Μία πολλή μεγαλή μέρα ήταν για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η σημερινή καθώς παρουσίασσε σε δημοσιογράφους και επισήμους το νέο της "Ιταλικό" τρένο, το Pendolino (και όχι frecciaargento δηλαδή ασημένιο βέλος όπως το λένε). Η παρουσίαση του συνοδεύτηκε από
το πρώτο επίσημο δρομολόγιο από την Θεσσαλονίκη μέχρι την Κατερίνη και επιστροφή στην Θεσσαλόνικη. Μέσα στο τρένο οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να δουν και να φωτογραφίσουν το εσωτερικό το οποίο ομολογουμένως είναι μοντέρνο, με άνετα καθίσματα, με διακριτικό φωτισμό και γενικά με την εικόνα ενός προηγμένου τρένου που για πρώτη φορά έτρεξε στις σιδηροδρομικές γραμμές της Ελλάδας.
Στο δρομολόγιο αυτό το τρένο στο τμήμα από την Κατερίνη μέχρι το Πλατύ έπιασε τα 213χλμ./ώρα σπάζοντας το ρεκόρ για τα ελληνικά σιδηροδρομικά δεδομένα και αφήνοντας πολλές υποσχέσεις για το μέλλον. Στο τρένο υπάρχουν οθόνες πληροφόρησης των επιβατών οι οποίες δείχνουν σε πραγματικό χρόνο και την ταχύτητα που πιάνει το τρένο.
Η μεγάλη διαφορά αυτού του τρένου με τα σημερινά είναι ότι πρόκειται για μία συμπαγής αμαξοστοιχία η οποια ξεκινάει από το πιλοτήριο και συνεχίζει με τα βαγόνια της πρώτης και δεύτερης θέσης.
Το νέο αυτό τρένο το οποίο θα μπορεί να διαξάγει το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 20 λεπτά αναμένεται να δρομολογηθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2019 καθώς απομένουν να ολοκληρωθούν τα έργα στο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός και τα συστήματα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης (ETCS) που θα επιτρέπουν στο τρένο να πιάνει υψηλές ταχύτητες με ασφάλεια.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου