Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

Σοβαρά προβλήματα χτες στην κυκλοφορία - Καταργήσεις και σήμερα λόγω έλλειψης μηχανοδηγών

Σοβαρά προβλήματα παρουσιάστηκαν χτες στην κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών λόγω της κακοκαιρίας που χτύπησε την Κεντρική Ελλάδα τις απογευματινές ώρες. Αναλυτικότερα, οι αμαξοστοιχίες 60 και 61 έφτασαν με
σημαντικότατες καθυστερήσεις στον προορισμό τους αφού είχαμε βλάβη στο Δίκτυο ηλεκτροκίνησης μεταξύ Δομοκού - Παλαιοφαρσάλου (φθορά σε κονσόλα λόγω της κακοκαιρίας) ενώ είχαμε και  κατολισθήσεις μικρών βράχων στον ορεινό όγκο μετά το Λειανοκλάδι λόγω της έντονης βροχόπτωσης.
Οι αμαξοστοιχίες 60 και 61 εγκλωβίστηκαν σε Λειανοκλάδι και Παλαιοφάρσαλο αντίστοιχα για πάνω απο 2 ώρες και έφτασαν στον τελικό τους προορισμό αργά το βράδυ με απόλυτη ασφάλεια.

Παράλληλα καταργήσεις δρομολογίων τόσα στα εμπορικά όσα και στον Προαστιακό Αθηνών έχουμε σήμερα αφού δεν υπάρχουν μηχανοδηγοί.
Παρά την μονομερή περικοπή των καλοκαιρινών αδειών απο την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (με την υπογραφή  ΔΙΚΑΜ και την ανοχή της  Κεντρικής Υπηρεσίας) το προσωπικό δεν επαρκεί αφού οι μηχανοδηγοί αιτούνται δικαιούμενων αναπαύσεων αφού δεν μπορούν να εργάζονται 12 και 13 μέρες συνεχόμενα.
Στον Προαστιακό Αθήνας είχαμε και έχουμε  κατάργηση τοπικών δρομολογίων σε καθημερινή βάση προκειμένου να εξοικονομηθεί 1 υπηρεσία μηχανοδηγού ενώ όλοι περιμένουν την είσοδο της ηλεκτροκίνησης για να σωθεί η παρτίδα για φέτος το καλοκαίρι. Οι πληροφορίες μας λένε ότι ο σχεδιασμός της Κεντρικής Υπηρεσίας προβλέπει 2 δρομολόγια την ώρα απο αεροδρόμιο,γεγονός που ουσιαστικά "τελειώνει" την προαστιακή υπηρεσία.

Όπως όλοι διαπιστώνουν, οι φωνές που υπήρξαν σε προηγούμενες περιόδους για ...έλλειψη συντονισμού και σωστή διαχείριση του προσωπικού, πλέον έχουν κουρνιάσει γιατί ακόμα και με τις αλλαγές που επιχείρησε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ (για την εξοικονόμηση προσωπικού και την βέλτιστη υποτίθεται αξιοποίηση του) τοποθετώντας συνδικαλιστές σε καίριες θέσεις ευθύνης δεν έφεραν κανένα αποτέλεσμα. 
ΑΝ δεν είχαμε κορυφαίο συνδικαλιστή της ΠΑΣΚ σε συγκεκριμένη θέση τους τελευταίους 2 μήνες,χτες η ΔΑΚΕ σε συνεργασία με την ΠΑΣΚ και τον γραφικό εκπρόσωπο του ΠΑΜΕ στην έλξη, θα έβγαζαν ανακοινώσεις για την...έλλειψη συντονισμού που καθυστέρησε 3 ώρες το 60 και 61,όπως ακριβώς έκαναν και την περίοδο με τα χιόνια, θέλοντας να στοχοποιήσουν συνάδελφο που δεν τους έκανε τα χατίρια για μικροκομματικούς λόγους δημιουργώντας διαφανείς διαδικασίες για πρώτη φορά στην ιστορία της έλξης. Θα έβγαζαν ανακοινώσεις - λύβελους για την κατάργηση των δρομολογίων του Προαστιακού Αθήνας και την ουσιαστική απαξίωση του.
Οι μηχανοδηγοί και κρίση έχουν και καταλαβαίνουν, όπως όλοι οι σιδηροδρομικοί άλλωστε.
Το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού έλξης, η απροθυμία των συναδέλφων να βοηθήσουν δουλεύοντας 15 μέρες σερί , η έλλειψη προσωπικού γραμμής που θα βρίσκεται έγκαιρα στα σημεία, δεν λύνονται ούτε δια μαγείας ούτε με τοποθετήσεις συνδικαλιστών σε θέσεις ευθύνης.
Εμείς εδώ το γνωρίζουμε αυτό πολύ καλά και μικροπολιτική δεν κάνουμε με τέτοια θέματα.
Ωστόσο η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρέπει να απαντήσει σε συγκεκριμένα ερωτήματα.
Ποια ήταν η βελτιστοποίηση στα κυκλώματα εργασίας μετά την αλλαγή στην Κεντρική Υπηρεσία,να μας απαντήσει αν ισχύει ότι τον Ιούνιο οι μηχανοδηγοί αναγκάστηκαν σε μεγαλύτερη υπερεργασία απο ότι πέρυσι (ρεπό - υπερωρίες) γεγονός που θα έχει συμβεί για πρώτη φορά τους τελευταίους 7 μήνες (συγκριτικά με τα αποτελέσματα του 2016)  και τελικά αν η τοποθέτηση συνδικαλιστών αποτελούσε επιλογή της θεωρώντας ότι έτσι θα ξεπεράσει το σκόπελο του καλοκαιριού - πράγμα που όπως αποδεικνύεται δεν συνέβη.
Τέλος το στέκι αναμένει τα κυκλώματα εργασίας στον Προαστιακό Αθήνας για να κάνει τις διαπιστώσεις του γύρω απο το χτίσιμο που επιχειρεί η Κεντρική Υπηρεσία.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου