Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2016

2 τρένα της Cosco την ημέρα απο Ικόνιο.Απο την ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΡΑΙΝΟΣΕ


Τα ελληνικά συστημικά media προσπάθησαν να μας πείσουν εναγωνίως ότι λόγω της απεργίας μας, η Cosco θα φύγ,ει, ότι έχει ενεργοποιήσει άλλο πλάνο, ότι θα φτιάξει στα Σκόπια κέντρα logistics και πόσα άλλα, ψεύτικα λόγια και δημοσιεύματα. Απο προχτές με την λήξη της απεργίας η δήθεν ....φευγάτη Cosco δρομολογεί καθημερινά
τρένα για Ειδομένη και οι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ σιδηροδρομικοί κάτω απο αντίξοες συνθήκες εργάζονται με αυταπάρνηση για να προχωρήσει το έργο.


Για άλλη μια φορά το στέκι της έλξης , το blog των μηχανοδηγών, αποδεικνύει τα ψέμματα των συστημικών παπαγάλων, παπαγάλων που δυστυχώς δεν αποκάλυψαν και πολλοί συνάδελφοι μεταξύ μας, αναδημοσιεύοντας τα άρθρα τους χωρίς κανένα σχολιασμό.
Θα μπορούσε κάλιστα κάποιος να πεί, ότι κάποιοι στόχευαν να σπείρουν τον προβληματισμό και την διχόνοια μεταξύ του προσωπικού.
ΑΠΕΤΥΧΑΝ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ
Όπως απέτυχαν και όσοι προσπάθησαν να συνδέσουν στο παρασκήνιο, την στρατηγική του Σωματείου μας με τρίτα συμφέροντα.
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑ ότι η συμφωνία με την Cosco συνάφθηκε με την ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΡΑΙΝΟΣΕ, υλοποιήθηκε απο την ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και γιγαντώθηκε απο την ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Και χάρη στον επαγγελματισμό και την αυταπάρνηση των λιγοστών εναπομείναντων σιδηροδρομικών.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

3 σχόλια:

  1. 2 (ΔΥΟ) εμπορικά τραίνα την ημέρα το θεωρείτε επιτυχία; Για μένα είναι κατάντια να λέμε για δρόμους του μεταξιού, για τη συμφωνία που γιγαντώθηκε και λοιπές φανφάρες και να αναφερόμαστε σε 70-80 βαγόνια την ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τώρα αυτούς τοΥΣ λίγους πως τους λες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γουλάκος Στέφανος25 Ιουλίου 2016 στις 3:31 μ.μ.

    Με 1~2 τρένα από το Ικόνιο την ημέρα νομίζω δεν βγαίνουν ούτε οι καφέδες των μηχανοδηγών των θερμαστών και των κλειδούχων και των σταθμαρχών μέχρι τα ταλαίπωρα μισθώμένα βαγόνια να περάσουν την Ειδομένη ή τον Προμαχώνα. Είναι μεγάλο κρίμα μετά από τόσα χρήματα που έχουν ξοδευτεί τα τελευταία 20 χρόνια στα σιδηροδρομικά έργα απανταχού στην Ελλάδα, αλλά και τους παχυλούς μισθούς που μοίραζε αυτό το κατάστημα που το πληρώναμε εμείς οι άλλοι.
    Αυτή την φορά δυστυχώς δεν πρέπει να πούμε ΟΧΙ στον Ιταλό.
    Μόνοι μας τα κάναμε θάλασσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή