Ένα από τα χειρότερα σιδηροδρομικά δυστυχήματα στην ιστορία των Αγγλικών Σιδηροδρόμων με 31 νεκρούς και περισσότερους απο 500 τραυματίες .Δείτε ποια ήταν η αντίδραση των αρχών , πως εξέτασαν κάθε λεπτομέρεια (ακόμα και αναπαράσταση έγινε ) και πως κατέληξαν στα αίτια.
Το τελικό πόρισμα για το ατύχημα που έγινε στις 5 Οκτωβρίου 1999 , δείχνει μια συγκυρία παραγόντων, ξεκινώντας απο
την παραβίαση ενός κόκκινου φωτοσήματος ( SN109) (που βρίσκεται σε μια εναέρια γερανογέφυρα - γερανογέφυρα 8 - με άλλα τέσσερα σήματα που εξυπηρετούν άλλα κομμάτια) απο ένα νέο μηχανοδηγό που ξεγελάστηκε απο την θέση του , την ελλειπή εκπαίδευση των εργαζόμενων στα νέα συστήματα κυκλοφορίας που κόστισε πολύτιμα δευτερόλεπτα και την τραγική κατάληξη.
Δείτε και την αναπαράσταση που έκαναν οι Άγγλοι για να καταλάβουν γιατί εξαπλώθηκε η φωτιά (παρότι ήταν πετρελαιοκίνητος ο συρμός ) και πως αυτή μπορεί να εξαπλωθεί όταν το πετρέλαιο που διαχέεται έρθει σε επαφή με τα 25.οοο Volt της ηλεκτροκίνησης ( και αφού οι εγκαταστάσεις έχουν πάθει ζημιά μετά την σύγκρουση ).
Μετά το ατύχημα , το ATP προβλέπει πλέον άμεση πέδηση του συρμού μόλις παραβιαστεί κόκκινο φωτόσημο .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου