Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τρίτη 5 Μαρτίου 2019

Kαι τώρα, τώρα, τι έμεινε αλήθεια να μετράνε;


Καταβλήθηκε η μισθοδοσία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ βάση της ημερομηνίας που προβλέπει η νέα επιχειρησιακή ΣΣΕ και με την εξέλιξη αυτή πλέον
οι γραφικοί τυχοδιώκτες των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ έμειναν με το ημερολόγιο αμανάτι στο χέρι.

Ήταν τέτοια η απελπισία του τουρίστα και γραφικού εκπροσώπου της ΣΥΠΕ, που όντας  διαχρονικά θρασύδειλος (Απο τότε που αρνήθηκε την ευθύνη για δημοσιεύματα της ΔΑΚΕ), στοχοποιούσε τα Σωματεία για την καθυστέρηση στην μισθοδοσία τον προηγούμενο μήνα, λες και τα Σωματεία ευθύνονταν για αυτήν και όχι η εργοδοσία!
Τώρα που το πρόβλημα λύθηκε και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσάρμοσε τα πληροφοριακά της συστήματα,τηρώντας την δέσμευση της,  ο γραφικός εκπρόσωπος της ΣΥΠΕ και οι τουρίστες των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ έμειναν με το ημερολόγιο στο χέρι.

Έχουν χάσει πλέον το μέτρημα σε ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ, απο τις "συνδικαλιστικές σφαλιάρες" που έχουν δεχτεί τα τελευταία χρόνια απο την +ΣυνΕξέλιξη και το μόνο που απέμεινε είναι να μετράνε τα εναπομείναντα μέλη τους, που πλέον πλησιάζουν τα δάχτυλα του ενός χεριού.
Απο την ημέρα που ανέφεραν ως "απερχόμενη" δύναμη την ΣυνΕξέλιξη και η παράταξη έλαβε το εξωπραγματικό 65% στις εκλογές του Σωματείου μας μέχρι και σήμερα, σε ότι έχουν προβλέψει έχουν πέσει έξω.
Σε ότι επένδυσαν, σε ότι ελπίζουν, σε κάθε αποτυχία που εύχονται για να "δικαιωθούν" έρχεται άλλη μια συνδικαλιστική σφαλιάρα. Είναι πολλές πλέον και έχουν χάσει το μέτρημα.

Τι να θυμηθούμε τον τελευταίο χρόνο ; 


  • Tις προσλήψεις που δεν θα γίνονταν  ποτέ και τελικά έγιναν 78 και έρχονται και άλλοι 20 νέοι μηχανοδηγοί  ; 
  • Τα παιδιά των συναδέλφων που δεν θα προσλαμβάνονταν ποτέ επειδή η +ΣυνΕξέλιξη "κορόιδευε" προεκλογικά, προς άγρα ψήφων ; 
  • Τις αγωγές και τα ασφαλιστικά μέτρα που κατέθεσαν και  έχασαν κορυφαίοι συνδικαλιστές της χώρας προσπαθώντας να φιμώσουν το στέκι της έλξης και να διασύρουν τον Πρόεδρο του Σωματείου μας λίγο πριν τις εκλογές του Σωματείου μας ; 
  • Τους συνταξιούχους που θα έμπαιναν στην σχολή 1η Μαρτίου και θα πιστοποιούνταν σύμφωνα με "τις έγκυρες" πληροφορίες των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ; 
  • Την συμφωνία ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ  που δεν θα υλοποιούνταν ποτέ  επειδή η Ομοσπονδία και η ΓΣΕΕ την κατήγγειλαν,με πλειοψηφική τους απόφαση, στο Υπουργείο Εργασίας; 
  • Την κατάργηση των περιφερειακών εδρών που θα έρχονταν μετά την λήξη της συμφωνίας; 
  • Την καταψήφιση της διετούς ΣΣΕ που δίνει αυξήσεις 9% και πλέον στους μηχανοδηγούς και φτιάχνει νέο μισθολόγιο για τον κλάδο έπειτα απο δεκαετίες, τοποθετώντας τους μηχανοδηγούς στην κορυφή του;
  • Την επιστροφή των μεταταχθέντων συναδέλφων, ανεξαρτήτως ειδικότητας, στον σιδηρόδρομο;
  • Τον Νόμο που ψηφίστηκε πρόσφατα καθιερώνοντας θεσμικό πλαίσιο, για τον μέγιστο ημερήσιο χρόνο μηχανοδήγησης, μοναδική καινοτομία σε όλη την Ευρώπη που η αιτιολογική του έκθεση, εντυπωσιάζει ακόμα και προηγμένα σιδηροδρομικά συνδικάτα;
  • Τον νέο Κανονισμό Κίνησης και Κυκλοφορίας που κατοχυρώνει τις θέσεις εργασίας μας, την στελέχωση των Δ/Η και πλέον κάνει διακριτό τoν ρόλο  μας στην κυκλοφορία ;
  • Την ολοκλήρωση έργων υποδομής που ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ χειροκροτούσαν δεκαετίες τώρα,ως .....μακέτες;
  • To άνοιγμα του καταστατικού της ΠΕΠΕ ως κλαδικού Σωματείου που εκπροσωπεί ΟΛΟΥΣ τους μηχανοδηγούς σε όλες τις εταιρείες σήμερα και που ο αναβαθμισμένος ρόλος του, αναγνωρίζεται ΠΑΝΤΟΥ;
  • Την καθιέρωση της ισονομίας και ισοκατανομής έργου -απολαβών, σε όλα τα μηχανοστάσια και το αίσθημα ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ που κυριαρχεί σε αυτούς, το αίσθημα ότι το Σωματείο είναι δίπλα σε ΟΛΟΥΣ ανεξάρτητα απο τα "πιστεύω" τους και εξετάζει όλα τα αιτήματα;
  • Την Σιδηροδρομική Ακαδημία που εγγυάται την κατοχύρωση του επαγγέλματος μας και την διαδικασία επαρκών εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την πιστοποίηση του επαγγελματία μηχανοδηγού σύμφωνα με την κείμενη Νομοθεσία;  
  • Τον σεβασμό στον άνθρωπο, στον επαγγελματία μηχανοδηγό που δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζεται,αλλά ούτε και να θεωρεί εαυτόν "μηχανή" παραγωγής σε ένα ατέρμονο σύστημα εκμετάλλευσης δεκαετιών που αλλοτρίωσε συνειδήσεις, σύστημα που ανατρέπεται καθημερινά χρόνια τώρα-ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΡΑ-  στην πράξη του και στον πυρήνα της φιλοσοφίας του;
  • Τον σεβασμό στην αρχαιότητα, την στήριξη με κάθε πρόσφορο μέσο του δικαστικού αγώνα των υποχρεωτικά μεταταχθέντων, την στήριξη των δικαστικών προσφυγών για ένα ακόμα καλύτερο εφάπαξ για τους μηχανοδηγούς και την παρουσία του Σωματείου μας σε αυτές; 
  • To αίσθημα εργασιακής ασφάλειας που διακατέχει τους μηχανοδηγούς σε μια περίοδο όπου άνοιξε στην χώρα με την είσοδο πολλών εταιρειών  η σιδηροδρομική αγορά, ιδιωτικοποιήθηκε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και αποφύγαμε δυσάρεστες συνέπειες που έζησαν και ζουν σε αντίστοιχες περιπτώσεις, οι συνάδελφοι σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες;
  • Την λογική της ΙΣΟΤΗΤΑΣ νέων και παλαιών εργαζομένων που δεν τους διαχωρίζει καμία μισθολογική διαφορά με την νέα ΣΣΕ ; 
Ναι είναι πολλά που έχουν χάσει το μέτρημα πλέον και θα πρέπει να ανακαλύψουν κάτι να ασχολούνται.
Ας σχεδιάσουν κυκλώματα εργασίας, μπας και πουλήσουν εκδούλευση στην εργοδοσία εκεί στις ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ (....ΣΥΠΕ).
Την ίδια ώρα, η +ΣυνΕξέλιξη  σχεδιάζει την επόμενη μέρα και θα την αναλύσει στις επικείμενες απολογιστικές συνελεύσεις. στους μηχανοδηγούς ανά την επικράτεια.

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ λοιπόν και αφήνουμε τους γραφικούς να μετράνε.....χωρίς ημερολόγιο!

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Όπως ασκούμε κριτική στην εργοδοσία έτσι οφείλουμε να αναγνωρίζουμε και τα θετικά.
Συγχαρητήρια ανήκουν σε ΟΛΟΥΣ  τους συναδέλφους και τα στελέχη που εργάστηκαν υπερεντατικά τις τελευταίες ημέρες και  κατάφεραν να προσαρμόσουν τα πληροφοριακά συστήματα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στα νέα δεδομένα προκειμένου να υλοποιηθεί η συμφωνία στα πλαίσια της διετούς ΣΣΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου