Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2024

Επιστολή ΠΕΠΕ για νέα ΣΣΕ

Επιστολή στην ΗΤ 
 Όπως γνωρίζετε η ισχύουσα επιχειρησιακή ΣΣΕ λήγει στις 31.12.2024.

Το Σωματείο μας θα συμμετέχει στις διαπραγματεύσεις που θα διεξαχθούν σύμφωνα και με τις προβλέψεις του 1876/90 και σας καλούμε να μας ενημερώσετε για τον χρόνο και τόπο των συναντήσεων.

Αντί διεκδικητικού πλαισίου δεκάδων σελίδων, σας ενημερώνουμε ότι την ώρα που η ακρίβεια και ο πληθωρισμός 
απομειώνουν  το εισόδημα των εργαζομένων, ο μέσος μισθός ενός νέου μηχανοδηγού  κυμαίνεται από 1080 -1150 Ευρώ και αυτό την ώρα που η Εταιρεία συνεχώς ζητά αυξημένες ευθύνες από εμάς τους μηχανοδηγούς.

Το Σωματείο μας στην επικείμενη διαπραγμάτευση για την  νέα ΣΣΕ,  θα διεκδικήσει σημαντική αύξηση των τακτικών απολαβών των μηχανοδηγών, καθώς οι σημερινοί  μισθοί και σε συνδυασμό με το κύμα ακρίβειας που επικρατεί,  οδηγούν το προσωπικό  στην έξοδο από την Εταιρεία (10 έχουν  ΗΔΗ αποχωρήσει μετά το έγκλημα των Τεμπών και η Εταιρεία δεν διερεύνησε ποτέ τα αίτια αποχώρησης τους ενώ εξ όσων πληροφορούμαστε και άλλοι βρίσκονται στην πόρτα εξόδου), είτε σε αναζήτηση 2ης εργασίας για να ανταποκριθούν στο αυξημένο κόστος διαβίωσης με ότι αυτό συνεπάγεται για την άσκηση ενός τόσο κρίσιμου επαγγέλματος και συνδυασμένου με την ασφάλεια κυκλοφορίας, όπως αυτού του μηχανοδηγού. 

Δοθήσεις της ευκαιρίας, τονίζουμε  ότι η ενέργεια της Εταιρείας να  δεσμεύει (στις ατομικές συμβάσεις που υπογράφουν κατά την πρόσληψη τους οι νέοι μηχανοδηγοί)  με προβλέψεις για  ρήτρες χιλιάδων Ευρώ τους νέους μηχανοδηγούς και σε περίπτωση αποχώρησης τους, την ώρα που τους προσφέρει τις αναφερόμενες αμοιβές είναι προδήλως καταχρηστική.  

Σας  καλούμε ενόψει της έναρξης των διαπραγματεύσεων για την νέα επιχειρησιακή  ΣΣΕ να διαβάσετε καλά τις αμοιβές των μηχανοδηγών στην μητρική Trenitalia, προκειμένου να υπάρχει ένα πλαίσιο συζήτησης κατά τις συναντήσεις μας καθώς με ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ευθύνη της Εταιρείας και ιδιαίτερα με την ανυπαρξία ανάδειξης των προβλημάτων της σιδηροδρομικής υποδομής, την έλλειψη επενδύσεων σε νέο τροχαίο υλικό και τον παραλογισμό με τις εξαντλητικές τιμωρίες ,  έχει διαμορφωθεί ένα ιδιαίτερα τοξικό περιβάλλον μεταξύ των εργαζομένων και ιδιαίτερα των μηχανοδηγών στην Hellenic Train. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου