Για τις 2 το μεσημέρι είναι προγραμματισμένη η συνάντηση της Π.Ο.Σ. με τις Διοικήσεις ΟΣΕ κ ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την υπογραφή νέας Σ.Σ.Ε.
Θα ενημερώσουμε για την πορεία της συνάντησης .
Η φωνή των μηχανοδηγών! Ένας χώρος που φιλοξενούνται ειδήσεις για τον σιδηρόδρομο.Για επικοινωνία στείλτε τα σχόλια σας στην διεύθυνση mixanodigoiose@gmail.com
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Διαπραγμάτευση για την νέα συλλογική σύμβαση, μας υποχρεώνει να κινηθούμε χωρίς αυτό να
Διαγραφήαποτελεί προθεσή μας ή επιδίωξή μας,στο πλαίσιο που έχει οριοθετήσει η πράξη νομοθετικού περιεχομένου που βγήκε στίς 31/12/2011 με αρ΄ φύλου 268, όπου εκεί πλέον δημιουργεί νέα δεδομένα.Α)Πρέπει να ζητηθεί απο την ομοσπονδία το μισθολογικό κόστος της 31/12/2009,(δηλ. τακτικές αποδοχές προσωπικού-αποδοχές απο ΚΔΑ-και αποδοχές απο δώρα και επιδόματα αδειών όπως επίσης αποδοχές απο κυριακές-υπερωρίες-νύχτες).Η μείωση αυτού του κόστους, σύμφωνα με την πράξη νομοθετικού περιεχομένου, δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να είναι κάτω του 35% σήμερα. Όλοι στον κλάδο της έλξης γνωρίζουμε ότι με τους νόμους 3833-3845 χάσαμε 10% ενώ με τον 3899 άλλο ενα 10%. Απο τα δώρα Χριστουγέννων- Πάσχα-Επιδόματα Αδείας άλλο ενα 10%-14%, και απο την συρρίκνωση του ΚΔΑ του 3891 άλλο ενα 10%. Με την προσαρμογή του άρθρου 31 του νόμου 4024 στο ύψος της μισθολογικής βαθμίδας του δημοσίου οι εργαζόμενοι στον κλάδο έλξης έχασαν ένα ακόμη ποσό της τάξης του 10%-25%. Όλο αυτό μαζί, δηλώνει ότι η απώλεια για τον κλάδο έλξης είναι κατά πολύ πάνω απο το όριο που θέτει η πράξη νομοθετικού περιεχομένου, άρα το πρώτο βήμα που εκτιμούμε που πρέπει να γίνει, είναι να ξεκαθαρίσει η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να απαιτήσει η ομοσπονδία το καθαρό ποσοστό μείωσης που έχουν υποστεί οι μηχανοδηγοί και μηχανοστασιάρχες απο τις 31/12/2009.Για να μπορούμε εύκολα μετά να μπούμε στο χτίσιμο της νέας συλλογικής σύμβασης εργασίας που κατά την προσωπική μου άποψη πρέπει να είναι σε διάρκεια μεγαλύτερη του ενός έτους.Ήρθε η ώρα τώρα μιάς και γίνεται πολύς λόγος απο την κυβέρνηση και απο το Υπουργείο εργασίας για το μισθολογικό κόστος να δούμε και την παράμετρο-ασφαλιστικό κόστος εργαζομένων και εργοδότη με την προυπόθεση ότι η εξοικονόμηση αυτού του ποσού θα χρησιμοποιηθεί πρός όφελος έμμεσα ή άμεσα στην εταιρία και στούς εργαζόμενους. (Η συνέχεια στο παρακάτω σχόλιο)
(H συνέχεια απο το προηγούμενο σχόλιο)Και δεύτερη θέση του συνδικαλιστικού κινήματος ΠΟΣ-ΠΕΠΕ που πρέπει να υιοθετηθεί απο την διοίκηση, και να ζητηθεί απο τον Υπουργό μεταφορών και οικονομίας, να γίνει άμεση Υπουργική απόφαση η οποία να εξαιρεί τον κλάδο της έλξης, όπως ορίζει η πράξη νομοθετικού περιεχομένου λόγω ιδιαιτερότητας, απο τις μισθολογικές τακτικές αποδοχές του δημοσίου.Απο την στιγμή που αυτές οι δύο προυποθέσεις(διοίκησης-κυβέρνησης) γίνονται αποδεκτές μπορεί να αποτελέσουν την προυπόθεση για θετική έκβαση της συλλογικής σύμβασης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή