Κύριε Υπουργέ,
παρά τις διαβεβαιώσεις που, κατά το παρελθόν, λάβαμε από το Υπουργείο ότι, θα αυξηθεί ο προϋπολογισμός της εταιρείας μας, προκειμένου να χρηματοδοτηθούν απαραίτητα έργα συντήρησης και ανάταξης του σιδηροδρομικού δικτύου, πρόσφατα διαπιστώσαμε ότι, λόγω έλλειψης
χρηματοδότησης, έκλεισε το περιφερειακό τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου Δράμα - Ξάνθη.
Εμείς λέμε ότι το συγκεκριμένο τμήμα του δικτύου, έκλεισε για άγνωστο χρονικό διάστημα -πιθανώς και μόνιμα- αφού αφενός μεν με την υπ' αριθμ. 5459/30.7.2016 απόφαση το ΔΣ του ΟΣΕ ενέκρινε την διακήρυξη έργου συντήρησης με οικονομικό αντικείμενο προϋπολογισμού μελέτης 3.050.000 €, αφετέρου δε, προκειμένου να δημοπρατηθεί το έργο, όπως αναφέρει η ανωτέρω απόφαση, πρέπει να προηγηθεί έγκριση από τον Υπουργό (σύμφωνα με την παρ.1 του άρθρου 67 του Ν4270/2014) και να χορηγηθεί στον ΟΣΕ, εγκεκριμένος κωδικός ταυτοποίησης της διατιθέμενης πίστωσης πριν την διεξαγωγή του διαγωνισμού.
Κύριε Υπουργέ,
Το κλείσιμο τμημάτων του σιδηροδρομικού δικτύου, λόγω ελλιπούς συντήρησης, δεν είναι ανάπτυξη και απαιτούμε άμεσα την χρηματοδότηση των έργων συντήρησης και ανάταξης.
Για το Δ. Σ. του Συλλόγου Διπλωματούχων Μηχανικών Ο.Σ.Ε.
Ο πρόεδρος Ο Γεν. γραμματέας
Δ. Τζιβάρας Χρ. Οικονόμου
Συγχαρητήρια στο σωματείο μας, που δεν διστάζει να καταθέσει την πραγματικότητα για το κλείσιμο της Δράμας. Η επιστολή πρέπει να γνωστοποιηθεί στους τοπικούς φορείς και εμπορικούς συλλόγους, προκειμένου να ασκήσουν πιέσεις προς το Υπουργείο. Ο κοςΠετράκης επέλεξε να αναφέρει ανακρίβειες στην συνέντευξη τύπου, περί άνοιγμα της γραμμής σε 6 έως 9 μήνες, χωρίς να έχει καν στα χέρια του έγκριση της χρηματοδότησης από το Υπουργείο. Απέδειξε με τον τρόπο αυτό ότι δεν βρίσκεται στο πλευρό των σιδηροδρομικών στον καθημερινό αγώνα που δίνουν για να κρατήσουν ζωντανό τον παρηκμασμένο και κακοποιημένο ελληνικό σιδηρόδρομο.
ΑπάντησηΔιαγραφή