα ο σιδηρόδρομος απαξιώθηκε μεθοδικά για να ευνοηθούν άλλα μέσα μεταφοράς, ιδιωτικών συμφερόντων, φίλιων προς την κυβέρνηση. Το τρένο δεν φτάνει παντού γιατί επιθυμούν να «καλύψουν» άλλα μέσα μεταφοράς την ελληνική επικράτεια. Οι τεράστιες επιδοτήσεις που δόθηκαν και συνεχίζουν να δίνονται σε γνωστή αεροπορική εταιρεία και στα ΚΤΕΛ, χωρίς ταυτόχρονα να προκύπτει μείωση εισιτηρίων για τον επιβάτη και για τη μεταφορά των εμπορευμάτων,δείχνουν καθαρά τη εικόνα για το ποιοι κερδίζουν από την μη ανάπτυξη του σιδηροδρόμου.
Το ερώτημα όμως αν θέλουμε την ανάπτυξη του σιδηρόδομου παραμένει γιατί αφορά τον απλό πολίτη. Ας μην ξεχνάμε ο σιδηρόδρομος ειναι λαϊκό μέσο μεταφοράς.Εφόσον προσφέρεις υπηρεσίες και έχεις ένα άρτιο δίκτυο όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη αλλά και σε όλο τον κόσμο, θα έρθει και ο επιβάτης. Ο σιδηρόδρομος είναι το μέσο του μέλλοντος γιατί δεν επιβαρύνει το περιβάλλον. Για αυτό σε όλα τα μοντέλα ανάπτυξης ο σιδηρόδρομος κατέχει κεντρική θέση τόσο στη μεταφορά των επιβατών όσο και των εμπορευμάτων.
Για αυτό το ερώτημα παραμένει και πρέπει να απαντηθεί. Θέλουμε έναν ισχυρό σιδηρόδρομο για την πατρίδα μας;
Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2024
Tέμπη : Φοιτητές στον τόπο της τραγωδίας, διαμαρτυρία στην Θεσσαλονίκη
+ΣυνΕξέλιξη : Η μισή αλήθεια, χειρότερη από ένα ψέμα
Την Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου η Διοίκηση της HellenicTrain απέστειλε στο Σωματείο μας πρόταση
Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2024
ΓΣΕΕ : Στο πλευρό των οικογενειών των θυμάτών των Τεμπών. 57 οικογένειες ζητούν ΔΙΚΑΙΩΣΗ
Συγκροτείται Ομάδα Εργασίας για την οργανωτική μεταρρύθμιση του σιδηροδρόμου
Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2024
Παράρτημα Πελοποννήσου ΣΠΑΠ - ΟΣΕ και Κυβέρνηση συνεχίζουν την ίδια εγκληματική πολιτική
Ένα χρόνο μετά το έγκλημα των ΤΕΜΠΩΝ έπειτα από τα κροκοδείλια δάκρυα και τις βαρυσήμαντες δηλώσεις-υποσχέσεις κυβέρνησης και διοίκησης του ΟΣΕ συνεχίζουν την ίδια εγκληματική πολιτική στον σιδηρόδρομο. Υλοποιώντας
Η Hellenic Train για την εξυπηρέτηση επιβατών με αναπηρικά αμαξίδια
Εξεταστική για τα Τέμπη τέλος! Αποχώρησε η αντιπολίτευση καταγγέλοντας συγκάλυψη
Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2024
Η αλήθεια για τις μόνιμα βεβλαμένες και αφύλακτες ΑΣΙΔ
Δεν θα αποκατασταθεί ούτε το 2025 η σιδηροδρομική γραμμή Βόλου-Λάρισας
ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ : 24 ωρη απεργία στις 28 Φλεβάρη
Στις 28 Φλεβάρη συμπληρώνεται ένας χρόνος από την τραγωδία των Τεμπών. Ένα προδιαγεγραμμένο έγκλημα που κόστισε τη ζωή 57 συνανθρώπων μας, αναδεικνύοντας όλη την εγκατάλειψη, την απραξία
Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2024
Ο ανακριτής εκθέτει τη ΝΔ - Αν είχε υλοποιηθεί η σύμβαση 717 δε θα συνέβαινε η τραγωδία
Hellenic Train: Κοντά σε αλλαγή φρουράς - Φεύγει ο Maurizio Capotorto, επόμενος CEO o Roberto Rinaudo
Πιλοτική δρομολόγηση τρένου για τη σύνδεση της Ουκρανίας με το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, μέσω Ρουμανίας – Βουλγαρίας
Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2024
Τέμπη: Aίτημα αποφυλάκισης κατέθεσε ο πρώην επιθεωρητής του ΟΣΕ Λάρισας
Συγκλονιστική Καρυστιανού στο Ευρωκοινοβούλιο: Τα Τέμπη ήταν ένα κρατικό έγκλημα με ιθύνοντες που δεν αγγίζονται
Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2024
Η επιστολή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ΟΣΕ - Υπουργείο Μεταφορών - ΡΑΣ
ΘΕΜΑ: Σοβαρά λειτουργικά προβλήματα στην κυκλοφορία του Ελληνικού Σιδηροδρόμου
Σχετ.: Η επιστολή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με αριθμ. πρωτ.
Τεμπη: Η άγνωστη κατάθεση του αδικοχαμένου Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ, Χρυσάγη για τη σύμβαση 717
ΒΟΜΒΑ > Απόρρητο έγγραφο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε Καραμανλή, προειδοποιούσε για επερχόμενο δυστύχημα
Το κουβάρι της προσπάθειας συγκάλυψης των πραγματικά υπεύθυνων ξετυλίγεται μέρα με την μέρα. Την επιστολή υπογράφει ο κ. Τσαλίδης, που η Νέα Δημοκρατία αρνείται να καλέσει στην Εξεταστική Επιτροπή.
Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2024
Για τον Καραμανλή φταίνε μόνο το… Δημόσιο και το ανθρώπινο λάθος
Αύριο αποχαιρετούμε τον φίλο μας Ηλία
Αύριο στις 11 το πρωί στον Πυργετό Λάρισας η εξόδιος ακολουθία για τον συνάδελφο και αγαπητό μας φίλο Ηλία Δελημιχάλη.
Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024
Ασχολείται κανείς με το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ ;
Διακαής και διαχρονικός παραμένει ο καημός του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το στέκι της έλξης. Να υπενθυμίσουμε στους αξιαγάπητους συναδέλφους μας , ότι κανείς δεν ασχολείται πλέον μαζί τους. Απο την ημέρα που
Το παρελθόν κυνηγάει τον μοιραίο υπουργό των Τεμπών
Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2024
Τέμπη: Κώστας Καραμανλής και Κώστας Αγοραστός καλούνται να δώσουν απαντήσεις για το σιδηροδρομικό δυστύχημα
Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2024
Θράκη: «Σε κακό χάλι η σιδηροδρομική γραμμή»
Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2024
Video της ΕΡΓΟΣΕ από δοκιμαστικό δρομολόγιο σε τμήμα του Πολύκαστρο – Ειδομένη που διαθέτει ηλεκτροκίνηση
Ακινητοποιημένα τα τρένα στην Ισπανία, τι ζητούν οι εργαζόμενοι σε Renfe και Adif
Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2024
Ημερίδα ΓΣΕΕ για την ακρίβεια
Στο φως εσωτερική αλληλογραφία της ΕΡΓΟΣΕ για τυφλά τρένα
Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2024
Η ΓΑΙΑΟΣΕ, λόγω ολιγωρίας, έχασε την πρόσβαση σε 130 εκατ. του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Ειδικότερα, δεν πρόλαβε να κάνει τους απαραίτητους διαγωνισμούς για να αποκτήσει 10 ηλεκτροκίνητα τρένα και 10 υδρογονοκίνητα, τα οποία με τη σειρά της θα μισθώνει
Ποινική δίωξη στον Αγοραστό για το «μπάζωμα» στα Τέμπη
Νέες διαστάσεις παίρνουν οι έρευνες για τη σιδηροδρομική τραγωδία
Βόμβα στην εξεταστική των Τεμπών από τον πρόεδρο ΟΣΕ επί Καραμανλή: «Αν με καλέσουν, θα πάω…»
Ο Κώστας Σπηλιόπουλος ήταν πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ από τον Νοέμβριο του 2019 έως τον Ιούνιο του 2020. Η παραίτησή του ήταν αιφνιδιαστική. Συνοδεύτηκε από μια επιστολή-βόμβα, η οποία ήρθε να επιβεβαιώσει τις πληροφορίες περί μετωπικής
Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2024
Δολιοφθορά στην σηματοδότηση
Σύμφωνα με τις πληροφορίες άγνωστοι έκοψαν τα καλώδια επικοινωνίας των μετρητών αξόνων στο τμήμα Μενιδι -Δεκελεια χτες. Τα συνεργεία του ΟΣΕ έσπευσαν στο σημείο
Ο βιασμός κάθε σιδηροδρομικής λογικής
Τρένα: Το μπαλάκι των ευθυνών για τα δέντρα στις ράγες
Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2024
Οι πιθανές ερμηνείες απο τηλεφώνημα του Ματέο Σαλβίνι στον Χρήστο Σταϊκούρα για τα Τέμπη και τη Hellenic Train
Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2024
Σαλβίνι: «Εποικοδομητική συζήτηση με τον Έλληνα ομόλογό μου»
Απεργία μήνυμα των μηχανοδηγών ένα χρόνο μετά το δυστύχημα - «Να σταματήσει η συγκάλυψη»
Απεργία - μήνυμα προς την Εξεταστική Επιτροπή για τη διερεύνηση των αιτιών του εγκλήματος των Τεμπών προκειμένου «να σταματήσουν την προσπάθεια συγκάλυψης των πραγματικών αιτιών» και να καλέσουν κρίσιμους μάρτυρες που έχουν αποκλειστεί από τη διαδικασία, εξήγγειλαν οι μηχανοδηγοί για τις 28 Φεβρουαρίου, ημέρα
Απίστευτη καταγγελία: «Η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου μου είπε ‘αυτά συμβαίνουν, να πάτε στην… Εκκλησία’» (Audio)
Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2024
Αποκάλυψη: Ποιους δίνει στον εισαγγελέα ο Αγοραστός για το μπάζωμα στα Τέμπη – Ο ίδιος νίπτει τας χείρας του
Στη δημοσιότητα φέρνει το documentonews.gr το υπόμνημα έγγραφων εξηγήσεων του πρώην περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Αγοραστού, ο οποίος κλήθηκε από την εισαγγελία πρωτοδικών σε ανωμοτί κατάθεση ως ύποπτος για την τέλεση των αδικημάτων της υπόθαλψης εγκληματία
Π. Τερεζάκης για Τέμπη: “Ζητάμε συγνώμη, ο ΟΣΕ ανέλαβε και θα αναλάβει τις ευθύνες του”
Στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών κατέθεσε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης.