Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

Πλήρης δικαίωση για το στέκι της έλξης

Αθόρυβα αλλά με αίσθηση της απόλυτης ευθύνης συνεχίζουμε την προσπάθεια που έχουμε αναλάβει για την προάσπιση των συμφερόντων του κλάδου μας,σε περιόδους τουλάχιστο ύποπτες (με την είσοδο ιδιωτών να είναι πλέον γεγονός). Το στέκι της έλξης ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ δημοσιεύει την έκθεση της Ρ.Α.Σ. μετά απο καταγγελία που υπήρξε για
το θέμα της ατμάμαξας στο Διακοφτό. 

Η καλύτερη απάντηση σε όσους  με αφορμή αυτό το θέμα θέλανε να θίξουν αυτούς που  καθημερινά τρέχουν για να προστατεύσουν τα αυτονόητα.
Επαναλαμβάνουμε ΟΤΙ δεν έχουμε ΑΠΟΛΥΤΩΣ κανένα πρόβλημα με την αξιοποίηση του μουσειακού σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού.
ΠΡΩΤΟΙ εμείς ζητήσαμε να εκπαιδευτούν ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ άμεσα στην ατμάμαξα και γνωρίζουμε ότι η ΔΙΚΑΜ παρά τα οργανωτικά της προβλήματα και τις αγκυλώσεις που δημιουργούν Νόμοι του 1920(!!) το προσπαθεί.
ΠΡΩΤΟΙ όμως εμείς ΔΙΑΜΗΝΥΣΑΜΕ σε κάθε κατεργάρη (και δεν εννοούμε φυσικά τον συνταξιούχο συνάδελφο που εκείνη την μέρα ανέβηκε στην ατμάμαξα) ότι τρύπες για να εισχωρήσει στο σύστημα διασφάλισης άδειας μηχανοδήγησης  ΔΕΝ θα επιτρέψουμε να βρεί.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ δημόσια τον ΑΔΙΚΗΜΕΝΟ συνάδελφο Νίκο Φουτζόπουλο, μηχανοστασιάρχη απο τον Βόλο, ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ μεταταχθέντα το 2011 και  έκτοτε καταδικασθέντα σε απίστευτη ταλαιπωρία παρά την ΤΕΡΑΣΤΙΑ προσφορά του στον σιδηρόδρομο και στον κλάδο μας, για την συνεργασία που έχουμε ΟΛΑ αυτά τα χρόνια.
ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ και ΔΕΝ ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ. Μέχρι την τελική δικαίωση θα είμαστε ΔΙΠΛΑ στους 45 συναδέλφους μας.


Η σύσταση της Ρ.Α.Σ. προς τον ΟΣΕ  παρά το ότι "δεν βλέπει" τους επιβάτες πιστεύοντας ότι επρόκειτο για δοκιμή (όπως την βάφτισε ο ΟΣΕ),αναφέρει ότι : 

Οι διατάξεις του 3911/2011 δεν ισχύουν ΜΟΝΟ σε κλειστά τμήματα γραμμής (όπου προσωρινά απαγορεύεται η κανονική κυκλοφορία).
Σε κάθε περίπτωση στις δοκιμές ΔΕΝ μπορεί να λαμβάνει μέρος μη εξουσιοδοτημένο προσωπικό.

Απεύθυνει σύσταση στον ΟΣΕ και αναφέρεται σε τυχόν συνέπειες που θα έχει η μη συμόρφωση του.

EMEIΣ επαναλαμβάνουμε.
Η αντίδραση μας ήταν ΚΑΙΡΙΑ γιατί οι καιροί είναι ΠΟΝΗΡΟΙ.

Και επειδή οι καιροί είναι πονηροί έφτασε και το πλήρωμα του χρόνου για την οργάνωση της ΔΙΚΑΜ σε υγιείς βάσεις,μακριά απο μικροσυμφέροντα και εξαρτήσεις.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 




1 σχόλιο:

  1. To καραβάνι προχωρά και δεν σταματά παρά τους τόνους λάσπης,την κόκκινη προπαγάνδα και τις μπλέ και πράσινες αγκυλώσεις απο τους απόγονους του χτες.
    Και όχι με λόγια.Με χαρτιά.Μπράβο στον Φουτζόπουλο,μπράβο και στην σημερινή "ηγεσία" της ΠΕΠΕ που παρότι νέα σε ηλικία τιμά καθημερινά το παρελθόν(το απέδειξε και με την εκδήλωση του Δεκέμβρη),δεν ξεχνά τους μεταταχθέντες και σχεδιάζει το μέλλον σε ένα πολύ δύσκολο -μνημονιακό- περιβάλλον.
    ΝΕΜΕΣΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή