Ολοκληρώθηκε πριν απο λίγο η πρώτη συζήτηση στο Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας μεταξύ του Αντιπροέδρου της ΠΕΠΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ .
Κατά την έναρξη της συζήτησης της εργατικής διαφοράς που έγινε μετά την καταγγελία του Αντιπροέδρου του Σωματείου μας , για έλλειψη προγραμματισμού εργασίας στους μηχανοδηγούς , η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αιτήθηκε νέα
παράταση με επιστολή του μηχανοστασιάρχη κ. Καπετανάκη που ισχυριζόταν ότι λείπει στην Καλαμάτα για την οργάνωση του τρένου της εμποροπανήγυρις.
Την ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκπροσώπησαν δικηγόροι , εξωτερικοί συνεργάτες , ενώ μαζί με τον Αντιπρόεδρο της ΠΕΠΕ παρευρέθηκαν οι συνάδελφοι μηχανοδηγοί Καραδήμας Χάρης και Συριόπουλος Θέμης , ενώ σε ετοιμότητα βρισκόταν η δικηγόρος που συμβουλεύει τον Αντιπρόεδρο του Σωματείου μας.
Ο Προιστάμμενος του ΣΕΠΕ , έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την καταγγελία και ζήτησε να γίνει μια πρώτη συζήτηση για αυτήν επιτόπου , συζήτηση που διήρκεσε περίπου 1 ώρα.
Σε αυτήν ξεκαθάρισε ότι ο μηνιαίος προγραμματισμός εργασίας είναι υποχρεωτικός και αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα των εργαζομένων , ενώ όταν διάβασε το υπηρεσιακό σημείωμα του κ .Καπετανάκη που προσκόμισε ο Αντιπρόεδρος της ΠΕΠΕ και σύμφωνα με το οποίο , ζητούσε απ τους συναδέλφους να επικοινωνούν καθημερινά με το μηχανοστάσιο για να πληροφορούνται τυχόν αλλαγές , ξεκαθάρισε στους δικηγόρους πως κάτι τέτοιο ΔΕΝ προβλέπεται πουθενά ,αλλά και πως αποδεικνύει ότι υπάρχει πρόβλημα .
Ακόμα περισσότερο ο Προιστάμμενος του ΣΕΠΕ , ρώτησε τους μηχανοδηγούς , αν τηρούνται τα ωράρια εργασίας , αν τηρούνται οι ώρες ξεκούρασης μέχρι την επόμενη μέρα εργασίας , αν τοιχοκολείται ο μηνιαίος προγραμματισμός , ενώ σε μια κίνηση έκπληξη για τους παρόντες μηχανοδηγούς έβγαλε τον Κανονισμό Εργασίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , διαβάζοντας άρθρο του , το οποίο αφήνει περιθώριο για να εργάζονται πολλές μέρες συνεχόμενα οι μηχανοδηγοί , τονίζοντας πως αυτό είναι καραμπινάτη παραβίαση της εργατικής Νομοθεσίας !
Μάλιστα απευθυνόμενος στον Αντιπρόεδρο του Σωματείου μας Γενιδούνια Κώστα του έδωσε οδηγίες για το που πρέπει να απευθυνθεί και τι μπορεί να κάνει.
Απο κει και πέρα δόθηκαν αυστηρές προφορικές συστάσεις προς τους Δικηγόρους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την εκπόνηση πραγματικού προγραμματισμού , σύμφωνα με τις διατάξεις της εργατικής Νομοθεσίας και ορίστηκε νέα και τελική ημερομηνία συζήτησης μέσα στον Οκτώβριο.
ΑΝ δεν υπάρξει συμμόρφωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα γίνουν επιτόπιοι έλεγχοι και θα υπάρξουν σοβαρότατες κυρώσεις για την εταιρεία ...
Το καλύτερο είναι για το τέλος , αφού υπήρξε κοινή παραδοχή ότι η 6η μέρα εργασίας πρέπει να πληρώνεται με προσαύξηση 30 % , ενώ και για τις υπερωρίες ο Προιστάμμενος του ΣΕΠΕ είπε ότι θα μπορούσαν να προσφύγουν δικαστικά οι εργαζόμενοι γιατί η πληρωμή τους με 5 Ευρώ αλλά και το πλαφόν που ορίζεται , αντίκειται στον εσωτερικό κανονισμό εργασίας που προβλέπει αποζημίωση με την εργατική Νομοθεσία .
(υπάρχουν παράνομες υπερωρίες κτλπ ).
Την θέση αυτή είχε εκφράσει και στο τελευταίο ΔΣ της ΠΕΠΕ , ο συνάδελφος Γενιδούνιας .
Δυστυχώς το Σωματείο μας , η πλειοψηφία που το ελέγχει τουλάχιστο , δεν έχει αντιληφθεί τις απεριόριστες δυνατότητες που παρέχει η Εργατική Νομοθεσία με αποτέλεσμα να απεμπολούμε όλοι οι μηχανοδηγοί , δικαιώματα που έχουμε .
Στην λογική του βάλτε ....πλάτη .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου