Κατά τα λοιπά, η διαδρομή ΘΑ γίνεται σε 3 ώρες και 30 λεπτά, σύμφωνα με τις εξαγγελίες της πολιτικής ηγεσίας.
Υπενθυμίζουμε ότι τόσο ο ΟΣΕ όσο και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ υποχρηματοδοτούνται ενώ στον ΟΣΕ η έλλειψη προσωπικού βάζει σε κίνδυνο την καθημερινή του λειτουργία.
Όσον αφορά το συνδικάτο των σιδηροδρομικών, την λεγόμενη "Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών" βρίσκεται σε διακοπές διαρκείας μετά τον Ιούλιο του 2019.
Σιωπά για τα πάντα.
Αυτός ήταν και ο στόχος άλλωστε, με τα όσα έγιναν στο συνέδριο της ντροπής τον Οκτώβρη του 2019 με την σύμφωνη γνώμη των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ και τα οποία διερευνά η δικαιοσύνη μέχρι σήμερα.
Να συντελεστεί η απαξίωση του σιδηροδρόμου με την παράλληλη σιωπή των εργαζομένων σε αυτόν.
Το στέκι της έλξης -Τo blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου