Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Απανωτά περιστατικά στις Χαλκίδες , αποτέλεσμα της υποστελέχωσης των τρένων

Τις τελευταίες μέρες το προσωπικό κίνησης και έλξης έχει βιώσει  πραγματικά απίστευτα  περιστατικά μέσα στα τρένα στα δρομολόγια Πειραιάς - Χαλκίδα , με πρωταγωνιστές τοξικομανείς και άλλα κακοποιά στοιχεία . 
Επαναλαμβάνουμε  την θέση μας , ότι τα φαινόμενα αυτά εντάθηκαν μετά την εφαρμογή του εγκληματικού Νόμου (περί δήθεν εξυγίανσης)3891 που κυριολεκτικά αποδεκάτισε τον κλάδο κίνησης με αποτέλεσμα σήμερα τα τρένα να τρέχουν με το μισό προσωπικό.
Την ίδια ώρα δημοσιεύματα σήμερα κάνουν λόγο για την είσοδο ιδιωτών στον έλεγχο ειστηρίων αφού
> "Την ανάθεση σε ιδιώτες του ελέγχου κομίστρων των αστικών συγκοινωνιών σχεδιάζει το υπουργείο Υποδομών και σύμφωνα με την εφημερίδα Ημερησία, η σχετική πρόβλεψη περιλαμβάνεται σε τροπολογία που κατατέθηκε στις 31 Δεκεμβρίου στο νομοσχέδιο για την Εθνική Αρχή Συντονισμού Πτήσεων. Η τροπολογία αποσύρθηκε ωστόσο ως εκπρόθεσμη και αναμένεται να κατατεθεί άμεσα σε νέο νομοσχέδιο μετά από αίτημα της βουλής."

Το περιεχόμενο της τροπολογίας ανάβει το “πράσινο φως” για την ανάθεση σε τρίτους των ελέγχων κομίστρου κάτι που ουσιαστικά οδηγεί σε κινητικότητα τουλάχιστον 250 εργαζόμενους που μετακινήθηκαν πρόσφατα από τα γραφεία των συγκοινωνιακών εταιριών στις υπηρεσίες ελέγχων.


Ταυτόχρονα, όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, προβλέπεται και η δυνατότητα έκδοσης κομίστρου από τρίτους. Αυτό, αν υλοποιηθεί θα οδηγήσει στην κινητικότητα πάνω από 1.500 άτομα που σήμερα εργάζονται στον κάδο της έκδοσης και των ελέγχων των εισιτηρίων.

Δικό μας σχόλιο

Σαν αντιστάθμισμα οι Κυβερνώντες προβάλουν την είσοδο αστυνομικών στα τρένα και κάποιοι εργαζόμενοι δείχνουν να συμφωνούν .
Άποψη μας είναι ότι μέσα στα τρένα όταν υπάρχει το προβλεπόμενο προσωπικό κίνησης τα φαινόμενα αυτά περιορίζονται σημαντικά .
Η δουλειά των αστυνομικών είναι στις αποβάθρες και των σιδηροδρομικών εξωτερικής υπηρεσίας στα τρένα .


3 σχόλια:

  1. Οταν το μισό προσωπικό του κλάδου της κίνησης είναι εκτός αμαξοστοιχιών και αυτό το θεωρούν στόχο και κατόρθωμα τι περιμένετε; Πριν λίγο καιρό πήραν εφταμηνήτες συμβασιούχους στις συγκοινωνίες για έλεγχο των εισιτηρίων,τώρα μιλάνε για ιδιώτες στον έλεγχο των εισιτηρίων και το εκπαιδευμένο και έμπειρο υποτίθεται προσωπικό της κίνησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κοιτάει να αράξει σε κανένα γραφείο και να κάνει καθήκοντα διοικητικών!!! Οποιος κατουράει στη θάλασσα το βρίσκει στο αλάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό αυτό με το κατούρημα στη θάλασσα και το αλάτι αλλά γιά πες μου το ονομά σου για να δω αν και εσύ ήσουν με αυτούς που έκαναν αγώνα να βγεί ο προϊστάμενος έξω από τα χειρηστήρια? το τιραμόλας δεν μου λέει κάτι. εμένα Κώστα Γαλιώτο με λένε και δεν είμαι πλέον στο σύστημα οσε- τραινοσε. Γιατί για μηχανοδικό σε κόβω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λάθος Κωστή μου. Αμέτρητες φορές σου είχα φέρει το τραίνο στο Ζευγολατιό. Και γω εκτός συστήματος είμαι ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σκούρκος κανονικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή