Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Επέκταση Προαστιακού Πάτρας !

Αποδεκτή έγινε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τον ΟΣΕ η πρόταση του Δήμου Πατρέων για τη νότια επέκταση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου έως την Κάτω Αχαΐα. Σε διαδοχικές συναντήσεις που είχαν σήμερα το πρωί στην Αθήνα με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιο Ζηλιασκόπουλο και τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ Παναγιώτη Θεοφανόπουλο,

ο Δήμαρχος της Πάτρας Γιάννης Δημαράς , ο Αντιδήμαρχος Έργων Βασίλης Λοτσάρης και ο Ειδικός Συνεργάτης του Δημάρχου Δημήτρης Σαρδελιάνος, παρουσίασαν την πρότασή τους ώστε να μπορέσει να γίνει εφικτή η σύνδεση της Πάτρας με την Κάτω Αχαϊα, με δρομολόγια του Προαστιακού κάτι που αποτελεί αίτημα των κατοίκων της πόλης, αλλά και των κατοίκων της Δυτικής Αχαΐας που θα εξυπηρετούνται από τη συγκεκριμένη γραμμή.
Kατά τη διάρκεια της σύσκεψης, ο κ. Ζηλιασκόπουλος ενημέρωσε τον Δήμαρχο ότι σε εσωτερική μελέτη που έχει γίνει από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταδεικνύεται ότι είναι βιώσιμη η επέκταση του Προαστιακού προς νότο και κατόπιν αυτού αποδέχεται το αίτημα του Δήμου Πατρέων.
Σε ό,τι αφορά δε το σκέλος της συντήρησης της γραμμής και των διαβάσεων και τη δημιουργία στάσεων, που είναι οι προϋποθέσεις για την λειτουργία του Προαστιακού, ο κ. Δημαράς πρότεινε η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου σε συνεργασία με στελέχη του ΟΣΕ να ετοιμάσουν άμεσα τεχνικό δελτίο για ένταξη αυτών των δράσεων στο ΕΣΠΑ για να το καταθέσει ο ΟΣΕ, ώστε να χρηματοδοτηθεί και να υλοποιηθούν άμεσα οι εργασίες της συντήρησης της γραμμής και η δημιουργία των αποβαθρών των στάσεων ώστε η λειτουργία του προαστιακού από Πάτρα μέχρι Κάτω Αχαϊα να μπορέσει να υλοποιηθεί χωρίς προβλήματα.
Οι κκ. Ζηλιασκόπουλος και Θεοφανόπουλος έκαναν αποδεκτή την πρόταση του Δημάρχου και έτσι ξεκινούν οι διαδικασίες προετοιμασίας του τεχνικού δελτίου.

2 σχόλια:

  1. καλη και η επέκταση αλλα με το τροχαίο υλικό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχει ΜΑΝ το ΜΠΡ, με μια Γενική βγαίνουν. Το θέμα είναι πως υπήρξαν μυαλά και μάλιστα ανωτέρων σιδηροδρομικών, που έκλεισαν ένα δίκτυο που στο μεγαλύτερό του μέρος αποτελούσε αστικό προαστικαό σιδηρόδρομο (Κόρινθος-Δερβένι-Διακοφτό-Αίγιο-Πάτρα-Κ. Αχαϊά-Αμαλιάδα-Πύργος-Κυπαρισσία-Καλαμάτα με τη Μεσσήνη το Κατάκολο και την Ολυμπία), προέκταση του Προαστιακού Αθηνών (Κόρινθος-Άργος-Ναύπλιο, αλλά και Κορ.-Άργος-Τρίπολη), ενώ το τμήμα Μύλοι-Τρίπολη-Χράνοι-Ζευγολατιό-Καλόνερο, αποτελεί μια από τις ωραιότερες ορεινές σιδηροδρομικές διαδρομές. Αυτός ο Συνταξιούχος που επέμεινα στο κλείσιμο και μαγείρεψε αρνητικά τα στοιχεία (πάντα σε συνεργασία ή κατ' εντολήν της διακοματικής Preis, να μην ξεχνιόμαστε) ώστε να το αιτιολογήσει, είναι και σήμερα στα σιδηροδρομικά πράγματα της χώρας. Πρόεδρος σε ανεξάρτητο Ειδικό Σιδηροδρομικό Φορέα! Ανταμοίφθηκε για το θεάρεστο έργο του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή