Στον 5ο μήνα μπήκαμε σήμερα απο την λήξη της μετενέργειας της ΣΣΕ στον ΟΣΕ και καμία ενημέρωση δεν υπάρχει στους συναδέλφους για το
διεκδικητικό πλαίσιο της ΠΟΣ, τα αιτήματα που προβάλει η Ομοσπονδία καθώς και την στρατηγική που προτίθεται να ακολουθήσει για το θέμα.
Σοβαρά ερωτηματικά προκαλεί η σιωπή της Ομοσπονδίας, 5 μήνες μετά την λήξη ΚΑΙ της μετενέργειας ενώ ακόμα και σήμερα ΔΕΝ έχει εκδόσει μια ανακοίνωση για την επιστροφή των μεταταχθέντων στον σιδηρόδρομο, έστω για να καθοδηγήσει τους συναδέλφους που μετατάχθηκαν την περίοδο 2010-2011 με τον Νόμο 3891( ΠΑΣΟΚ), για το πώς θα επιστρέψουν στην Υπηρεσία !
Δεν έχει εκδόσει ΜΙΑ ανακοίνωση για την επιστροφή του Θριασίου στον ΟΣΕ, για τις προσλήψεις στον Δημόσιο ΟΣΕ εργαζομένων στην καθαριότητα και στις διαβάσεις (προκήρυξη που τρέχει τις επόμενες ημέρες), δεν έχει εκδόσει μια ανακοίνωση για την Σιδηροδρομική Ακαδημία που επαναλειτούργησε μετά απο δεκαετίες , δεν έχει αναφερθεί καν στην ολοκλήρωση των έργων που επί δεκαετίες βάλτωναν σε ατέρμονες εργολαβίες, απαξιώνοντας τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο. Δεν έχει αναφερθεί στο νέο πενταετές επιχειρησιακό σχέδιο του ΟΣΕ, που κατά γενική ομολογία εξυπηρετεί τα συμφέροντα του σιδηροδρόμου!
Τώρα που το θυμόμαστε βέβαια, για να μην την αδικήσουμε, είχε βγεί μια ανακοίνωση για τα έργα, τότε που αναφερόταν στα ...προβλήματα του νέου σταθμού Λαρίσης, ζητώντας σχεδόν το κλείσιμο του εκείνη την περίοδο και μετά απο δεκαετία αναμονής για την είσοδο της ηλεκτροκίνησης στην πρωτεύουσα της χώρας. Και φυσικά οι συζητήσεις για την...σκόνη στο Καλίδρομο!!!!
Ερωτηματικά ωστόσο προκαλεί και η θέση της ΠΟΣ για το Οργανόγραμμα στον ΟΣΕ,καθώς πληροφορίες αναφέρουν πως οι προτάσεις των 3 εκπροσώπων της (Κόνδυλας, Λάζου, Τζαμπαζλής), έγιναν δεκτές - στο μεγαλύτερο μέρος τους- απο το ΔΣ του ΟΣΕ αλλά η Ομοσπονδία μέχρι σήμερα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ επίσημα με καμία ανακοίνωση τους σιδηροδρομικούς για το Οργανόγραμμα και που ακριβώς βρίσκονται οι διαφωνίες της !
Την ίδια ώρα όμως, μέσω γνωστών κύκλων, διακινούνταν φήμες για κατάργηση του κλάδου των "επισκεπτών" για προφανείς μικροπολιτικούς λόγους και σκοπιμότητες.
Η δημοσιεύση του blog μας για τους 65 επισκέπτες στο νέο Οργανόγραμμα του ΟΣΕ, διεύψεσε όλα αυτά τα σενάρια.
Οι σιδηροδρομικοί οφείλουν να βγάλουν τα συμπεράσματα τους.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου