Και αυτό σε συνδυασμό με την μονή γραμμή μεταξύ Οινόης - Τιθορέας που υπάρχει μετά τις 5 το μεσημέρι λόγω έλλειψης σταθμαρχών επιδείνωσε την κυκλοφορία προκαλώντας χάος.
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, χτες βράδυ λόγω βροχής, μηχανή προσέκρουσε σε κλαδιά που είχαν πέσει στην γραμμή επαφής και υπήρξε βραχυκύκλωμα με αποτέλεσμα να καταργηθεί εμπορευματική αμαξοστοιχία.
Συγκοινωνίες Μητσοτάκη - Καραμανλή εγγύηση διάλυσης πραγματική.
Ο σιδηρόδρομος διαλύεται και οι Κυβερνητικοί Συνδικαλιστές και συγκεκριμένο Σωματείο (ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ) στήνουν προβοκάτσιες για να μετατοπίσουν τις πραγματικές ευθύνες.
Συγχαρητήρια στους ελάχιστους εναπομείναντες σιδηροδρομικούς στα τμήματα γραμμής που και εχτές έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους μαζί με τους συναδέλφους της Hellenic Train.
Οι προϊστάμενοι τους στον ΟΣΕ, αυτοί δηλαδή που μας έλεγαν ότι γράφουν σε συγκεκριμένο μέρος του σώματος τους όσους καταγγέλουν την διάλυση, κρίνονται καθημερινά.
Ας έχουν υπόψη όσοι νομίζουν ότι ψηλώνουν μέσα απο θέσεις ευθύνης και μπορούν να καθυβρίζουν με τέτοιο χυδαίο τρόπο, ότι θα ερωτηθούν σύντομα για τις ενέργειες τους για την προστασία του Δημόσιου συμφέροντος.
Άλλωστε πρόσφατα συστήθηκε επιτροπή για τα αιτία των προβλημάτων στο δίκτυο ηλεκτροκίνησης και απο ότι φαίνεται, μάλλον το πρόβλημα δεν είναι οι ....παντογράφοι.
Συνεχίζεται, όπως και η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Προκαλεί γέλιο η προσπάθεια γραφικών και Κυβερνητικών να χρησιμοποιήσουν το συμβάν στο τούνελ στην Μάγχη (όπου επιβάτες το διέσχισαν πεζοί λόγω προβλήματος στην μηχανή του τρένου) ως αντιστάθισμα στα όσα ζούμε καθημερινά.
Στην Μάγχη αλλά και σε όλη την προηγμένη Ευρώπη, τα ατυχήματα και τέτοια συμβάντα, είναι οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Στην Ελλάδα ο κανόνας είναι πλέον η διάλυση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου