Οι απαιτήσεις της GDL είναι απλές, κατανοητές και δικαιολογημένες: Αύξηση εισοδήματος κατά 3,2 τοις εκατό με βάση το μοντέλο της δημόσιας υπηρεσίας, προστασία του συνταξιοδοτικού συστήματος της εταιρείας, επίδομα COVID 600 ευρώ, βελτίωση του ωραρίου εργασίας.
Απεργίες από 21 έως 25 Αυγούστου 2021
Η DB δεν έχει δείξει μέχρι στιγμής καμία υποχώρηση για την έναρξη συλλογικών διαπραγματεύσεων και την επίλυση του προβλήματος πουυ έχει προκαλέσει. Ως εκ τούτου, η GDL εξαγγέλει απεργιακές κινητοποιήσεις
στην εμπορευματική κυκλοφορία από 21 Αυγούστου, 5 μ.μ. και στην επιβατική απο τις 23 Αυγούστου, 2:00.Η απεργία λήγει στις 25 Αυγούστου στις 2 το μεσημέρι.
Βρώμικη Προπαγάνδα κατά της GDL
Ο Weselsky επέκρινε έντονα την παρέμβαση του ειδικού υγείας του SPD (πολιτικό κόμμα) Karl Lauterbach ο οποίος υποστηρίξε ότι οι απεργίες των μηχανοδηγών αύξησαν τον κίνδυνο προσβολής από τον COVID 19. "Αυτό είναι μόνο το χαμηλότερο σημείο, σε μια μακρά σειρά στοχευμένων εκστρατειών κατά της GDL", δήλωσε ο Weselsky. Είναι απλά ντροπιαστικό το γεγονός, αφού μια κοινή επιστημονική μελέτη της DB και της Charité Research Organization, δεν αποκάλυψε αυξημένο κίνδυνο ασθένειας για τους επιβάτες και το προσωπικό των τρένων από τον COVID19. Αυτό διαψεύδει σαφώς τις κομματικές δηλώσεις του Lauterbach δήλωσε ο εκπρόσωπος των μηχανοδηγών.
Weselsky: «Αντί πολιτικοί που δεν γνωρίζουν το πεδίο και το αντικείμενο να παρεμβαίνουν στη συζήτηση με εικασίες, ο ιδιοκτήτης της DB , η ομοσπονδιακή κυβέρνηση, θα πρέπει επιτέλους να δράσει και να πείσει την DB για το δίκαιο των αιτημάτων μας. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να αποφευχθεί περαιτέρω ζημιά στο σιδηροδρομικό σύστημα τόνισε ο Πρόεδρος του Σωματείου.
Η αδικία έχει όνομα
Και περαιτέρω: «Η αδικία έχει όνομα και επώνυμο καταλήγει: στελέχη της DB. Οι μηχανοδηγοί και οι εργαζόμενοι επι των αμαξοστοιχιών, οι συνάδελφοι της υποδομής, οι συνάδελφοι στα εργαστήρια και τις διοικητικές υπηρεσίες έχουν ήδη δώσει ένα σαφές μήνυμα παρά την υψηλή πίεση που τους ασκείται από τον εργοδότη και το EVG (έτερο σωματείο στην Γερμανία) - και θα το κάνουν ξανά. Θα το κάνουν μέχρι ο εργοδότης να δώσει στους σιδηροδρομικούς εργαζόμενους την αναγνώριση και την εκτίμηση που τους αξίζει. "
Την ίδια ώρα και μετά απο επίπονες διαπραγματεύσεις υπογράφηκε ΣΣΕ του Σωματείου των μηχανοδηγών (GDL) για τους μηχανοδηγούς της Go-Ahead.
H Συλλογική Σύμβαση ισχύει μέχρι τις 30/6/2023 και περιλαμβάνει
Αυξήσεις 1.4% απο τον Οκτώβρη 2021, 1.8% απο τον Οκτώβρη 2022 και 1.5% απο τον Μάρτιο 2023
Επίδομα COVID 600 Ευρώ, τον Οκτώβρη 2021
Αύξηση των εργοδοτικών εισφορών στο σύστημα συνταξιοδότησης της εταιρείας κατά 2.7% απο τον Ιανουάριο του 2022.
Ετήσιο προγραμματισμό εργασίας και νέο πρόγραμμα εργασίας απο το 2023. Επέκταση του καταλογισμού νυχτερινής εργασίας απο τις 8 το βράδυ εως τις 6 το πρωί απο τον Ιούλιο του 2023.
Η Go-Ahead δεσμεύτηκε πως θα συνεχίσει να επενδύει σημαντικά ποσά στην εκπαίδευση.
Μεγάλος ο καημός ορισμένων συνδικαλιστών, για τις κινητοποιήσεις των συναδέλφων στην Γερμανία. Είναι τα ίδια πρόσωπα που δημοσιεύουν εικόνες απο "συμβάντα" σε εσωτερικές εγκαταστάσεις, παραπληροφορόντας για τα αίτια τους και στοχοποιώντας μηχανοδηγούς. Η αλητεία αυτή ασφαλώς θα τύχει ανάλογης απάντησης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩστόσο, μεταφέρουν τελευταία και άρθρα που αποτελούν την προμετωπίδα της προπαγάνδας της εργοδοσίας ενάντια στην απεργία του GDL.
Γνωρίζουν καλά, ότι όταν οι μηχανοδηγοί αποφασίσουν, δεν υπάρχει επιστροφή. Και μάλλον τρομάζουν διαπιστώνοντας την δική τους αδυναμία.
Γενιδούνιας Κώστας