Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

Μικροπολιτική,τακτικισμός και ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στην έλξη

Ξεπέρασαν και τα όρια της φαιδρότητας....
Συνεχίζει να προσπαθεί να παίξει τον ρόλο του βαστάζου του συστήματος, το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών δια μέσου του γραφικού εκπροσώπου της ΑΣΚΕ. Αυτήν την φορά οι
ιερές αγελάδες του συνδικάτου που στην έλξη εκπροσωπούνται απο τον πλέον γραφικό συνδικαλιστή των τελευταίων δεκαετιών,ξεπέρασαν και τα όρια της φαιδρότητας.
Αφού λοιπόν ο γραφικός εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών απειλούσε (αλλά δεν τόλμησε ΠΟΤΕ) να προσφύγει στο ΣΕΠΕ για τα... δήθεν δεκάωρα και τα ρεπό που τον ...ανάγκαζαν(με βασανιστήρια πραγματικά) να πραγματοποιεί τα τελευταία 2 χρόνια, τώρα κατηγορεί το Σωματείο που προσέφυγε εκεί  για το ίδιο θέμα γιατί λέει ότι ...δεν μπόρεσε να λύσει συνδικαλιστικά το θέμα.

Ξεχνά όμως ότι το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών μέσω της ΑΣΚΕ,προσέφυγε το καλοκαίρι του 2015 στο ΣΕΠΕ
Ξεχνά όμως ότι το καλοκαίρι του 2015 ο ίδιος εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ προσέφευγε  στο ΣΕΠΕ για το γεύμα που λάμβαναν οι εθελοντές επίκουροι μηχανοδηγοί,προσφυγή που έχασε πανηγυρικά και έδωσε  την ευκαιρία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ να σταματήσει  την παροχή,την ώρα που το Σωματείο διαπραγματευόταν την επέκταση της.
Το έκανε εσκεμμένα για να μην πετύχει η ΠΕΠΕ τότε την επέκταση του.

Αποτελεί πολιτική επιλογή του ΠΑΜΕ και των εκπροσώπων του να τορπιλίζουν συμφωνίες που θα έχουν θετικά αποτελέσματα για τους εργαζόμενους γιατί θεωρούν ότι κερδίζουν ψήφους μόνο αν αυτοί φτωχοποιούνται.

 Τα ίδια είχε κάνει και με την 6η μέρα

Θυμίζουμε σε όλους ότι το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών δια μέσου του εκπροσώπου του στην έλξη, διαλαλούσε στους χώρους εργασίας ότι η προσαύξηση για την 6η μέρα  δεν ισχύει για τους σιδηροδρομικούς,προβάλοντας μάλιστα ακόμα και Συμβάσεις άλλων κλάδων.
Όταν η +ΣυνΕξέλιξη κέρδισε την υπόθεση στο ΣΕΠΕ, το ΠΑΜΕ αγκαλιά μαζί με ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ ( ως συνήθως) έσπευσαν να την απαξιώσουν με αποτέλεσμα αυτή να αρχίσει να πληρώνετε στους σιδηροδρομικούς μετά τον Αύγουστο του 2016 και την τελευταία ΣΣΕ. 
Την τότε απόφαση του ΣΕΠΕ (2014), την απαξίωσαν συνειδητά για να μην κερδηθεί το θέμα απο την +ΣυνΕξέλιξη.
Όπως συνειδητά τότε το ΠΑΜΕ μαζί με ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ έκαναν ότι δεν έβλεπαν τι συμβαίνει στην έλξη με τις διώξεις όσων δεν συμφωνούσαν με την πολιτική που ασκούνταν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ την τριετία 2012-2015.

Το ΠΑΜΕ στην έλξη, παρερμηνεύει τα γεγονότα σκόπιμα για τακτικίστικους λόγους.

Λησμονά ο γραφικός εκπρόσωπος του  ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στην έλξη, ότι η ΠΕΠΕ ομόφωνα αποφάσισε την προσφυγή στο ΣΕΠΕ στην συνεδρίαση του ΔΣ του Μαίου, ενώ ο συνάδελφος μας  προσέφυγε σε αυτό στις αρχές Ιουνίου.
Δίνει τα εύσημα μόνο  στον συνάδελφο που προσέφυγε στο ΣΕΠΕ και όχι  στην ΠΕΠΕ που τον στήριξε, προφανώς γιατί  το ΠΑΜΕ και ο φαιδρός εκπρόσωπος του στην έλξη δείλιασε να κάνει την κίνηση αν και ...εκπρόσωπος του λαού, κυρίως  όμως γιατί το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών φοβάται την προσφυγή άλλων Σωματείων,αφού έχει δομημένα συμφέροντα μελών του γύρω απο την υπερεργασία και τα ρεπό σε πολλούς χώρους του σιδηροδρομικού γίγνεσθαι. 
Με την προβιά των εκπροσώπων ή των ψηφοφόρων της ιερής αγελάδας του συνδικάτου, κάποιοι βολεύονται χρόνια τώρα, εξαργυρώνοντας θυσίες τρίτων,δεκαετίες πριν.

Απόντες στα σημαντικά 
Την ίδια ώρα το 2013, η  παράταξη του ΠΑΜΕ στην έλξη κρατούσε αποστάσεις για την προσφυγή της +ΣυνΕξέλιξης για τα προγράμματα εργασίας,προβάλλοντας την λογική του μηχανισμού της αστικής δημοκρατίας. Απείχαν στην σημαντική αυτή υπόθεση αλλά ....αποφάσισαν το  2015 να προσφύγουν για το γεύμα των ... επίκουρων. 
 Προσφυγή του 2013, που έφερε τον εβδομαδιαίο προγραμματισμό εργασίας,τερματίζοντας το χάλι που υπήρχε για μια δεκαετία στο Κεντρικό μηχανοστάσιο της χώρας, με σημαντική συνυπευθυνότητα και της ΑΣΚΕ που φοβόταν να σπάσει (δίκαια ίσως) αυγά,αφού θα έχανε πολύτιμες ψήφους.

Ακόμα και σήμερα παίζουν τον ρόλο του  βαστάζου του συστήματος
Στην προσπάθεια του το  ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών να φανεί χρήσιμο στο σύστημα, αναφέρει πως...η απόφαση του ΣΕΠΕ και της τριμερούς δεν είναι καλή και δια μέσου του φαιδρού εκπροσώπου του στην έλξη,προσφέρει-συνειδητά- χείρα βοηθείας -1 μέρα πριν την συζήτηση του Σωματείου μας- στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Το σύστημα να είναι καλά, μην το πειράζετε στο ΠΑΜΕ ζούνε απο αυτό, δεκαετίες τώρα. Αρκεί να μην αλλάζει τίποτε, η επανάσταση κάποτε θα έρθει.
Φυσικά η απόφαση είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ και αυτό ενοχλεί.
Η επίκληση της επιβολής  της νομιμότητας απο το Υπουργείο Εργασίας αναγκάζει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να συζητήσει με το Σωματείο μας ένα θέμα που μέχρι χτες παρουσιαζόταν ως υποχρέωση των μηχανοδηγών, αφού ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ότι δεν είναι.
Και τα κυκλώματα εργασίας ...

Όσον αφορά τις αοριστολογίες του γραφικού εκπροσώπου του ΠΑΜΕ στην έλξη,για τα κυκλώματα εργασίας, οι μηχανοδηγοί σε Πάτρα,Κιάτο και ΜΑΙ αλλα και σε όλη την Ελλάδα,ζουν την διαφορετική προσέγγιση τα τελευταία 2 χρόνια απο το Σωματείο μας και έχουν απόλυτη εμπιστοσύνη στον έλεγχο που θα κάνει η ΠΕΠΕ. Ο μόνος που ζεί αλλού, είναι ο γραφικός εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ και του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών. Ανακάλυπτε δεκάωρα εκεί που δεν υπήρχαν,εφήυρε εντατικοποίηση εκεί που υπήρξε το ακριβώς αντίθετο - κατά γενική παραδοχή- αποτέλεσμα.
Τώρα τελευταία κατοικοεδρεύει στην Καρόλου νυχθημερόν,σε γραφείο Προϊσταμένου προσπαθώντας να μάθει πληροφορίες,που κατόπιν θα αναπαράγει ως "αποκλειστικές". Οι πληροφορίες ότι αποτελεί και το άγρυπνο μάτι της Υπηρεσίας στο Κεντρικό Μηχανοστάσιο ελέγχονται ως ανακριβείς.
Ωστόσο με αφορμή την συζήτηση για τα κυκλώματα..
Η επίλυση του θέματος της διανυκτέρευσης της Πάτρας, ο διπλασιασμός του εξοδολογίου στην Τρίπολη και πόσα ακόμα είναι ακόμα νωπά στην μνήμη όλων μας , το ίδιο και η καταστροφολογία των εκπροσώπων του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στην έλξη.
Επενδύουν σε όλα τα προβλήματα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και δεν τους κάθεται τίποτα τα τελευταία 2 χρόνια. Ζούν ένα πραγματικό δράμα.Δεν έχουν που να επενδύσουν πλέον. 
Τους ενόχλησε μέχρι και η δημιουργία της Δημόσιας Σιδηροδρομικής Ακαδημίας γιατί με τους κολλητούς τους απο την νεοφιλελεύθερη πτέρυγα είχαν ετοιμάσει λογύδρια για τους συνταξιούχους, τα ιδιωτικά ΙΕΚ και την λειτουργία ιδιωτικών εταιρειών. Άλλωστε αυτά ήταν σχέδια υπαρκτά απο το 2013 και όλη η σιδηροδρομική πιάτσα τα γνώριζε.



 Προς το παρόν, μόνο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τρέχει, ενώ όλοι γνωρίζουν ότι ΑΝ η ΠΕΠΕ είχε διαφορετική σύνθεση τα τελευταία χρόνια και δεν είχε αλλάξει η πολιτική κατάσταση στην χώρα, συνταξιούχοι θα είχαν ήδη πιστοποιηθεί και τα παιδιά τους σήμερα θα εκπαιδεύονταν σε ιδιωτικά ΙΕΚ. 
Παράλληλα, όλοι αναγνωρίζουν την προσπάθεια του Σωματείου των μηχανοδηγών για την διασφάλιση των υψηλότερων στάνταρ- όρων για την κτήση της άδειας μηχανοδηγού.

Η μικροπολιτική 

Είχαμε και  την φαιδρή καταγγελία του γραφικού συνδικαλιστή του ΠΑΜΕ για..την χορηγία που ζήτησε η ΠΕΠΕ απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την διοργάνωση της ALE στην Ελλάδα. 
Αίτημα της ΠΕΠΕ που γνώριζε μόνο το ΔΣ και άρα διέρευσε σκόπιμα προς τον γραφικό συνδικαλιστή απο πρόσωπο που μπορεί να το ψήφισε,αλλά ...ήθελε να κάνει γιαλαντζί κριτική (όλοι καταλαβαίνουμε).
Η ΠΕΠΕ έπραξε πολύ καλά γιατί τον Οκτώβρη στην Αθήνα θα φιλοξενηθούν 17 Σωματεία μηχανοδηγών απο όλη την Ευρώπη και η διοργάνωση θα πρέπει να είναι άρτια.
Η ALE και τα Ευρωπαϊκά Σωματεία, με επιστολές της για το δυστύχημα στο Άδενδρο αλλά και για το θέμα των συνταξιούχων βοήθησε τα μέγιστα τους Έλληνες μηχανοδηγούς. 
Την ίδια επιστολή έστειλαν και για τον αγώνα που δώσαμε πέρυσι το καλοκαίρι.
ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ότι το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών πέρυσι το καλοκαίρι έβγαζε ανακοινώσεις για την απεργία στους σιδηρόδρομους στην Αγγλία, αλλά δεν έβλεπε τι γίνεται στην Ελλάδα και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ! Προφανώς είχε σαστίσει, γιατί δεν περίμενε τέτοιου μεγέθους κινητοποιήσεις.

Όσον αφορά τα οικονομικά, το 85% της διοργάνωσης καλύπτεται απο την ALE ενώ όλα τα Σωματεία στηρίζονται σε παρόμοιες εκδηλώσεις απο τις μητρικές εταιρείες. Αποτελεί μεγάλη τιμή για την ΠΕΠΕ, η φιλοξενία του συνεδρίου στην χώρα μας, σε μια κρίσιμη περίοδο τόσο για τα εργασιακά, όσο και για την πορεία του Ελληνικού Σιδηροδρόμου.

Τέλος όλοι γνωρίζουν ότι τα τελευταία 2 χρόνια η ΠΕΠΕ έχει κόψει μαχαίρι τις αποστολές στην ALE με τον Πρόεδρο του Σωματείου μας, να αποτελεί τον μοναδικό εκπρόσωπο του σε αυτές με ελάχιστα έξοδα.
Και όλοι βλέπουμε τα αποτελέσματα των επαφών μας στο εξωτερικό και πόσο ωφέλησαν τον κλάδο έλξης.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών




3 σχόλια:

  1. Δεν είναι το άγρυπνο μάτι. Το παιδί με την κουκούλα είναι. Σχολίαζε προχτές συνάδελφο μας που πέρνει τα τελευταία χρόνια κατά 90% όλα τα ΣΚ τα ρεπό του, επειδή η υπηρεσία του έδωσε και αυτό το ΣΚ ρεπό και την Δευτέρα άλλο ένα (επειδή η άδεια του ξεκίναγε Τρίτη) για να μην φύγει και ξαναέρθει.
    Ο κομπλεξικός αυτός υπάνθρωπος ήθελε τον συνάδελφο να πέρνει ΣΚ ρεπό, να έρχεται την Δευτέρα για δουλειά και να φεύγει Τρίτη για άδεια!Και κατήγγειλε δημόσια ως βόλεμα ημέτερων αυτό το πράγμα, το συνδικαλιστικό απολίθωμα!
    Αντισυνάδελφος κανονικά.
    ΟΥΣΤ

    ΝΕΜΕΣΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε λοιπον αυτος ο αντισυναδελφος που δυστυχώς για τον κομμουνισμό δηλωνει κομμουνιστης δεν εχει προβλημα με τις αδειες και πως εκπονηθηκαν από την κεντρική υπηρεσία γιατι τωρα δεν ειναι ο ρηγος ειναι αλλος.κάθε χρόνο σκαναρει τις αδειες να βρει ιστοριες γιατι στην φτωχή διαλεκτική του υπευθυνο ειναι το άτομο....ή μαλλον καλυτερα και ανάλογα πως τον συμφέρει μια φταίει το άτομο αλλη το σύστημα.αυτος που δεν φταίει ποτε ειναι ο εαυτός του γι αυτο ισως και τον επέλεξαν από το παμε βρισκοντας ενα κοινό χαρακτηριστικό.γτ ας μην κρυβόμαστε δεν εχουν αλλο κοινό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δείξε μου κάποιον που επειδή μισεί τον εαυτό του, και δε μπορεί να το αντέξει, μισεί όλους τους άλλους, που δεν του μοιάζουν.
    Κι εγώ, αμέσως θα σου δείξω έναν πραγματικό φασίστα.

    Αυτός είναι ο γραφικός της ΑΣΚΕ. Ένα φασιστάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή