Σε αναμμένα κάρβουνα κάθονται οι σιδηροδρομικοί και ειδικότερα, οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ. Ο λόγος; Η προκήρυξη του διαγωνισμού για την συντήρηση της υποδομής του ΟΣΕ.Εντός της εβδομάδας αναμένεται να παρθούν οι τελικές αποφάσεις, έπειτα από τη δήλωση του υπουργού Μεταφορών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, στη Βουλή, ότι
σε λίγες μέρες θα προκηρύξουμε έναν διαγωνισμό για την συντήρηση της κεντρικής γραμμής του ΟΣΕ για τα επόμενα χρόνια, έτσι ώστε πράγματι το τρένο να ταξιδεύει πάνω σε σύγχρονη υποδομή, υψηλών ταχυτήτων».
Με ποια μορφή θα προκηρυχθεί ο διαγωνισμός; Μέσω ΣΔΙΤ; Μέσω σύμβασης παροχής υπηρεσιών; Στον ΟΣΕ, θα μείνει μόνο η διαχείριση της κυκλοφορίας, δηλαδή σταθμάρχες και κλειδούχοι;
Ο εν λόγω διαγωνισμός έχει προκαλέσει έντονη ανησυχία στους σιδηροδρομικούς, οι οποίοι φοβούνται ότι, με την είσοδο ιδιωτών στη συντήρηση του δικτύου, ο ΟΣΕ θα «μικρύνει» επικίνδυνα, γεγονός που ενδέχεται να επιδράσει στον αριθμό των εργαζομένων.
Μάλιστα, «πίσω» από τον διαγωνισμό και τη«νέοφιλελεύθερη» εκδοχή του (εφόσον αυτή επικρατήσει) βλέπουν τον γενικό γραμματέα Μεταφορών Νίκο Σταθόπουλο, υποστηρίζοντας ότι, επί υπουργίας Κωστή Χατζηδάκη στο Μεταφορών, παρ’ ολίγον να… χάσουν τη δουλειά τους.
Metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου