Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Ν.Θεοδωρόπουλος > Στην Ελλάδα δεν κινδυνεύουμε απο τέτοιου είδους ατυχήματα

Δηλώσεις του Γενικού Γραμματέα της ΠΕΠΕ .......
Στην Ελλάδα δεν κινδυνεύουμε, σύμφωνα με στελέχη του ΟΣΕ, από δυστυχήματα σαν αυτό που συνέβη στην Ισπανία. «Το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας είναι απαρχαιωμένο και αυτό έχει ως συνέπεια να τρένα να κινούνται με χαμηλές ταχύτητες. Οι χαμηλές ταχύτητες είναι και η δικλίδα ασφαλείας μας», σχολιάζει στα «ΝΕΑ» ο γραμματέας του Σωματείου των Μηχανοδηγών Επαμεινώνδας Θεοδωρόπουλος.
 Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα του Συλλόγου των Μηχανοδηγών, ενδεικτικό
είναι το γεγονός ότι η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη από 4 ώρες και 15 λεπτά που είναι η κανονική διάρκεια του ταξιδιού γίνεται πλέον σε πεντέμισι ώρες. «Τα έργα τηλεδιοίκησης και φωτοσήμανσης δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί. Ετσι η επικοινωνία μεταξύ μηχανοδηγών και  σταθμαρχών γίνεται ακόμη μέσω τηλεφώνου. Αυτό προκαλεί μια ανασφάλεια, γι' αυτό και έχουν μειωθεί οι ταχύτητες κατά 15% τα τελευταία τρία χρόνια», συμπληρώνει.
Οπως εξηγούν στελέχη του ΟΣΕ, όταν ολοκληρωθούν αυτά τα έργα, τότε τα τρένα θα σταματούν αυτόματα, όπως συμβαίνει σήμερα με το μετρό, αν ξεκινήσουν με κόκκινο σηματοδότη. Και αυτό σημαίνει μεγαλύτερη ασφάλεια. «Εάν στο τρένο της Ισπανίας υπήρχε μηχανισμός ελέγχου της ταχύτητας, δεν θα είχαμε το δυστύχημα» υποστηρίζει ο Επαμεινώνδας Θεοδωρόπουλος.

5 σχόλια:

  1. οταν πανε μπροστα και εκσυχρονιζοντε ,εμεις με σταθερα βηματα παμε πισω.αυξηση στον χρονο διαδρομης,μειωση ταχυτητας , χρηση κινητων τηλεφωνων,μανιβελες στα κλειδια οποτε βρεχει.αντι να τους πατε στον εισαγγελεα για ολο το φαγοποτι στον οργανισμο που εχει γινει τα τελευταια χρονια εις βαρος του σιδηροδρομου , βγαινετε και τα παραδεχεστε και απο πανω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάπου στα Μουσεία και σε μερικούς σταθμούς (Μύλοι, Ρουφ, Θεσσαλονίκη, Δράμα) υπάρχουν μερικές ατμομηχανές με κάρβουνο. Μήπως πρέπει να μπουν στο ΚΕΠ για Γενική;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι χαμηλές ταχύτητες είναι και η δικλίδα ασφαλείας μας ;
    Οι μηχανοδηγοί δεν εγγυούνται την ασφάλεια ; εκτός τόπου και χρόνου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ότι να' ναι λέτε έτσι; Σε ποιο κόσμο ζεις κύριε Θεοδωρόπουλε ή μάλλον σε ποιο σιδηρόδρομο δουλεύεις (αν δουλεύεις); Το 74 που εκτροχιάστηκε με 160 στο Μεζούρλο τι ήτανε; Επειδή δεν είχε θύματα δεν θεωρείτε παρόμοιο ή επειδή δεν το εκτροχίασε μηχανοδηγός αλλά σταθμάρχης;

    Ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα (προσωπική άποψη) είναι το ίδιο και χειρότερα επικίνδυνος από οποιαδήποτε χώρα στην Ευρώπη, περισσότερο επειδή ορισμένοι δεν κάνουν την δουλειά τους σωστά και λιγότερο λόγο ελλιπής συντήρησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σωστα τα λεει παντως,δεν κινδυνευουμε,το θεμα ομως ειναι οτι δεν το διευκρινιζει ποιοι κινδυνευουν.σιγουρα οχι αυτοι που ειναι-μορτα-και που εχει φτασει η καταντια του συστηματος,να παιρνουν αναλογικα πιο πολλα λεφτα απο αυτους που ειναι εξω πρωτη γραμμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή