Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

Αφέλεια , Δόλος ή μήπως ζούμε στην εποχή της αθωότητας κ δεν το πήραμε είδηση ;

Το είδαμε και αυτό. Όχι ότι δεν το περιμέναμε. Αλλά τόσο ξεδιάντροπη στήριξη της πολιτικής των μνημονίων ακόμα και εμείς δεν περιμέναμε.
Σαν να μην συνέβη ποτέ τίποτε στον σιδηρόδρομο, εκλεγμένοι εκπρόσωποι των σιδηροδρομικών στην ΠΟΣ ( Τουρλής - Θεοδωρόπουλος ) δημοσιεύουν και υποστηρίζουν προτάσεις για εποινικίαση τροχαίου υλικού απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο το

εξωτερικό για να ξεπεραστεί λέει το πρόβλημα που δημιουργήθηκε στην συντήρηση από την εφαρμογή της ακραίας νεοφιλελεύθερης πολιτικής την τελευταία 5 ετία , μην πούμε καλύτερα απο το 2007 όταν και έγινε ο διαχωρισμός και η πολυδιάσπαση των εταιρειών ! 

Ας μην μιλήσουμε ποτέ για την ουσία του προβλήματος.

Ας ξεπεράσουμε τα πάντα , νοικιάζοντας τροχαίο υλικό απο το εξωτερικό μέχρι να φτιάξει η κατάσταση ....       ( θυμίζουμε την περίπτωση και το μεγάλο σκάνδαλο των Desiro με τις συμβάσεις ενοικίασης που κόστισαν τελικά παραπάνω απο την αγορά των τρένων στον ΟΣΕ - και τότε μέχρι να φτιάξει η κατάσταση μας λέγαν ότι ήταν η ενοικίαση )

  1. Ας μην πούμε δηλαδή ότι η ΕΕΣΣΤΥ αριθμεί 510 αντί για 920 εργαζόμενους μετά την εφαρμογή του Νόμου Ρέπα ( προέβλεπε 920) , ούτε καν  620 που προέβλεπε το ιδρυτικό της καταστατικό.
  2. Ας μην πούμε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πληρώνει λιγότερα στην ΕΕΣΣΤΥ για να παρουσιάζει κέρδη και να προσελκύσει επενδυτές ( λες και δεν μπορούν να καταλάβουν έμπειροι σιδηροδρομικοί τι συμβαίνει) ενόψει ιδιωτικοποίησης.
  3. Ας μην πούμε ότι όλη η τεχνογνωσία χάνεται με τις μαζικές αιτήσεις συνταξιοδοτήσεων , με τις μετατάξεις ακόμα και τις εφεδρείες . Έφυγαν ακόμα και συνάδελφοι που είχαν εκπαιδευτεί  και  σε κατασκευαστικούς οίκους.
  4. Ας μην πούμε ότι δεν υπάρχουν καθόλου ανταλλακτικά.

Με λίγα λόγια συνάδελφοι

ας δώσουμε πολιτική κάλυψη στους πραγματικά υπεύθυνους για το έγκλημα , και ας το κάνουμε τόσο απλά , τόσο αθώα . 

Με μια πρόταση που ακούγεται εύκολη και ευχάριστη ( τι θα κάτσουμε να κάνουμε αν ακυρωθούν δρομολόγια λένε , λες και αν νοικιάσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τροχαίο υλικό αυτό θα είναι αύριο στην πόρτα μας - ή μήπως τελικά κάτι ετοιμάζεται και μας το σερβίρουν έτσι;) αλλά που στην ουσία  γεμίζει τα αυτιά των κοράκων που περιμένουν στην γωνία να ρημάξουν τον σιδηρόδρομο , αφού γνωρίζουν ότι εδώ είναι το μαγαζί γωνία για τις καλύτερες μπίζνες. 

ΑΝΤΙ λοιπόν να πιέζει το συνδικαλιστικό κίνημα να δοθούν λύσεις στα χρόνια προβλήματα , να γίνουν τώρα προσλήψεις , να επανέλθουν τεχνίτες που μετατάχθηκαν , να αγοραστούν άμεσα ανταλλακτικά και τροχοί ,  οι ηγέτες μας βρήκαν τον εύκολο τρόπο !

 Να νοικιάσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τροχαίο υλικό απο το εξωτερικό. Τόσο απλά , τόσο αθώα. Και ας τα ξεχάσουμε όλα μέχρι να έρθει η ανάπτυξη και να ξαναεπιστρέψουν όλα στην πρότερη κατάσταση. 

Το στέκι της έλξης δεν θα αφήσει σε χλωρό κλαρί κανένα απο όσους κάνουν αυτές τις ντροπιαστικές και εξευτελιστικές για την ΠΕΠΕ προτάσεις. 

Θα τους ξεσκεπάσουμε γιατί πλέον είμαστε ΣΙΓΟΥΡΟΙ για τον ρόλο τους.

Ήταν οι ίδιοι που μας κατηγορούσαν ότι προστατεύουμε τους "φίλους" μας επειδή με τις αναρτήσεις μας χτυπάγαμε την ουσία του προβλήματος της συντήρησης και όχι τα πρόσωπα , όχι τους συναδέλφους που δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό.  Αναφερόμασταν σε ευθύνες των Διοικήσεων δηλαδή στις πραγματικά πολιτικές ευθύνες.

Γιατί οι εργαζόμενοι δεν φταίνε αν δεν υπάρχουν ανταλλακτικά , ούτε ευθύνονται αν δεν υπάρχει πλέον προσωπικό. Και εξ όσων γνωρίζουμε έχουν δώσει στις Διοικήσεις και γραπτώς τα προβλήματα ΕΔΩ και ΚΑΙΡΟ. 

Όπως είχαν κάνει και οι μηχανικοί , την επιστολή των οποίων προς την Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ πρόσφατα βρήκε και δημοσίευσε το στέκι της έλξης , επιστολή που έκανε τον γύρο του διαδικτύου αποκαλύπτοντας ότι οι Διοικήσεις ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ, όπως γνωρίζει και η ΠΟΣ, η Ομοσπονδία μας , στην οποία είχε κοινοποιηθεί η επιστολή , αλλά επέλεξε ΝΑ ΜΗΝ την δημοσιεύσει.

Αυτοί που έχουν την καίρια ευθύνη , είναι οι πολιτικά προϊστάμενοι , δηλαδή οι Διοικήσεις που διορίζονται από τις εκάστοτε Κυβερνήσεις , αλλά συνυπεύθυνοι είναι  και οι επαγγελματίες συνδικαλιστές που διαχρονικά ΣΤΗΡΙΞΑΝ το έγκλημα σε βάρος του σιδηροδρόμου για να στηρίζουν τις ίδιες Κυβερνήσεις και να έχουν πρόσβαση στα κοκαλάκια της εξουσίας.

Και οι Διοικήσεις αυτήν την εποχή έχουν ρητή ΠΟΛΙΤΙΚΗ  εντολή. Πουλήστε πουλήστε , πουλήστε , όπως πωλούνται τα πάντα στην χώρα. 

Εμείς , ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ και ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΟΜΑΣΤΕ και δεν είναι  καθόλου τυχαίο ότι εδώ και καιρό τονίζουμε αυτήν μας την επιλογή.

Να ξέρουν καλά όσοι απο τους συνδικαλιστές ετοιμάζουν το έδαφος  για την ιδιωτικοποίηση.
Θα μας βρούν μπροστά τους κ δεν θα είμαστε καθόλου ευγενικοί μαζί τους.

Γενιδούνιας Κώστας

ΥΓ  Απορώ πραγματικά αν αυτές οι θέσεις είναι και θέσεις των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ στην Ομοσπονδία.
Όχι τίποτε άλλο , να τα βλέπουν και οι σιδηροδρομικοί όλα αυτά και να κρίνουν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου