Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

Τραγική η κατάσταση στο Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης ...

Είναι απορίας άξιο πως θα μπορέσει να βγει το έργο στο προσεχές μέλλον.
8 επίκουροι μηχανοδηγοί - βοηθοί, εργάζονται αυτήν την βδομάδα στο μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης ενώ συνομιλώντας με τον υπεύθυνο για την βαρδιολόγηση διαπιστώσαμε
-εκτός απο την απογοήτευση του για την κατάσταση - ότι προσεχώς και άλλοι μηχανοδηγοί συνταξιοδοτούνται με αποτέλεσμα να μην  φτάνει ο κόσμος πλέον ακόμα και αν εργάζονται οι μηχανοδηγοί όλα τους τα ρεπό.

Φυσικά η υπερωριακή απασχόληση είναι δεδομένη,αφού στο κύκλωμα υπάρχουν πάρα πολλές δεκάωρες υπηρεσίες, ενώ ακόμα και όσοι εργάζονται εντατικά επειδή αντιλήφθηκαν ότι το πλαφόν στις υπερωρίες δεν πρόκειται να σπάσει στο προσεχές μέλλον,διαμαρτυρήθηκαν και έτσι η Υπηρεσία επέλεξε να βγάλει εκτός κυκλώματος υπηρεσίες που έχουν διανυκτέρευση  (90/601) προκειμένου να εργάζονται  εκεί όσοι έχουν φορτωθεί με υπερωρίες!

Φυσικά όλα αυτά προκαλούν την διαμαρτυρία του υπόλοιπου προσωπικού και η κατάσταση είναι εκρηκτική.

Χρειαζόμαστε άμεσα 30 μηχανοδηγούς - τουλάχιστο μας είπαν οι συνάδελφοι-  οι οποίοι και αυτοί με την σειρά τους προσπαθούν να μαζέψουν τα αμάζευτα.

Απο όλα αυτά όμως αποδεικνύεται περίτρανα ότι όσοι στήριξαν το θέμα της υπερεργασίας και προέβαλαν το μανδύα της διαπραγμάτεύσης με την εταιρεία ανοικτή(κατηγορώντας όσους δεν συμφωνούσαν με την πρακτική του βάλτε πλάτη) , είναι και όσοι τελικά οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον περιορισμό των δραστηριοτήτων της.
Το βάλτε πλάτη έφτασε τα πράγματα στην σημερινή κατάσταση.

Μιλάμε για τους συνδικαλιστές των 12ωρων και 13ωρων βαρδιών για αυτούς που στηρίζουν υποτίθεται το έργο αλλά στην ουσία σκάβουν τον λάκκο βαθύτερα και σίγουρα με μεγαλύτερη ταχύτητα.

Εμείς τα είδαμε σήμερα και δεν τα πιστεύαμε....
Απορούμε πραγματικά με όσους παρουσίαζαν μέχρι χτες το άσπρο - μαύρο.

Στο θέμα θα επανέλθουμε και πάλι καθώς συνομιλόντας με μηχανοδηγούς διαπιστώσαμε ότι υπάρχουν δικαιολογημένες διαμαρτυρίες με τις αλχημείες που επιχειρούνται για να καλυφθούν τα κενά.

Το στέκι της έλξης 

1 σχόλιο:

  1. Τι τους νοιάζει τους συνδικαλιστές του Μ.Θ.αφού ισχύει -στους τρεις τουλάχιστον από τους πέντε-αυτό που λέει εκείνο το ρητό Μια σπιθαμή απ τον κ..ο μας κι όπου θέλει ας είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή