Aπο το Metaforespress.gr
Προς υπουργείο Μεταφορών: Κάπως στα «γρήγορα και πεταχτά» δεν δημιουργήθηκε η Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (πρώην τεχνική βάση του ΟΣΕ);
Αληθεύει ότι δημιουργήθηκε πρόβλημα στη μισθοδοσία
των, περίπου, 600 εργαζομένων, το οποίο λύθηκε, με «παρέμβαση» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Αληθεύει ότι εξαντλήθηκε το αρχικό κεφάλαιο κίνησης;
Έχει σωστή εσωτερική οργάνωση η ΕΕΣΣΤΥ; Έχει, π.χ. οργανωμένο σύστημα προμηθειών;
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κάθε πότε πιστώνει τα 18-20 εκατ. για την ετήσια συντήρηση των βαγονιών;
Και κάτι τελευταίο: Γιατί το ΤΑΙΠΕΔ υποστηρίζει ότι οι διεταιρικές συμβάσεις (ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ – ΕΕΣΣΤΥ) χρήζουν βελτίωσης;
Τώρα που αποσύρθηκε η τροπολογία για τον σύμβουλο αποτίμησης του τροχαίου υλικού του ΟΣΕ που θα μεταφερθεί στο δημόσιο, μήπως καθυστερήσουν οι διαγωνισμοί ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ;
των, περίπου, 600 εργαζομένων, το οποίο λύθηκε, με «παρέμβαση» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Αληθεύει ότι εξαντλήθηκε το αρχικό κεφάλαιο κίνησης;
Έχει σωστή εσωτερική οργάνωση η ΕΕΣΣΤΥ; Έχει, π.χ. οργανωμένο σύστημα προμηθειών;
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κάθε πότε πιστώνει τα 18-20 εκατ. για την ετήσια συντήρηση των βαγονιών;
Και κάτι τελευταίο: Γιατί το ΤΑΙΠΕΔ υποστηρίζει ότι οι διεταιρικές συμβάσεις (ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ – ΕΕΣΣΤΥ) χρήζουν βελτίωσης;
Τώρα που αποσύρθηκε η τροπολογία για τον σύμβουλο αποτίμησης του τροχαίου υλικού του ΟΣΕ που θα μεταφερθεί στο δημόσιο, μήπως καθυστερήσουν οι διαγωνισμοί ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου