Διαβάσαμε στο διαδίτκυο (και επβεβαιώσαμε )την είδηση ότι Rail bus μετακινήθηκε στον Πύργο για εκατοντάδες μέτρα χωρίς να υπάρχει προσωπικό μέσα σε αυτό.
Εμείς θεωρούμε τουλάχιστο περίεργο να μετακινείται το συγκεκριμένο τροχαίο υλικό με τον τρόπο που περιγράφεται (είναι τεχνικά αδύνατη η μετακίνηση όπως περιγράφεται ).
Εμείς θεωρούμε τουλάχιστο περίεργο να μετακινείται το συγκεκριμένο τροχαίο υλικό με τον τρόπο που περιγράφεται (είναι τεχνικά αδύνατη η μετακίνηση όπως περιγράφεται ).
ΑΜΑ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΜΩΝΟΣΕΙ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ , ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΑΡΑΞΕΙ ΕΙΧΕ ΚΛΙΣΗ Η ΓΡΑΜΜΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΦΥΓΕ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ?ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΩΝ ΝΑ ΤΣΟΥΛΗΣΕΙ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΕΣ ΔΙΚΛΕΙΔΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕ ΝΟ ΤΡΕΝΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛογικά χάλασε η εκτονωτική βαλβίδα και έχασε τον λίγο αέρα που ειχε για την πέδη παρκινγ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω ΑΝΩΝΥΜΕ αν είσαι Σιδηροδρομικός αλλά το σχόλιό σου για την εκτονωτική βαλβίδα στερείται γνώσεων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν ενεργοποιείται η πέδη parking η ακινητοποίηση των τροχών μέσω του μοχλικού συστήματος γίνεται μηχανικά από ελατήριο.
Για τον λόγο αυτό όταν χαθεί ο αέρας έλκουμε την ντίζα ώστε να μαζέψει το ελατήριο να γίνει χαλάρωση.
Ευχαριστώ