Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Όταν ο μηχανοδηγός δεν είναι επαγγελματίας ....

Σαφή ερωτηματικά και για τους ελέγχους που πραγματοποιούν οι εταιρίες στο προσωπικό για να διαπιστώσουν αν τηρεί τους κανόνες ή αν δέχονται τις παραβιάσεις για να κερδίζουν χρόνο και χρήμα.
Μανιακός της ταχύτητας ήταν ο ένας από τους δύο μηχανοδηγούς του τρένου που εκτροχιάστηκε στο Σαντιάγο, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 80 άνθρωποι και να τραυματιστούν 185, εκ των οποίων οι 32 νοσηλεύονται σε κρίσιμη κατάσταση. Η εφημερίδα ABC έψαξε
και βρήκε το προφίλ του στο Facebook στο οποίο ο μηχανοδηγός ανέβαζε φωτογραφίες με το «τελικιασμένο» κοντέρ και άνοιγε διάλογο με φίλους του για την ταχύτητα. Στο διάλογο που φαίνεται
κάτω από τη φωτογραφία με ημερομηνία 8 Μαρτίου του 2012, ο Francisco José Garzón, μηχανοδηγός της μοιραίας αμαξοστοιχίας 514, λέει στο φίλο του ότι το κοντέρ είναι στο όριο και δεν μπορεί να τρέξει περισσότερο γιατί θα του κόψουν πρόστιμο. 
Όταν ο φίλος του, του λέει ότι πάει με 200 και θα του κόψουν πρόστιμο, εκείνος απαντά ότι είναι χαρά του να «ανατινάξει» τα ραντάρ, προσπερνώντας τα και πως το πρόστιμο για την εταιρία θα είναι μικρό. 
Η ABC σημειώνει ότι τώρα το post στο Facebook έχει διαγραφεί και δεν υπάρχει πρόσβαση. 
 Η εταιρία σιδηροδρόμων αρνήθηκε, σύμφωνα με την εφημερίδα, να επιβεβαιώσει, αν είναι αυτός ο οδηγός που εμπλέκεται στο δυστύχημα, η ABC δημοσιεύει όμως έγγραφο και υποστηρίζει ότι ο αριθμός και η ημερομηνία γέννησης ανήκουν σε αυτό τον οδηγό.

 Πηγή: www.lifo.gr

6 σχόλια:

  1. ευτυχως που κοψανε τo επιδομα της ανακτησης στην ελλαδα.τετοια τραγικα συμβαντα , θα ηταν θεμα χρονου να ειχαμε και εμεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην Ισπανία επικρατούν οι ίδιες οικονομικές και πολιτικές συνθήκες με την Ελλάδα. Οι εργαζόμενοι και εκεί και εδώ αντιμετωπίζουμε ακριβώς τα ίδια προβλήματα της απαξίωσης – καταστροφής της εργατικής δύναμης (φτώχεια – ανεργία κλπ), προκειμένου να καταφέρει να ξεπεράσει την κρίση του ο καπιταλισμός σε βάρος των εργαζομένων και με όσο γίνεται μικρότερες συνέπειες γι’ αυτόν.

    Μέσα σ’ αυτό το κοινωνικό πλαίσιο πρέπει να τοποθετείται το ατύχημα, να προσδιορίζονται τα αίτιά του, να υπολογίζονται οι συνέπειές του και να οργανώνεται η απάντηση του εργατικού κινήματος. Δημοσιεύματα σαν το παραπάνω αναπαράγουν την προπαγάνδα του συστήματος και το βοηθάνε να υλοποιήσει τους αντεργατικούς στόχους του. Προσοχή λοιπόν να μην γινόμαστε εργαλείο του. Προσοχή να μη συμβάλουμε κι εμείς στην φθορά της συνείδησης των εργαζόμενων και της ενσωμάτωσης τους στο σύστημα. Εκτός κι εάν αυτό επιδιώκουμε (δεν το πιστεύω).

    Υ.Γ. Το σχόλιο γράφτηκε με αφορμή την παραπάνω ανάρτηση, απορρέει όμως από μια γενικότερη τακτική και άποψη του ιστολογίου σου.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζαφείρη , το στέκι γράφει στην αρχή "Σαφή ερωτηματικά και για τους ελέγχους που πραγματοποιούν οι εταιρίες στο προσωπικό για να διαπιστώσουν αν τηρεί τους κανόνες ή αν δέχονται τις παραβιάσεις για να κερδίζουν χρόνο και χρήμα."

    Νομίζω αυτό απαντά στον προβληματισμό σου .

    Απο κει και πέρα δεν είναι επαγγελματίας αυτός που στο facebook ποστάρει ένα κοντέρ με 200 χλμ και χαριεντίζεται με φίλους του για την ταχύτητα .
    Εμείς ξέρουμε ότι τα 200 είναι και λίγα σε προηγμένα δίκτυα , ο επιβάτης όχι . Αυτό κατακρίνουμε .
    Κ φυσικά ουδείς αλάθητος . Υπάρχει και ο ανθρώπινος παράγοντας .
    Όσον αφορά το στέκι , μετά απο 2400 αναρτήσεις , αν νομίζεις ότι με όσα γράφουμε στηρίζουμε το σύστημα , καλά κάνεις και το νομίζεις δεν μπορούμε να αλλάξουμε την γνώμη κανενός.


    Εμείς πάντα θα προσπαθούμε για το καλύτερο και θα ακούμε με σεβασμό τις παρατηρήσεις σου .

    Για την διαχειριστική ομάδα
    Γενιδούνιας Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε κάθε περίπτωση στην Ισπανία πολλές γραμμές υπάρχουν με όρια 200-300 χλμ. Η φωτό αφορούσε άλλο δρομολόγιο. Αλλά ακόμα κι αν παλάβωσε ο Ισπανός συνάδελφος, δεν υπήρχε άλλο σύστημα να σώσει την κατάσταση; Ακόμα κι αν φταίει ανθρώπινος παράγοντας, ο σιδηρόδρομος είναι ένα σύστημα που βασίζει τη λειτουργία του σε δεύερους και τρίτους βαθμούς ασφάλειας. Τα δυστυχήματα παντού, ακόμα και στη χώρα μας, είναι αφορμές για έρευνα από ειδικούς και βελτίωσης των μέτρων ασφαλείας. Το δυστύχημα του 1968 στο Δερβένι είχε σαν αποτέλεσμα την κατάργηση της 10λεπτης ακολουθίας, χωρίς άφιξη της προπορευόμενης αμαξ. σε σταθμό ή σημείο ακολουθίας που ίσχυε τότε στη μετρική γραμμή. Τα ραδιοτηλέφωνα στις μηχανές, μπήκαν μετά τα τρία δυστυχήματα του 1972, σε Ορφανά, Δοξαρά και Γαστούνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. την αληθεια θα την λεω,.ακομα και αμα πειραζει καποιους.ελευθερια λογου δοξα το θεο σε αυτο μπλοκ υπαρχει ακομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δυστυχώς με λύπη μου το λέω και δεν τιμά τον κλάδο μου αλλά πρέπει να τα λέμε όλα.
    Και εμείς έχουμε τέτοιους κακούς επαγγελματίες ( ανεγκέφαλους ) που είναι αρκετά ζωηροί και καμαρώνουν όταν πάνε το τρένο προδρομολογιακά αφήνοντας κάποιες φορές τους επιβάτες που θα τύχη να πάνε στον κλειστό Σταθμό η Στάση τρία η τέσσερα λεπτά πριν την αναχώρηση, κάποιοι δε από αυτούς τους ανόητους σχολιάζουν κάποιες φορές αρνητικά και υποτιμητικά τους πραγματικούς Επαγγελματίες – προσεκτικούς συναδέλφους.
    Χαρακτηριστικό παράδειγμα επαγγελματία Μηχανοδηγού ήταν στην περίπτωση του συμβάντος τον Δεκέμβριο έξω από την Ξάνθη όπου χάριν την παρατηρητικότητα και τον επαγγελματισμό του μηχανοδηγού Σιταρίδη γλυτώσαμε τον διασυρμό στο εξωτερικό.
    Ακόμη οι Μηχανοδηγοί πριν τρία χρόνια που πρόλαβαν την Μετωπική στην Λευκοθέα κ.α κ.α. κ.α.
    Δυστυχώς όμως αυτοί οι χοντροκομμένοι διοικούντες αν και ξέρουν πως έχουμε μια άθλια γραμμή και ένα κυκλοφοριακό μπάχαλο δεν μπήκαν ποτέ στον κόπο να τιμήσουν έστω ηθικά τους συναδέλφους που έσωσαν ζωές αλλά και το τροχαίο υλικό.

    Και να πω και την κακιούλα μου για το blog πάντα φιλικά και καλοπροαίρετα
    Σήμερα μάθατε ποιος πραγματικά οδηγούσε το τρένο στο συμβάν έξω από την Ξάνθη το χειμώνα και όχι εκείνον που προβάλατε αβασάνιστα, παρόλο που σας είχε γίνει η παρατήρηση από κάποιον άλλο συνάδελφο εσείς ποτέ δεν διορθώσατε την λανθασμένη πληροφορία.
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή