Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

Το 2017 η ολοκλήρωση του Τιθορέα – Δομοκός. Εξοικονόμηση 50 λεπτών στο Αθήνα – Θες/νίκη

Για το 2018 μετατέθηκε η ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού τμήματος Κιάτο – Ροδοδάφνη
Την ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού τμήματος Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός, στα τέλη του 2017, υπόσχεται η ΕΡΓΟΣΕ, με αποτέλεσμα η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη να εκτελείται, γρηγορότερα, κατά 50 λεπτά.


Ειδικότερα, την Τρίτη και Τέταρτη 1 και 2 Μαρτίου κλιμάκιο της ΕΡΓΟΣΕ, με επικεφαλής τον Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Θάνο Βούρδα επισκέφτηκε την Νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων από την Τιθορέα ως το Δομοκό, για να διαπιστώσει την πρόοδο των έργων που εκτελούνται.

Την Τρίτη 1 Μαρτίου, σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο εργοτάξιο της Τιθορέας, καθορίστηκαν όλα τα χρονοδιαγράμματα που αφορούν την εξέλιξη του έργου.

Το τμήμα από την Τιθορέα ως το Λιανοκλάδι θα έχει ολοκληρωθεί ως την άνοιξη του 2017 και το τμήμα από το Λιανοκλάδι ως το Δομοκό ως το τέλος του ίδιου έτους.



Το συγκεκριμένο έργο θα μειώνει κατά 50 λεπτά το χρόνο της διαδρομής Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Το κλιμάκιο επιθεώρησε το έργο καθ’ όλο το μήκος της διαδρομής και το σύνoλο των σηράγγων.

Την Τετάρτη 2 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με τον Δήμαρχο Λαμίας κ. Ν. Σταυρογιάννη και στη συνεχεία ακολούθησε σύσκεψη στο ΤΕΕ-ΤΑΣ παρουσία του πρόεδρου του ΤΕΕ, του βουλευτή Φθιώτιδας κ. Α.Καραναστάση, του κ. Ν.Σταυρογιάννη και φορέων της περιοχής, όπου συζητήθηκε η εξέλιξη των έργων και παρουσιάστηκε η μελέτη του αναδόχου για τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου του Σιδηροδρομικού Σταθμού Λιανοκλαδίου.

Το μεσημέρι της Τετάρτης έγινε επιθεώρηση από το κλιμάκιο στην περιοχή Σαράγια και Γκαζέλο των Τρικάλων, όπου διαπιστώθηκε η εξέλιξη του έργου των υπογείων διαβάσεων, οι οποίες και θα ολοκληρωθούν τον Ιούνιο του 2016.



Το απόγευμα της ίδιας μέρας πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο Δημαρχείο Τρικάλων με τον Δήμαρχο Τρικάλων κ. Δ.Παπαστεργίου, παρουσία των βουλευτών κ.κ. Χ. Σιμορέλη και Π. Δριτσέλη και του πρώην Δημάρχου κ. Μ.Ταμήλου, κατά την οποία συζητήθηκε το θέμα της προώθησης του έργου ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Παλαιοφάρσαλο-Καλαμπάκα και θέματα διαβάσεων πεζών και οχημάτων σε περιοχές των Τρικάλων.

Αμέσως μετά, το σύνολο των συμμετεχόντων πραγματοποίησε και επιτόπιες επισκέψεις. Με αφορμή την επίσκεψη του κλιμακίου της ΕΡΓΟΣΕ, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας κ. Θάνος Βούρδας έκανε την ακόλουθη δήλωση.

«Είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε την πολύ σημαντική πρόοδο του έργου Τιθορέα-Δομοκός. Ένα έργο πολύπαθο για το οποίο όμως σήμερα μπορούμε να δεσμευτούμε για την ολοκλήρωσή του στο τέλος του 2017, ενώ το Νοέμβριο του 2015 διασφαλίσαμε, σε συνεργασία με το Υπουργείο Ανάπτυξης, την συνέχιση της χρηματοδότησης μέσω του CEF. Παράλληλα, είναι σε εξέλιξη όλες οι διαδικασίες για την προώθηση των αντιπλημμυρικών έργων στην περιοχή της Λαμίας και ενεργοποιήσαμε τις διαδικασίες για τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου στο σταθμό του Λιανοκλαδίου.

Επιπλέον, σε συναντήσεις που είχαμε στα Τρίκαλα επιβεβαιώσαμε την βούληση για την υλοποίηση του έργου της ηλεκτροκίνησης στη διαδρομή από το Παλαιοφάρσαλο ως την Καλαμπάκα και σε αναλυτική συνομιλία με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κ.Αγοραστό επιβεβαιώσαμε την απρόσκοπτη εξέλιξη όλων των διαδικασιών που απαιτούνται για την ένταξη και δημοπράτηση του έργου μέσω του ΠΕΠ Θεσσαλίας».

Για το 2018 μετατέθηκε η ολοκλήρωση, με σύγχρονη ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση, του τμήματος Κιάτο – Ροδοδάφνη, συνολικού μήκους 71,5 χλμ.
Την Τετάρτη 02-03-2016, η ΕΡΓΟΣΕ καθαίρεσε την άνω διάβαση της Επαρχιακής Οδού Ξυλοκάστρου – Καρυωτίκων, στην περιοχή του Νεκροταφείου Ξυλοκάστρου.
Πρόκειται για οδική γέφυρα που περνά πάνω από την Εθνική Οδό Κορίνθου – Πατρών και στη θέση της θα ολοκληρωθεί η κατασκευή άλλης γέφυρας μεγαλυτέρων διαστάσεων, ώστε να χωράει κάτω από αυτή και ο αυτοκινητόδρομος και οι σιδηροδρομικές γραμμές.

Η εν λόγω γέφυρα αποτελούσε επί σειρά ετών εμπόδιο στην ανάπτυξη του αυτοκινητοδρόμου και της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων (Σ.Γ.Υ.Τ.) στη θέση αυτή.
Όπως αναφέρει η ΕΡΓΟΣΕ, αποτελεί τμήμα του έργου «Κατασκευή  υπολειπόμενων έργων υποδομής, επιδομής, σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων σηράγγων για τη Νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Κιάτο – Ροδοδάφνη», συνολικού μήκους 71,5 χιλιομέτρων, με το οποίο ολοκληρώνεται η κατασκευή της Σ.Γ.Υ.Τ μέχρι την Ροδοδάφνη και αναμένεται να λειτουργήσει με σύγχρονη ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση μέχρι το 2018.

metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου