Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Το εξώδικο της ΠΕΠΕ για την 3ήμερη απεργία

Δημοσιεύουμε το εξώδικο που απέστειλε η ΠΕΠΕ για την πραγματοποίηση της 3ημερης απεργίας .Σε αυτό αναφέρονται και οι 120 μετατασσόμενοι τους οποίους αρνούμαστε να ξεχάσουμε και να πληρώσουν ξανά μια ανάλγητη και άδικη πολιτική από την νέα θέση εργασίας που έχουν βρεθεί
ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΗ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ - ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΕΡΓΙΑΣ


Της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (Π.Ε.Π.Ε.), που εδρεύει στον Πειραιά, οδός Ομηρίδου Σκυλίτση 19 και εκπροσωπείται νόμιμα

 Π Ρ Ο Σ

Την «ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.» που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Καρόλου 1-3 και εκπροσωπείται νόμιμα.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ


  1. Υπουργό  Οικονομικών – κ.,  (Νίκης 5-7, Σύνταγμα).
  2. Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων – κ. (Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, Παπάγου).
  3. Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης – κ., (Πειραιώς 40, Αθήνα).
  4. ΟΜΕΔ – (Πλ.Βικτωρίας 7, Αθήνα).


-------------------------------

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (Π.Ε.Π.Ε.), στη συνεδρίασή του στις 10 Οκτωβρίου 2011, αποφάσισε την κήρυξη και πραγματοποίηση τριήμερης πανελλαδικής απεργίας στις 18, 19 και 20 Οκτωβρίου  2011 (από ώρα 00,00 της 18.10.2011 έως την 24,00 της 20.10.2011), όλων των μελών του Σωματείου μας.

Θέμα της απεργιακής κινητοποίησης είναι η απόσυρση του Σχεδίου Νόμου «ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ, ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ – ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΟ, ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΦΕΔΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ 2012-2015»,  που οδηγεί στην ανεργία άμεσα ή μέσω της «εργασιακής εφεδρείας» μεγάλο αριθμό μελών του σωματείου μας, ενώ ήδη με το ν.3891/2010, 120 και πλέον Μηχανοδηγοί μετατάχθηκαν (πολλοί από αυτούς τώρα κινδυνεύουν να απολυθούν ή να μπουν σε εργασιακή εφεδρεία από το νέο εργοδότη τους), με αποτέλεσμα τη μείωση των δρομολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τη συρρίκνωση του σιδηροδρομικού έργου. Καταργεί με απόλυτα αντισυνταγματικό τρόπο διατάξεις της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας μας και καταρρακώνει τον θεσμό των Συλλογικών Συμβάσεων, μειώνει παραπέρα δραματικά τις ήδη μειωμένες κατά 40% αποδοχές μας, επιβάλλει νέα άδικα για τους εργαζόμενους φορολογικά βάρη και γενικότερα  καταργεί τα εργασιακά μας δικαιώματα  και οδηγεί στην φτώχεια και την εξαθλίωση όλους τους εργαζόμενους.

Για το θέματα αυτά ενόψει των απεργιακών κινητοποιήσεων και σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 3 του ν. 2224/94, σας καλούμε σε δημόσιο διάλογο στον ΟΜΕΔ (Πλ.Βικτωρίας 7) τη Δευτέρα 17.10.2011 και ώρα 12,00 π.μ.

------
Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής να επιδώσει νόμιμα την παρούσα προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τον Υπουργό Οικονομικών, τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και τον ΟΜΕΔ, προς γνώση τους και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντάς την ολόκληρη στην έκθεση επίδοσης που θα συντάξει.


Αθήνα 10 Οκτωβρίου 2011

                     Ο Πρόεδρος                                Ο Γενικός Γραμματέας


          ΕΠΑΜ.ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ                        ΒΑΣ. ΤΟΥΡΛΗΣ

9 σχόλια:

  1. Δε φτάνει που δε συντονιζόσαστε στις κινητοποιήσεις με τα άλλα Μέσα Μεταφοράς (χθές είχαν όλοι απεργία εκτός απο τον ΟΣΕ),δε μπορείτε να συντονιστείτε ούτε καν σαν σιδηροδρομικοί όλοι μαζί!!!
    Για φαντάσου να αποσύρει η κυβέρνηση το πολυνομοσχέδιο ....επειδή απεργούν οι μηχανοδhγοί του ΟΣΕ!!!!!
    Αν αυτό δεν είναι απεργία για την απεργία τότε τι είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν είναι η πρώτη φορά που γίνονται ανώνυμα απαξιωτικά σχόλια για τους μηχανοδηγούς.
    Θα είναι όμως η τελευταία .Αν ο φίλος ...τιραμόλα ( δεν άνηκε στον κλάδο της έλξης άλλωστε ) θέλει να ειρωνεύεται μπορεί να το κάνει επώνυμα .
    Διαφορετικά δεν νομίζουμε ότι θα μας λείψουν τα σχόλια του .
    Εδώ είναι δεκτές όλες οι απόψεις όχι όμως αυτές που ειρωνεύονται μηχανοδηγούς .
    Και επειδή , το κάνεις συνεχώς , αν θες να συνεχίσεις θα πρέπει να το κάνεις και επώνυμα .
    Διαφορετικά θα βρεθούμε στην δυσάρεστη θέση να διαγράψουμε το σχόλιο σου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επι της ουσίας τίποτε.Αυτό έχει σημασία.Για την ταμπακέρα κουβέντα. Η ανωνυμία ...πειράζει τους πάντες στα blogs οταν δε θέλουν να απαντήσουν.
    Δε νομίζω ομως να οχυρώθηκα πίσω απο την ανωνυμία για να βρίσω ούτε για να θίξω την υπόληψη κανενός. Την αποψή μου είπα ανώνυμα, πράγμα άλλωστε εντελώς συνηθισμένο στο διαδίκτυο.
    Με λίγα λόγια είπα πως οι εποχές που ο καθένας κοίταζε την ειδικότητά του,τον κλάδο του τελείωσαν.Τώρα καίγεται όλη η γειτονιά,όλο το χωριό και το να κοιτάζεις να σώσεις μόνο το σπίτι σου είναι ανέφικτο και ουτοπικό.
    Εφεδρεία,μισθολόγιο,απολύσεις κ.λ.π
    Τώρα αν θέλετε να γράφουν μόνο όσοι ανήκουν η ανήκαν στην έλξη να το πείτε. Το ίδιο αν θέλετε να λογοκρίνετε τις απόψεις που δεν αρέσουν.
    Αλλωστε σε μία τέτοια περίπτωση ούτε και μένα θα μου λείψουν παρωχημένες,μπετόν, κλαδικίστικες αντιλήψεις και πρακτικές περασμένων δεκαετιών!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και κάτι άλλο. Απο όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς είσαστε οι μόνοι που απεργείτε....μόνοι σας. Ολοι οι άλλοι πάνε μαζί.Αυτό εννοώ οταν λέω οτι μοιάζει σαν απεργία για την απεργία. Σε καμμία περίπτωση δεν ηταν απαξίωση για την έλξη. Ο κλάδος σας πάντα μου ήταν συμπαθής και απο εκεί προέρχονται οι περισσότεροι φίλοι που απεκτησα στο σιδηρόδρομο.
    Αλλά οταν έρχεται τσουνάμι και συμπεριφερόμαστε σα να πρόκειται για ένα κυματάκι ρουτίνας,τότε το πιθανότερο είναι να μας πνίξει.Αυτά.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν νομίζουμε ότι είναι και τόσο τρομερό να γράψει κάποιος το όνομα του , άλλωστε όντως η πρακτική των περασμένων δεκαετιών είναι αυτή που ευνοούσε τους ανώνυμους σπεκουλαδόρους .Αφού δεν την θες , μην την επικαλείσαι τουλάχιστο.Σήμερα χρειάζονται οι απόψεις όλων για να αναδεικνύονται οι χρήσιμοι σε αυτούς που διαβάζουν και κρίνουν .
    Από κει και πέρα το 1ο με το 2ο σχόλιο σου δεν έχει καμία σχέση .
    Άλλο η ειρωνεία και άλλο η άποψη .
    Την άποψη σου μπορείς να την καταθέτεις όποτε θες . Αρκεί να μην πουλάς ειρωνεία ανώνυμα σε εργαζόμενους .
    Το έχεις κάνει και άλλες φορές προκαλώντας τους μηχανοδηγούς .
    Όταν λοιπόν το ξανακάνεις ή να το κάνεις επώνυμα η να το κάνεις σε χώρους που επιτρέπεται η ανωνυμία για να ανεβάζουν με τις βρισιές την δημοτικότητα τους .

    Εδώ αυτό δεν θα γίνει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Oι μηχανοδηγοί απεργούν ζητώντας την απόσυρση του πολυνομοσχεδίου .
    Αυτή η απόφαση της ΠΕΠΕ έρχεται σε συνέχεια της προηγούμενης απόφασης μας για απεργία με τα άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς , προκειμένου να αρχίσει να δημιουργείται μέτωπο εργαζομένων ενάντια στις σχεδιαζόμενες πολιτικές .
    Από κει και πέρα , για την δημιουργία αυτού του μετώπου δεν φτάνει μόνο η θέληση της ΠΕΠΕ .Θα προσπαθήσει τα μέγιστα να το διαμορφώσει αλλά η επιτυχία δεν εξαρτάται μόνο από εμάς .
    Το ζητούμενο για την ανατροπή αυτών των πολιτικών είναι η ενοποίηση των κοινωνικών ομάδων ενάντια τους .
    Και σε αυτό το στόχο θα μείνουμε προσηλωμένοι.
    Και η απόδειξη για αυτό είναι ότι το αίτημα μας αφορά την απόσυρση του πολυνομοσχεδίου που πλήττει όλο τον κόσμο της μισθωτής εργασίας και όχι μόνο τους μηχανοδηγούς .
    Καλό θα ήταν να ρίχνουμε και μια ματιά στο εξώδικο πριν κριτικάρουμε άσκοπα .
    Γιατί αλλιώς βγαίνει εμπάθεια και ειρωνεία που χωρίζει και δεν ενώνει αυτές τις ώρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παντως η αληθεια ειναι οτι στα αλλα μεσα εχουν ψιλοσυντονιστει τα σωματεια μεταξυ τους ετσι φαινεται τουλαχιστον απο την κοινη τους απεργεια.
    Εμεις γιατι δεν μπορουμε να συντονιστουμε μαζι τους αφου ολοι πολεμαμε για το ιδιο πραγμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή επιτυχία στην απεργία σας είτε γίνεται σε συντονισμό (είναι το ζητούμενο) με άλλους είτε όχι. Οι απεργίες (αλλά και οι άλλες μορφές αγώνα) σήμερα πρέπει να πάρουν πολιτικό χαρακτήρα και να συμπεριλαμβάνουν το γκρέμισμα της κυβέρνησης Παπανδρέου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή