Διαβάζοντας την σημερινή ανακοίνωση της ΡΙΚΣΙ, αλλά και την ανακοίνωση του ίδιου εκπροσώπου της στις 17 Δεκεμβρίου 2018, στην οποία αναφερόταν σε
παράγκες και συμμορίες σε σταθμούς αναρωτιόμαστε πραγματικά πως μπορεί αυτή η παράταξη να ...αναφέρεται στις εργασιακές σχέσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ (και όχι μόνο).
Και να αναφέρεται στις εργασιακές σχέσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ όπου έχει υπογραφεί διετής ΣΣΕ, με σημαντικές αυξήσεις στους εργαζόμενους, ξεχνώντας ότι στον ΟΣΕ δεν έχει υπογραφεί ακόμα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας!
Αλήθεια ο συνάδελφος Τερζόγλου και η ΡΙΚΣΙ , που σήμερα βγάζει ανακοίνωση για τις εργασιακές σχέσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναφερόμενος στις 8 απολύσεις - την ώρα μάλιστα που τα 2 Σωματεία έχουν ήδη εκδόσει ανακοινώσεις-, μπορεί να εξηγήσει στον σιδηροδρομικό κόσμο τι εννοούσε όταν αναφερόταν σε "παράγκες και συμμορίες στους σταθμούς" στις 17 Δεκεμβρίου 2018, για τις οποίες μάλιστα υπονοούσε ευθέως ότι αποτελούν μεθόδους που αντέγραψαν συνδικαλιστές, μιμούμενοι μεθόδους προηγουμένων ετών, μπλέ και πράσινων συνδικαλιστών ; Και αυτά τα έγραφε στο επίσημο blog της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών!
Στις 17 Δεκεμβρίου 2018 η ΡΙΚΣΙ δια του εκπροσώπου της έγραφε :
"Αυτοί που αθωώνουν όλους εκείνους τους συνδικαλιστές, που με πράσινες και μπλε ανακοινώσεις, προωθούσαν την πολιτική των κομμάτων τους, είναι εκείνοι που τους έχουν αντιγράψει σε όλα, μα σε όλα. Και στις παράγκες και στις συμμορίες στους σταθμούς."
Αφού συκοφάντησε χυδαία στις 17 Δεκεμβρίου 2018 τον σιδηροδρομικό κόσμο και το συνδικάτο (χωρίς να λάβει φυσικά κανένα εξώδικο απο την ΠΟΣ) σήμερα η ΡΙΚΣΙ θυμήθηκε τις εργασιακές σχέσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στην πλέον απτή απόδειξη για την τυχοδιωκτική - οπορτουνιστική τακτική του εκπροσώπου της που στόχο έχει την προσωπική προβολή του και μόνο.
Ο αποτυχημένος συνδικαλιστής Τερζόγλου, μετά την προσωπική του ήττα, στις εκλογές του 2016, όταν δεν κατάφερε να εκλεγεί ούτε κάν σε ΔΣ Σωματείου, εμφανίστηκε και σήμερα ως...τιμητής.
ΝΤΡΟΠΗ και μόνο.
Αλήθεια συνάδελφοι της ΡΙΚΣΙ θα μας εξηγήσετε κάποτε τι εννοείτε με τον όρο "παράγκες σε συμμορίες σε σταθμούς";
Ή νομίζετε ότι εμείς ΞΕΧΝΑΜΕ;
Η σημερινή ανακοίνωση της ΡΙΚΣΙ
Ποια είναι η αλήθεια για το χρέος ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τις εργασιακές σχέσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
Η ΠΟΣ με επιστολή της στον Υπουργό Μεταφορών η οποία κοινοποιήθηκε στα πολιτικά κόμματα επισημαίνει 2 σοβαρά ζητήματα, ζητώντας παράλληλα συνάντηση με τον υπουργό.
1.- Το πρώτο ζήτημα αφορά στο χρέος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, πριν την ιδιωτικοποίηση της. Αυτό το χρέος όπως εξαγγέλθηκε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και προπαγανδίστηκε και στο σιδηρόδρομο από το Δίκτυο Σιδηροδρομικών, διαγράφθηκε προκειμένου να ιδιωτικοποιηθεί «καθαρή» η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σήμερα όμως αυτό το «χρέος» παρουσιάζεται όχι διαγραμμένο αλλά μεταφερόμενο στον ΟΣΕ, όπως φαίνεται από σχετικά έγγραφα της ΑΑΔΕ.
Μάλιστα ο ΟΣΕ ο οποίος μέχρι τώρα φερόταν κι αυτός απαλλαγμένος από χρέη, εμφανίζεται σύμφωνα πάντα με την ΑΑΔΕ, να επιβαρύνεται όχι μόνο με τα 740 εκατ. € αλλά και με πάνω από 1,5 δις € από δάνεια τα οποία εισέπραξε και συνεχίζει να εισπράττει, άραγε για ποιο λόγο;
Είναι απλώς μία ακόμη απάτη του κ. Τσίπρα και της παρέας του ή κρύβεται κάτι πιο μεγάλο;
Οι προπαγανδιστές (Συριζαίοι και μέλη του Δικτύου Σιδηροδρομικών) της δήθεν απαλλαγής των χρεών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΟΣΕ, οι οποίοι μάλιστα διεκδικούν και την ψήφο των σιδηροδρομικών για το Δ.Σ. του ΟΣΕ την Τρίτη 5 Φλεβάρη 2019, τι λένε για όλα αυτά;
2.- Το δεύτερο ζήτημα αφορά στην απόλυση 8 υπαλλήλων της ιδιωτικής ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι οποίοι φέρονται να εμπλέκονται σε παράνομες πράξεις στα εκδοτήρια εισιτηρίων στο Σταθμό Λαρίσης.
Με την αυταρχική πράξη της Διοίκησης της ιδιωτικής ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καταρρίπτεται το αφήγημα του ΣΥΡΙΖΑ και των υποτακτικών του στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ότι οι εργαζόμενοι δεν θα θιγούν σε τίποτα από την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας!
Επαινούσαν μάλιστα τον εαυτό τους ότι, με την υπογραφή της τελευταίας ΣΣΕ που υπέγραψαν αντί της ΠΟΣ, 2 σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (ΠΕΠΕ και ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ) που ελέγχονται από τον ΣΥΡΙΖΑ (μέσω του Δικτύου Σιδηροδρομικών) και την Ν.Δ. (μέσω της ΕΝΟΤΗΤΑΣ), εξασφάλισαν με κάθε τρόπο τους εργαζόμενους της εταιρείας!
Με τέτοιες μεθόδους και πρακτικές, διευκόλυναν την κυβέρνηση στο ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και παρέδωσαν τους εργαζόμενους της, εύκολη λεία στην νέα ιταλική ιδιοκτησία.
Εάν αυτό δεν είναι ο ορισμός της εξαπάτησης, τότε ποιος είναι;
Εδώ όμως υπάρχει και ένα άλλο ζήτημα. Πως ένα τόσο σοβαρό ζήτημα παρέμεινε τόσους μήνες κρυφό; Μήπως υπήρχε μια ιδιότυπη προστασία που για κάποιο λόγο έσπασε;
Το σ.κ. των σιδηροδρομικών πρέπει να ακυρώσει τις απολύσεις και οι υπάλληλοι εφόσον ενέχονται σε παράνομες πράξεις, πρέπει να παραπεμφθούν και να κριθούν από τα πειθαρχικά συμβούλια της εταιρείας.
ΡΙ.Κ.ΣΙ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου