Πολλοί στην Ευρώπη χαρακτηρίζουν τους Έλληνες μηχανοδηγούς ως τους πλέον εξειδικευμένους στον κόσμο,καθώς το Ελληνικό Σιδηροδρομικό Δίκτυο χωρίς τα συστήματα ασφαλείας απαιτεί συνεχείς χειρισμούς απο το προσωπικό έλξης. Τα πάντα
(Ταχύτητες,επιβραδύνσεις,επιταχύνσεις) καθορίζονται απο τους μηχανοδηγούς σήμερα στην κυκλοφορία των τρένων ανά την επικράτεια αφού τα λεγόμενα "βοηθητικά" συστήματα δεν υπάρχουν, σε αντίθεση με ότι συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη.
Και δεν μιλάμε για το ETCS αλλά για το πλέον απλό, τα ... φωτοσήματα που τώρα τελευταία ξεκινά η προσπάθεια για την ανάταξη τους.
Η μηχανοδήγηση γίνεται εμπειρικά, τα πάντα στηρίζονται στον παράγοντα άνθρωπο.
Με την σημερινή δοκιμή οι Έλληνες μηχανοδηγοί ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ για ακόμη μια φορά την επάρκεια τους και την υψηλή τους κατάρτιση,δίνοντας απάντηση σε όσους ρωτούσαν καιρό τώρα αν Ιταλοί θα βρίσκονταν στα χειριστήρια του Pendolino.
Οι συνάδελφοι Γιαλινάκης, Λαλιώτης και ο επιβλέπων ΜΕΚ Κώστας Πίνιος, απέδειξαν ότι οι Έλληνες μηχανοδηγοί όπου και αν κληθούν μπορούν να ανταποκριθούν ενώ και οι Ιταλοί επιβλέποντες έμειναν εντυπωσιασμένοι απο το υψηλό επίπεδο του προσωπικού έλξης.
Κάτι παραπάνω απο ικανοποιημένος δήλωσε και ο καθηγητής κ. Τσαλίδης,Δ/νων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναγνωρίζοντας στο προσωπικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ της ΕΕΣΣΤΥ και του ΟΣΕ, στον λόγο του εντός της αμαξοστοιχίας την προσπάθεια που κατέβαλαν.
Στην φωτογραφία οι Έλληνες μηχανοδηγοί, ο επιβλέπων ΜΕΚ (με τις στολές) ο Αντιπρόεδρος του Σωματείου μας Ιορδανίδης Συμεών, ο Αν. Γεν. Γραμματέας Καλαμάρας Αποστόλης και το μέλος του ΔΣ της ΠΟΣ Καραδήμας Χάρης.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου