Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Απίστευτες ανακρίβειες και ψέμματα !

Είναι προκλητική η συμπεριφορά των συνδικαλιστών της ΔΑΚΕ (εξαιρώ τον νεότερο συνάδελφο Αγγελόπουλο Νίκο  ) αλλά και του μηχανοστασιάρχη Α στο μηχανοστάσιο ΜΑΙ που σε ένα κρεσέντο - παρωδία , λασπολογίας προσπαθούν απο προχτές να παρερμηνεύσουν το νόημα της καταγγελίας μας στο ΣΕΠΕ επειδή δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα στην αυθαιρεσία που επικρατεί στο μηχανοστάσιο . Αυθαιρεσία πρωτοφανή ακόμα κ για την Επιθεώρηση Εργασίας .

Με την καταγγελία στο ΣΕΠΕ επιθυμούμε μηνιαίο προγραμματισμό και τίποτα άλλο . Και αυτό θα γίνει καθώς νομικά δεν μπορεί να

γίνει αλλιώς . 

Ας ρωτήσουν να μάθουν για να μην ταλαιπωρούνται αδίκως και κυρίως να μην αναστατώνουν τους συναδέλφους .


Οι θεωρίες   του τύπου , το  ΣΕΠΕ θα έρθει και θα σας βάλει να δουλεύετε κύκλωμα ( έλεος με αυτό το κύκλωμα 30 χρόνια , δεν βαρεθήκατε ρε παιδία ; ) δεν ισχύουν και δεν υπήρξε άλλωστε  ποτέ τέτοια καταγγελία σε οποιοδήποτε όργανο.

Άλλωστε,  άλλο το ρόστερ που γράφει κ η οδηγία του ΣΕΠΕ και άλλο το κύκλωμα που είναι απομεινάρι προηγούμενων δεκαετιών και φυσικά μη λειτουργικό .

Ας προτείνουν λοιπόν λύσεις για το πως θα γίνει αυτός ο προγραμματισμός γιατί η καταγγελία έγινε και δεν παρθεί πίσω .

Εμείς προτείνουμε στους Διοικούντες , να ανασύρουν απο το συρτάρι το χαρτί με την πρόταση της τοπικής κοινωνίας του ΜΑΙ πριν μερικούς μήνες και να βγάλουν μηνιαίο πρόγραμμα εργασίας για τον Αύγουστο με βάση αυτές τις προτάσεις .

Όπως ξαναέγραψα τους επιθεωρητές εργασίας δεν τους ενδιαφέρει το κύκλωμα. Τους ενδιαφέρει να υπάρχει αναρτημένος μηνιαίος προγραμματισμός  με σφραγίδα της ΔΠ και να τηρείται . 

Αυτό έχω τονίσει και στον κ . Καπετανάκη , που προφανώς για δικούς του λόγους δίνει εντολές στην κατεύθυνση του  να αναστατωθεί το προσωπικό (κ πρώτα απο όλα όσοι είναι μέλη - φίλοι της Εξέλιξης...). 

Αν νομίζει έτσι ότι θα κάνουμε πίσω μάλλον δεν έχει αντιληφθεί τι ζητάμε , την δεδομένη αποφασιστικότητα  μας αλλά κ ποιες ευθύνες προκύπτουν  απο την αυθαιρεσία που επικρατεί στο μηχανοστάσιο που προΐσταται  .

Την ίδια αναστάτωση καλλιεργούν όμως  και οι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ , μιλώντας για κυκλώματα κ άλλα πολλά που ανήκουν στην σφαίρα της νοσηρής τους φαντασίας  .

Τους καλώ να ξαναδιαβάσουν καλά την καταγγελία μου . (άλλωστε φρόντισαν να την εξαφανίσουν  και απο τον πίνακα για να μην βλέπουν οι συνάδελφοι την αλήθεια).

Βρισκόμαστε στο 2013 και επιτέλους , ας κάνουμε ένα βήμα μπρός . 

Όσο λοιπόν επιμένουν να λένε ανακρίβειες ,τόσο θα αναγκάζομαι  να απαντάω δημόσια   και όχι πίσω απο κλειστές πόρτες .

Φυσικά το θέμα του προγραμματισμού είναι συνιφασμένο και με τις αναπαύσεις. Ας βρουν λύση για αυτό οι υπεύθυνοι όμως .
Γιατί  την έλλειψη προσωπικού δεν την έχουμε τυχαία .

Γενιδούνιας Κώστας 

Αντιπρόεδρος ΠΕΠΕ 

18 σχόλια:

  1. 'Εχω να θέσω τα παρακάτω ερωτήματα και περιμένω απαντήσεις.

    1. Έρωτηση προς την ηγεσία της "εξέλιξης", είναι έντιμο, κάποιοι να έχουν ιδιαίτερη αντιμετώπιση στο θέμα τον καρτών ελευθέρας στα μέσα μαζικής μεταφοράς; με ποιά διαδικασία έγινε; εδω δεν είχε "σεπε"; ή αυτα είναι προεκλογικά ρουσφέτια;

    2. Έρωτηση προς την ηγεσία της "εξέλιξης", στο τελευταίο ΔΣ της ΠΕΠΕ, κάνατε πρόταση για ΜΗ πληρωμή αναπαύσεων στο προσωπικό έλξης. Η πρόταση δεν πέρασε και καταγγείλατε αυτους που ψήφισαν υπερ. Μια και μιλάτε για συνέπεια, γιατί μετα απο δέκα μέρες πληρωθήκατε αναπαύσεις; (η δήθεν αγωνιστικότητα έχει παντα κοντά ποδάρια)

    3. Ερωτώ ποιος τελικά κανει κουμάντο στο ΜΑΙ γύρω απο το θέμα των "καλών" αδειών; Μηπως η ηγεσία αυτών που "πολεμάνε" το συστημα;

    4. 'Εγιναν όλα σύμφωνα με τον νόμο ή το συστημα έκανε τότε τα στραβά μάτια; (μιλάω για την επιστροφή του "ασώτου")

    5. Κατα το διάστημα της απουσίας του μήπως εργαζόταν και αλλού; τι γίνεται με αυτο το σύστημα; Για κάποιους είναι μόνιμα "άδικο" και για καποιους άλλους όχι;

    6. Τόσο εγώ όσο και ο Θανασιάς πήραμε οχι μόνο απολογία αλλα και τιμωρία, ένα μήνα πρίν τις εκλογές του σωματείου, όμως, δεν "βγήκαμε στα κεραμίδια". Αν και θα μπορούσαμε να πουμε πολλά τότε. Τυχαία η διαφορά στην αντιδρασή μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρόεδρε της ΠΕΠΕ .

    1. Αν δεν μπορείς να διασφαλίσεις την ισότητα μεταξύ των μελών του Σωματείου σου , ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ και θα το κάνουμε εμείς . Και ΘΕΛΟΥΜΕ και ΜΠΟΡΟΥΜΕ και ΞΕΡΟΥΜΕ .
    Το ίδιο συμβαίνει και με την ιδιωτική ασφάλιση , αλλά επί 3 χρόνια δεν είσαι ικανός ούτε αυτό να κάνεις .Προθέσεις και κουβέντες και κουβέντες και προθέσεις .
    Η ερώτηση θυμίζει το θέμα με τις αμοιβές που επιβάλει η Κυβέρνηση του μνημονίου . Αν πέρνεις 1000 πέσε στα 500 για να σε φτάσουν και οι υπόλοιποι .
    Αν μπορείς , να προσφέρεις στους μηχανοδηγούς ( κ σε εμάς ) αυτό που εγώ κατάφερα σαν συνδικαλιστής στον Προαστιακό . Μέχρι τότε ...Περαστικά .

    2. Η πρόταση μας ισχύει και σήμερα . Αν θέλεις Πρόεδρε της ΠΕΠΕ και συνάδελφε επι 30 χρόνια των 45 υποχρεωτικά μεταταγμένων , ψήφισε την . Όσον αφορά το προσωπικό , δεν μας αγγίζεις Πρόεδρε . Μέχρι τότε όπως και οι υπόλοιποι έτσι και εμείς .Αλλά αν ήμουν στην θέση σου θα είχε σταματήσει εδώ και καιρό το θέμα . Δεν θα επέτρεπα ποτέ στον εαυτό μου , να έχουν φύγει συνάδελφοι που είμαστε μαζί 30 χρόνια και γω να πληρώνομαι ρεπό . Τελεία.

    3. Στο θέμα των αδειών αν έχει κάποιος παράπονο , υπάρχει κ το ΣΕΠΕ . Πάντως όλα βαίνουν καλώς.Κουμάντο στο ΜΑΙ κάνει ο Α . Αν έχασες την διαχείριση λυπάμαι...

    4. Ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ που χαρακτηρίζει κιόλας μηχανοδηγούς να μας πεί τι έκανε όταν του κοινοποιούνταν οι αναφορές του συναδέλφου . Τότε που η ΠΕΠΕ έκανε το παγώνι στο αίτημα του για ανθρώπινες συνθήκες εργασίας.
    Βεβαίως Πρόεδρε της ΠΕΠΕ τηρήθηκαν οι Νόμοι . Και δυστυχώς οι αναφορές του συναδέλφου , χάθηκαν . Τότε λέμε που υπήρχε δημοκρατία .Ακόμα τις ψάχνουν στην Καρόλου . Αποτελεί μεγάλο θράσος η ερώτηση αυτή.... Αλλά απο ποιον έλλειψε η ντροπή .

    5. Είχε υποβάλει και παραίτηση Πρόεδρε της ΠΕΠΕ. Ή μήπως δεν το ήξερες και αυτό ; Εσύ που ήσουν Πρόεδρε ; Τι έκανες για να προασπίσεις το δικαίωμα στην εργασία ; Το παγώνι .

    6. Πρόεδρε της ΠΕΠΕ ξεπέρασες και τον κακό σου εαυτό. Οι συνάδελφοι πήραν απολογία γιατί δεν κάνανε απεργοσπασία.
    ΑΝ δεν μπορείς να κάνεις τα αυτονόητα , ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ.

    Υπάρχει μια αγωνία στον Πρόεδρο της ΠΕΠΕ Τουρλή για το θέμα του προγραμματισμού εργασίας και της καταγγελίας μας στο ΣΕΠΕ .
    Όση λάσπη και να ρίξεις Πρόεδρε , δεν θα κάνουμε πίσω.

    Ο μεσαίωνας σύντομα θα αποτελέσει παρελθόν.

    Όσον αφορά την εμπάθεια σου για το συνάδελφο που ζητά προγραμματισμό να ξέρεις ότι δεν σε τιμά .

    Και αν θες απάντησε και στους συναδέλφους για όσα έταζες προεκλογικά .
    Σε αυτούς , όχι σε εμάς .
    Εμείς ξέραμε.


    Γενιδούνιας Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συνάδελφε αντιπρόεδρε, για άλλη μια φορά, δεν απαντάς επί της ουσίας. Άλλωστε, όπως κάνεις πάντα, έχεις μάθει στον μονόλογο του εισαγγελέα. Εγώ ρώτησα για της κάρτες στα μέσα μεταφοράς, αν ξέρεις κάτι. Κι απάντηση δεν πηρά, περιμένω! Για το θέμα της ιδιωτικής ασφάλισης, προσωπικά γι’ αυτό το ζήτημα έχω την ευθύνη ένα χρόνο και όχι τρία. Γνωρίζεις ότι σε όλες τις συναντήσεις με την διοίκηση μπαίνει ως θέμα, όπως επίσης γνωρίζεις και τις απαντήσεις της διοίκησης. Επιπλέον, να σου θυμίσω -γιατί έχεις κοντή μνήμη σε θέματα που δεν σε ενδιαφέρουν- ότι έγινε και ειδική κουβέντα με φορείς στο ΔΣ για αυτό το θέμα. Τώρα πάμε σε αυτά που θέλουν πολύ θράσος από την μεριά σου, τις μετατάξεις εννοώ. Ξέχασες ότι οι σημερινοί συντρόφου σου, μαζί με την ηγεσία του κινήματος, σε έπιασαν με την «γίδα στην πλάτη» και έφυγες σαν τον ποντικό από την πίσω πόρτα. Τι έκανες εκεί; Μήπως κανόνιζες ποιοι θα φύγουν χωρίς να το λέει ο νόμος ή ποιους θα βολέψεις; Όλοι θυμούνται στο ΜΑΙ τις αποχωρήσεις των συναδέλφων και το βόλεμα τον δικών σου, με της πλάτες του συστήματος που σήμερα καταγγέλλεις! Πως λέγεται η στάση, του να καταγγέλλω την πληρωμή τον αναπαύσεων και πρώτος τρέχω να πληρωθώ; Ασυνέπεια ασφαλώς! Αλλά είναι το μόνο θέμα; «Κλαις» υποκριτικά στα μπλογκς για την ταλαιπωρία τον επιβατών του Προαστιακού. Όμως, το 2010 σιώπησες –για να μην πω συμφώνησες, καθώς είχες προσωπικές διαφορές με άτομα- με το κλείσιμο της υπηρεσίας πρότυπο, το λεγόμενο Πέτρινο. Συνεπώς, μην αναφέρεσαι τι έκανες στον Προαστιακό. Πάμε τώρα στην «επιστροφή», εγώ ερωτήματα βάζω εδώ. Γιατί έχω απορίες για το σύστημα, πότε αυτό είναι καλό για σένα; Γιατί αν ήμουν «κακός» σαν εσένα, δεν θα είχα μείνει μόνο εδώ, κατάλαβες; Όμως, ούτε θέλεις, ούτε μπορείς! Είσαι εγκλωβισμένος στις εμμονές σου! Δεν ξεπέρασες ποτέ την ένταξη, έχεις απωθημένα με τους παλιούς και φαίνεται. Επιπλέον, μιλάς για διασφάλιση ισοκατανομής. Πως θα το κάνεις; Όπως το έκανες, με τις πλάτες αυτών που καταγγέλλεις σήμερα; Με την ανακύκλωση του κυκλώματος της Πέμπτης; Η ΠΕΠΕ έχει μέλλον με νοοτροπία συναδελφικής αλληλεγγύης και συνδικαλιστική δράση που εξυπηρετεί τον μηχανοδηγό και μόνο. Επιθυμούμε την ανάπτυξη της εταιρείας χωρίς φανατισμούς και μισές αλήθειες. Εγώ όλα τα χρόνια απολογούμαι μόνο στους μηχανοδηγούς και πουθενά αλλού. Από αυτούς αντλώ δύναμη και δεν έχω σκοπό τώρα που τελειώνω την πορεία μου να τους προδώσω, γιατί είμαι μηχανοδηγός και μόνο. Κατάλαβες κύριε συνάδελφε αντιπρόεδρε; Όσον αφορά το ΣΕΠΕ, χωρίς κανένα δισταγμό ψήφισα όπως όλοι στο ΔΣ. Έχει όμως η πλειοψηφία διαφορετική τακτική από εσένα. Και μάλιστα, δικαιώνεται κάθε φορά σε όλα τα θέματα. Πρόσφατο παράδειγμα η δικαστική απόφαση του Πειραιά, όπου ευτυχώς πήγαμε με την απόφαση της πλειοψηφίας για απεργεία στα εμπορικά και όχι την δική σου που έλεγε βούρ στον πατσά. Η θέση μου για το ΜΑΙ, είναι αυτό που υπογράψαμε τον περασμένο Ιούνιο στο ΕΚΠ όλοι οι αντιπρόσωποι της έδρας. Τέλος, όσον αφορά την εξουσία του ΜΑΙ, σε καταλαβαίνω ήμουν και εγώ κάποτε σαν εσένα βιαστικός. Αλλά πες μου, πως γίνεται όλοι οι δικοί σου να κάνουν βηματάκια προς τα πίσω; Με ποια διαδικασία έγινε; Με τον ψίθυρο ή με ανακοίνωση; Δίνουμε ραντεβού με τα προβλήματα, όταν με το καλό μου επιτρέψει η υγεία μου, στο ΔΣ και στους χώρους εργασίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάμε πάλι απο την αρχή .
      Όσον αφορά τις κάρτες . Τι δεν κατάλαβες Βασίλη . Απο το 2004 τις πέρνουν δικαιωματικά οι συνάδελφοι του Προαστιακού . Αποτέλεσμα της δουλειάς του τότε ΔΣ του Σωματείου τους και των σχέσεων που ανέπτυξε με τα άλλα μέσα μεταφοράς όταν Προέδρευα σε αυτό , σχέση που καλλιέργησα όσο μπορούσα όντας Πρόεδρος του σωματείου των Οδηγών Συρμών , σχέση που μετέφερα στην ΠΕΠΕ και στην κοινή δράση για τα ΒΑΕ ,σχέση που γκρέμισες πέρυσι τον Δεκέμβρη λειτουργώντας απεργοσπαστικά στο Αεροδρόμιο τις μέρες απεργίας του Μετρό , αρνούμενος τον Δεκέμβρη μαζί με την ΠΑΣΚ να κατέβουμε σε κοινές δράσεις με τους οδηγούς σταθερής τροχιάς .
      Λόγια , λόγια , λόγια .
      Αντί να ζητάς λοιπόν και ρέστα , φρόντισε να ξαναχτίσεις αυτό που γκρέμισες . Δεν θα βάζουμε κάθε φορά προσωπική δουλειά για να εξυπηρετείς κατά το δοκούν την προσωπική σου πολιτική στόχευση. Στηρίξατε τότε με την ΠΑΣΚ Έλξης , την διάσπαση του μετώπου στις συγκοινωνίες , οδηγώντας τους στην επιστράτευση . (μεγαλύτερη ευθύνη της ΓΣΕΕ σε αυτό ).

      Πάμε παρακάτω .

      Για το θέμα της ιδιωτικής ασφάλισης έχεις την ευθύνη 10 χρόνια . Απο τότε την έχουμε . Θα έπρεπε να την είχατε κάνει . Αλλά , αλλά φταίει η κακή Διοίκηση . Πάντως 10 χρόνια , ίδια πρόσωπα , δεν μπορείτε .

      Μετατάξεις

      Μάρτιος 2011 , πρόταση μου στο ΔΣ για 4 ωρες επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας με συνελεύσεις σε όλη την Ελλάδα . Την απορίψατε . Επί λέξη είπα. Αν μετά απο 30 χρόνια , φεύγαν αυτοί που με τους οποίους έχω φάει σκατά , θα έκλεινε ο σιδηρόδρομος.
      Όσον αφορά το ποιοι θα φύγουν , αν είσαι περήφανος που φύγαν κάποιοι και όχι οι άλλοι , καλά κάνεις .
      Η τακτική που πρότεινα , ακολουθήθηκε κατόπιν απο τους ηλεκτροδηγούς του ΗΣΑΠ , που γλίτωσαν .

      Συμπέρασμα ; Άστο Πρόεδρε πονάει το ρημάδι .

      Στο ξαναγράφω να εμπεδώσεις .
      ΑΝ είχα εγώ την ευθύνη , θα έκλεινε το μαγαζί .
      Δεν θέλατε , δεν τολμήσατε , δεν μπορείτε , σας έχουν δεμένους .

      Και φυσικά , μετατάξεις , ΣΣΕ , το Πέτρινο που έκλεισε τον Δεκέμβρη του 10 και άλλα πολλά , αποτελούσαν τις αιτίες που αποχώρησα απο την ΠΑΣΚ.
      Ή μήπως ακόμα δεν το έχεις καταλάβει ;

      Εσύ τι έκανες 1 χρόνο , εμείς τα καταγγέλουμε .

      ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ θα μας πείς . Πρόεδρος είσαι .

      Αναπαύσεις

      Η πρόταση ισχύει . Δεν το καταλαβαίνω γιατί σε ενοχλεί . Ψηφισέ την . Τολμάς ; Και πάμε μαζί στο ΣΕΠΕ να καταγγείλουμε την έλλειψη προσωπικού .
      Τολμάς ;

      Η μήπως θα κρυφτείς όπως πέρυσι τον Δεκέμβρη , όταν σε πήρε τηλ η επικεφαλής του ΣΕΠΕ στην Αθήνα κ δεν πήγαμε ποτέ σαν Σωματείο Πρόεδρε ;

      Αλήθεια , πες μας γιατί δεν πήγαμε .Έστω για καφέ.
      Δώσε μας μια πειστική απάντηση .

      Ωστόσο να ξέρεις αυτό . Όπως και στον προγραμματισμό η Εξέλιξη θα βάλει το θέμα και πάλι σε ψηφοφορία .
      Και κάποια στιγμή , θα πάμε και για αυτό .
      Ένα , ένα τα θέματα για να ανακτήσουμε την λέξη αξιοπρέπεια .

      Επιστροφές - καταστροφές

      Όταν μου απαντήσεις τι έκανες στις 13 αναφορές στου μηχανοδηγού που ζητούσε 8 ωρο κ 5νθημερο θα σου πω.
      Όταν απαντήσεις τι έκανες για τις τιμωρίες που έτρωγε , γιατί δεν ήθελε να δουλεύει πάνω απο τα νόμιμα θα σου πω.
      Κρύβεσαι .

      Εδώ έχουν χαθεί συνάδελφοι και δεν τιμωρήθηκε κανείς και εσύ χαρακτηρίζεις άσωτο αυτόν που ζήταγε νομιμότητα .

      Αλλά απο ποιον έλλειψε η ντροπή το ξαναλέω ;

      Η συμπεριφορά σου , δείχνει κακία πάντως .
      Κ ο συνάδελφος είναι απο τα πολύ αγαπητά πρόσωπα στο ΜΑΙ .

      Ισοκατανομή

      Βγάλαμε στον πίνακα τις δευτερεύουσες .
      Οι εκφράσεις τύπου κύκλωμα Πέμπτης αποδομήθηκαν , η διαφάνεια επέστρεψε.
      2008-2009 , απανωτές αναφορές στην ΠΕΠΕ για ανισοκατανομή έργου - απολαβών .
      Ουδέποτε με κάλεσε .

      Ποιος ήταν Πρόεδρος . Τουρλής Βασίλης .

      Εμμονές

      Αλήθεια πιστεύεις αυτά που γράφεις . Ακόμα καλιεργείς το νέος - παλιός ;

      Απορώ πραγματικά .

      Με τους παλιούς συνδικαλιστές έχω πρόβλημα , το έχω δηλώσει κατ επανάληψη .
      Όπως και όλη η Ελλάδα .
      Τα υπόλοιπα περί ένταξης κτλπ δεν με αγγίζουν .Ήρθα ισότιμος με ΦΕΚ , με 100 μέρες μαθητείας .
      Αν ήλπιζα σε εσένα , ακόμα βοηθός θα ήμουν . Όπως κ οι συνάδελφοι που ταλαιπωρήθηκαν 4 χρόνια για να πάρουν τον βαθμό .

      Αλλά για στάσου . Ποιος φταίει ; Ο Γενιδούνιας , απλό μέλος του ΔΣ ....






      Διαγραφή
    2. Τέλος .

      Δεν είδα μισή ικμάδα αυτοκριτικής .
      Για την ΣΣΕ , για το επικίνδυνο , για τις νέες μειώσεις , για όσα τάξατε προεκλογικά και δεν γίνανε .
      Ο προγραμματισμός ήταν ένα απο αυτά .


      Για να το καταλάβεις λοιπόν καλά .
      Απόφαση μας είναι να προχωρήσουμε τα πράγματα .

      ΑΝ οι μειοψηφίες στηρίζουν την νομιμότητα , είμαι με τις μειοψηφίες Πρόεδρε.
      Και καλά θα κάνεις να είσαι και εσύ .

      Οι λίγοι ανατρέπουν , οι πολλοί περιμένουν .

      Εύχομαι σιδερένιος , άλλωστε άλλο το συνδικαλιστικό και άλλο το προσωπικό , και σύντομα κοντά μας .

      Γενιδούνιας Κώστας



      Διαγραφή
  4. Κατ αρχάς να συγχαρώ το blog για την δυναμικότητα και την επιμονή πάνω στα προβλήματα των συναδέλφων της Αθήνας, είμαι και εγώ υπέρ αυτής της άποψης και πως έτσι πρέπει να λειτουργεί και το συνδικαλιστικό κίνημα και χαίρομαι ειλικρινά που βλέπω την επιμονή πάνω στο θέμα αυτό, εύχομαι δε να έχει ευτυχεί κατάληξη. Από την άλλη μεριά όμως διαβάζω παράπονα για την Εξέλιξη, εγώ θα έλεγα για ολόκληρη την ΠΕΠΕ αφού έχει συμπεριφορά τύπου δύο μέτρα και δύο σταθμά όπως συμβαίνει και στην Δράμα όπου εδώ και δύο χρόνια δεν είδα να γίνετε απολύτως τίποτα και όλο το Δ.Σ. της ΠΕΠΕ σφυρίζει αδιάφορα. Σφυρίζει αδιάφορα για κάτι κατ εμέ προσβλητικό και εξευτελιστικό για τον μηχανοδηγό, για τον κλάδο της έλξης και την ΠΕΠΕ.
    Αναφέρομαι για το θέμα της εδώ και δύο χρόνια μη καταβολής της αποζημίωσης διανυκτέρευσης στο στους μηχανοδηγούς της Δράμας.
    Οι συνάδελφοι μηχανοδηγοί της Δράμας επάνω στην απόγνωσή τους και κάτω από έντονους εκβιασμούς και απειλές αναγκαστήκαν να υποκύψουν μπροστά στο δίλλημα το να ξεσπιτωθούν
    Αλλά για τους εκφραστές του κλάδου ( ΠΕΠΕ ) αυτό θα έπρεπε να είναι αδιανόητο, θα έπρεπε να είχαν ανέβη όπως αναφέρει παραπάνω ο συνάδελφος προ καιρού στα κεραμίδια και να μην επιτρέψουν να ξεφτιλίζεται ο κλάδος – ο ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΣ .
    Οι στοιχειώδης κανόνες απαιτούν να προστατέψετε όχι το όνομα κάποιου μηχανοδηγού αλλά τον Μηχανοδηγό. Δεν ξέρω εάν είστε σε θέση να καταλάβετε την διαφορά αυτή.
    Εμένα πάντως μου δίνετε την εντύπωση πως όχι γιατί μόνο έτσι δικαιολογείτε η αδιαφορία η ανικανότητα σας (διαλέξτε όποιο από τα δύο θέλετε σας ταιριάζουν και τα δύο ) και έχετε τέτοια συμπεριφορά.
    Δεν ξέρετε ίσως γιατί δεν τους βλέπετε το πόσο άσχημα νοιώθουν, το πόσο ξεφτιλισμένοι αισθάνονται όταν βλέπουν όλοι, οι πάντες, μηδενός εξαιρουμένου μέχρι και ο << τελευταίος >> , ο ποιο αργόσχολος υπάλληλος της τραινοσε και οσε να εισπράττει την αποζημίωση αυτή και αυτός που ανήκει στον ποιο παραγωγικό κλάδο να μην εισπράττει τίποτα.
    Κύριοι κτυπήστε λίγο το κεφάλι σας στον τοίχο μήπως και συνέλθετε και κάντε κάτι να σταματήσει αυτός ο εξευτελισμός του Μηχανοδηγού. Επιτέλους κουνηθείτε διαφορετικά μαζέψτε τα και φύγετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνάδελφε έχεις απόλυτο δίκιο .

      Για το θέμα των διανυκτερεύσεων , ο συνάδελφος Κερτίκης επικοινώνησε μαζί μου κ το ΔΣ πριν καιρό ΟΜΟΦΩΝΑ πήρε απόφαση να καλύψει νομικές ενέργειες για το θέμα ΑΝ και πιστεύω ότι το θέμα είναι καίρια συνδικαλιστικό .

      Έκτοτε δεν έχει επικοινωνήσει ξανά .

      Δεν μου αρέσει να δίνω υποσχέσεις (επέτρεψε μου να γνωρίζω ότι για αυτό το θέμα δοθήκαν πολλές προεκλογικά ) και ευχολόγια , ωστόσο πιστεύω ότι και με το θέμα της Πάτρας και της Τρίπολης , πρέπει να ασχοληθούμε εντονότερα κ να επιβάλουμε τα αυτονόητα.

      Όσον αφορά το στέκι και την περιφέρεια .
      Έχουμε ζητήσει συνεργάτες στην περιφέρεια για να αναδεικνύουμε τα προβλήματα Πανελλαδικά .

      Το στέκι διαβάζεται απο πάρα πολλούς κ πολλές φορές ασκεί μεγάλη πίεση για την επίλυση θεμάτων .

      Κάνουμε ότι μπορούμε για αυτό .
      Παρακαλούμε στείλτε μας με mail οποιοδήποτε πρόβλημα υπάρχει και θα το αναδείξουμε άμεσα μεταβιβάζοντας το πρώτα και στην ΠΕΠΕ .

      Γενιδούνιας Κώστας

      Διαγραφή
  5. 1) Για της κάρτες αποφεύγεις ( όπως ο διάβολος το λιβάνι)να απαντήσεις.
    Άντε για να σε βοηθήσω:Οι μηχανοδηγοί που έχουν, από ποιον τις πήραν τις κάρτες Μέσων Μεταφοράς πριν τις εκλογές της ΠΕΠΕ; Είναι νόμιμο και ηθικό αυτό;
    Ξέρεις κάτι;

    2) Καιρός να σταματήσει το παραμύθι περί μετώπου σταθερής τροχιάς διότι πρέπει να πεις κάποτε στους συναδέλφους την αλήθεια που ξέρω και ξέρεις, δηλαδή πόσα κομμάτια έχουν γίνει το τελευταίο χρόνο οι οδηγοί στο μετρό και που είναι οι οδηγοί του τραμ. Όταν δεν μπορούν να τα βρουν μεταξύ τους μην δημιουργείς εντυπώσεις ότι εμείς δεν στηρίζουμε το μέτωπο, ας τα βρουν πρώτα μεταξύ τους.

    3) Για το θέμα ιδιωτική ασφάλιση έχω απαντήσει.

    4) Μετατάξεις: θα σε ακολουθεί πάντα η στάση σου στο θέμα αυτό. Είναι σίγουρο ότι κάποια στιγμή όλο το παρασκήνιο θα βγει στη φορά. Ο χρόνος είναι ο καλύτερος σύμμαχος, τίποτα δεν μένει κρυφό.
    Συμπέρασμα: πονάει Κώστα όλους εσάς αυτή η μαύρη εποχή.

    5) Η αποχώρηση σου από την Πασκ έγινε λίγο διάστημα πριν τις εκλογές της ΠΕΠΕ του 2012. Μέχρι τότε ήσουν ισχυρό γρανάζι της Πασκ.
    Έχουμε ζητήσει σαν σωματείο την αναδιοργάνωση των υπηρεσιακών δομών και την επαναλειτουργία της μονάδος υποστήριξης προαστιακής συγκοινωνίας. Τώρα γιατί καθυστερεί μην το χρεώνεις σε μένα αλλά σε όλους αυτούς που τον γκρέμισαν και λόγο ότι είναι οι ίδιοι άνθρωποι, δηλαδή οι δικοί σου άνθρωποι θέλουν το χρόνο τους.

    6) Μεγάλη έλλειψη προσωπικού στον κλάδο. Γίνονται μικρά βήματα, δεν μας ικανοποιούν, θέλουμε προσλήψεις βεβαία, και να σου υπενθυμίσω όπως και το 2008 έτσι και το 2013 τυχαίνει η ενίσχυση του κλάδου να γίνεται με πρόεδρο τον Τουρλή.

    7) Σεπε. Ναι μίλησα, δεν πήγα σε συνάντηση, το εξήγησα όμως αυτό στο Δ.σ. της ΠΕΠΕ. Δεν κάνω του κεφαλιού μου όπως εσύ. Έχω άλλη τακτική.

    8) Επιστροφές. Oι απορίες μου συνεχίζουν, πότε για σένα το σύστημα είναι καλό ή όχι. Επί προσωπικού δεν έχω με κανέναν τίποτα. Το ξέρουν όλοι όσοι με γνωρίζουν και μάλιστα τίποτα και για κανέναν.
    Μου το χρεώνουν κάποιοι φίλοι αυτό και σαν αδυναμία. Το γνωρίζεις εσύ καλά.

    9) Κύκλωμα δευτερευουσών απολαβών. Είσαι ο σκηνοθέτης του έργου, ¨Εμπορικό την πέμπτη και πεντακόσια το Σάββατο¨. Πρωταγωνιστές του έργου όλοι οι φίλοι σου άστα!

    10) Νέος-παλιός. Κάνε ένα κόπο και άκου αυτά που λες μετά από κάθε ομιλία σου και θα βγάλεις μόνος σου το συμπέρασμα για το θέμα αυτό.

    11) Λες ότι έχεις πρόβλημα με τους παλιούς συνδικαλιστές, άρα νομίζω ότι έχεις και με το Φωτόπουλο, και τον Μπαλασόπουλο, τον Κολά, το Σταματόπουλο, τον Γαβρίλη και σίγουρα με την ηγεσία του χώρου στον σιδηρόδρομο, δηλαδή τα παλιά στελέχη της ΣΕΚ ή του δικτύου. Ή μήπως με αυτούς δεν έχεις όπως μέχρι το 2009 είχες με άλλους και όχι με αυτούς που λες παλιούς σήμερα.

    12) Ένταξη στο κλάδο δεν την ήθελες, την πολέμησες, δεν το κατάφερες, όλοι το γνωρίζουν. Έγινε όμως με όρους ισότιμους γιατί την απόφαση την πήρε τότε η πολιτική ηγεσία, κ. Λιάπης, η κ. Κουτρουμπά, ο κ. Χιόνης, ο συνάδελφος Ζακηνθυνός, και το σωμάτιο της ΠΕΠΕ.
    Πρόεδρος τότε ήταν ο Τουρλής.
    Μην ξεχνάς.(Και όχι ευτυχώς κανένας δημοκράτης σαν τον Ρέππα, βλέπε απολύσεις οδηγών στο μετρό).
    Ένταξη στο βαθμό του μηχανοδηγού έγινε το 2013, τι σύμπτωση, πάλι πρόεδρος στη ΠΕΠΕ ο Τουρλής.
    Και κάτι τελευταίο. Χαίρομαι διότι μέσα στην αγωνία σου είπες και μια αλήθεια, ότι αν ήταν στο χέρι σου, την εταιρία θα την έκλεινες. Ευτυχώς που δεν είναι λέω εγώ, και υπάρχουν δυνάμεις και πρόσωπα που αγωνίζονται με πρώτους τους μηχανοδηγούς για να είναι ανοικτή η εταιρεία. Ασφαλώς και φταίει, όχι το πρόσωπο, αλλά η νοοτροπία του μπάχαλου και της καταστροφής. Αν σε αυτή βλέπεις τον εαυτό σου δικό σου πρόβλημα.

    Σε ευχαριστώ για της ευχές.
    Είναι σίγουρο ότι θα γυρίσω πιο δυνατός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πιάσαμε 13 αρι …

    1. Αυτό κατάλαβες Βασίλη ότι δεν απαντώ ; Ρώτα τους αν τους ξέρεις να σου πούν .
    Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τρώγεσαι. ΑΝ μπορείς κάνε και κάτι θετικό για τους συναδέλφους αντί να τρώγεσαι με τα ρούχα σου . Να σου θυμίσω ότι ο υπογράφων είχε δώσει κάρτες σε συναδέλφους που δουλεύαν στον Προαστιακό όταν υπήρχαν 2 εταιρίες . Η ΠΕΠΕ τότε τι έκανε ; Το παγώνι . Προφανώς δεν ήξερε πως γίνονται αυτές οι συμφωνίες. Αλλά τότε δεν την ενδιέφερε . Τόσο μακριά έβλεπε . Άλλη μια χαμένη ευκαιρία για τον κλάδο .


    2.Καιρός να παραδεχθείς ότι δεν μπορείς . Το μέτωπο το έσπασες τον Δεκέμβρη του 2012 . Έκτοτε τίποτα που να ενώνει , μόνο διαχωρισμοί . Δεν μπορείς Βασίλη γιατί σε έχει απορροφήσει μόνιμα ο μικρόκοσμος του ΟΣΕ . Δεν είναι τυχαίο ότι οι 2 από κοινού επιστολές τωμ σωματείων οδηγών σταθερής τροχιάς , για τα Βαρέα και την εφεδρεία γίνανε όταν ο υπογράφων μπήκε στο ΔΣ της ΠΕΠΕ . Μέχρι τότε , λόγια , λόγια , λόγια .
    2 επιστολές – 2 επιτυχίες . Τώρα ανακαλύψαμε κ νέο αόρατο δίχτυ . Όπως πάντα φταίνε οι άλλοι , όχι ο Βασίλης .

    3. Ιδιωτική ασφάλιση . Λόγια , λόγια , λόγια . Από πότε ξεκινάει το παραμύθι ; 2000 ή ποιο πριν ;

    4. Εμένα με πονάει διπλά . Αν υπάρχει παρασκήνιο όφειλες να είσαι διπλά σκληρός στην στάση σου .
    Στο προσκήνιο , ομόφωνες αποφάσεις , έλλειψη τόλμης , προσπάθεια για συμβιβασμούς . Δεν είναι δυνατόν να φταίει το νεότερο μέλος του ΔΣ Βασίλη .
    Το δίπολο έχει την κύρια ευθύνη (Πρόεδρος – Γραμματέας ). Το έκανες σημαία προεκλογικά το 12 , δεν καταφέραμε τίποτα , παρόλο που σε βοηθήσαμε σημαντικά ( επερωτήσεις στην Βουλή κτλπ). Δεν αξιοποίησες το ΣΕΠΕ . Λόγια , λόγια , λόγια .

    5. Ήμουν από τους καθημερινά ενεργούς συνδικαλιστές Βασίλη . Με σοβαρές διαφωνίες που οδήγησαν σε ψηφοφορίες απέναντι στην γραμμή της ΠΑΣΚ ακόμα κ σε απεργίες ( Φλεβάρης 2010 ) που έγιναν με την δικιά μου ψήφο .
    Όσον αφορά το Πέτρινο , δεν μπορείς να χρεώνεις σε μένα την διάλυση του καθότι αντιγράψατε την δομή του Προαστιακού . ( αν κ στην πορεία έγινε το άλλοθι ύπαρξης ενός κομματικού μηχανισμού που διαχώριζε κ μηχανοδηγούς – Αλήθεια Βασίλη ήταν τότε ηθικό και νόμιμο να παίρνουν εξοδολόγια μόνο όσοι μηχανοδηγοί δούλευαν στον Προαστιακό ; Οι υπόλοιποι στο ΜΑΙ σε πηγάδι κατουρούσαν ;Στην Περιφέρεια δεν είχε βενζινάδικα ; ) .
    Ευθύνη υπάρχει, την αναγνωρίζω , έκανα ότι μπορούσα , θα βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να επανέλθει , όχι όμως στην μορφή του μηχανισμού που υπήρξε τότε .

    6. Πως το είπες Βασίλη ; Με Πρόεδρο Τουρλή …(το κρατάμε αυτό για μετά ).Ναι Βασίλη αλλά πέρυσι που πήγαν να γίνουν εσωτερικές μετατάξεις γιατί αντιδράσατε ; Δεν είχαμε ελλείψεις τότε ; Ή μήπως δεν έχουμε σε εφεδρεία κ εν ενεργεία υποχρεωτικά μεταταγμένους . Τι έλεγες πέρυσι στις συνελεύσεις ; Προσπαθεί να φέρει ο Γενιδούνιας το παρεάκι του από τον Προαστιακό! Φέτος λες , ενίσχυση του κλάδου με τα ίδια ακριβώς άτομα να έρχονται . Αλήθεια κουτόχορτο νομίζεις ότι τρώμε Πρόεδρε . Έπαιξες το προεκλογικό παιχνίδι σου , σήμερα δεν έχουμε άτομα να πάρουμε ανάσα , αλλά εσύ κ όχι άλλος θα δώσεις πάλι την λύση ! Βασίλη σε παραδέχομαι , μέγας μυθοπλάστης .





    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 7. Εδώ και αν έχουμε θέμα ! Τακτική ; Ποια τακτική ; Του Νικόλα με τα μπιφτέκια στο τραπέζι που διδάσκει ακόμα μπάλα Πρόεδρε ;
      Ας μιλήσουμε με γεγονότα . Δεκέμβρης 2012 , πριν εφαρμοστεί ο 4093(ενιαίο μισθολόγιο) , σε παίρνει τηλέφωνο η επικεφαλής και σε ρωτάει τι συμβαίνει στον κλάδο έλξης . Την αγνοείς επιδεικτικά , λές και θα έχεις πολλές ευκαιρίες να την ξαναδείς .
      Μάρτιος 2013 , > 10 Μαρτίου 2013 , ψηφίζεις ΝΑΙ στην προσφυγή στο ΣΕΠΕ , 20 Μαρτίου 2013 , αρνείσαι με το δίπολο να υπογράψεις το εξώδικο και στο επόμενο ΔΣ δηλώνεις ότι βάζεις το όπλο παρα πόδα !
      Αυτή Πρόεδρε της ΠΕΠΕ και υπεύθυνε για την ζωή 400 μηχανοδηγών είναι Η ΤΑΚΤΙΚΗ ! Όταν ανοίξουν οι φάκελοι του Κυπριακού , θα μάθουμε τι μεσολάβησε στις 10 μέρες .
      Ο κλάδος πάντως δεν κέρδισε τίποτα .

      8.Οι απορίες για ένα θέμα που όλοι ξέρουν τι έγινε φανερώνουν κακία . Τελεία . Είσαι υπεύθυνος για την περίοδο 2008-2009 όταν κ ο συνάδελφος εξαναγκάστηκε ακόμα και σε παραίτηση . Αλλά πάλι αποφεύγεις να απαντήσεις . Τι έκανες τότε .

      9. Τα έβγαλα όλα στον πίνακα Βασίλη . Έφυγε η υποψία . Ξεκάθαρα . Ναι δουλεύω εμπορικά φίλε Βασίλη , το μόνο μέλος του ΔΣ στο ΜΑΙ . Μόνο που τα δουλεύω τώρα που καταργήθηκε το Τ, παλιά δεν πήγαινα . Εσύ γιατί λές άραγε ; Μάλλον θέλω να κονομήσω τα 150 ευρώ των χιλιομέτρων . Και εδώ παντελώς άστοχη τοποθέτηση.

      10.Ευχαριστώ το Θεό που η Εξέλιξη έχει 2 συνδικαλιστές στο ΣΤΑ , άξιους και με 30 χρόνια εμπειρία . Μπάρος Γιάννης , Παρασκευόπουλος Αντώνης . Ακόμη επιμένεις ; Και στην ελεγκτική επιτροπή παλιός είναι .Κουντούρης Δημήτρης !
      Επέμενε , εγώ μιλάω με γεγονότα .

      11. Άλλο Φωτόπουλος , άλλο Κολάς , άλλο Γαβρίλης και άλλο Κιουτσούκης και Παναγόπουλος . Ξαναδιάβασε όσα είπες ο ίδιος για τον Φωτόπουλο . ΣΤΑ Θεσσαλονίκης 2010 . Τότε ήταν αντιμνημονιακός και καλός . Τα ξέχασες ; Κρίμα Πρόεδρε .Τώρα γίναμε μνημονιακοί κ υπεύθυνοι.

      12. ΤΑΚΤΙΚΗ . Συνεπής τακτική . Πάντα πρέπει να υπάρχει αυτός που αρνείται μέχρι τελευταίας ρανίδας και αυτός που είναι διαλλακτικός . Τα είχαμε και τα 2 , σας αναγκάσαμε και βγάλατε ΦΕΚ , και όταν τολμήσατε να βγάλετε πρόγραμμα εκπαίδευσης χωρίς πρακτική στα desiro electric (τότε που μας κατεβάσανε από το τρένο στο ΡΟΥΦ πηγαίνοντας στο Αεροδρόμιο ) απειλήσαμε ότι η μαθητεία σταματά κ η ένταξη χαιρετίσματα !.Ρώτα να δεις τι έγινε εκείνη την μέρα στον 6ο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , μπας και καταλάβεις τι σημαίνει συνδικαλιστής .
      Βασίλη αυτό με τον Ρέππα δεν το κατάλαβα και τις απολύσεις . Κάντο πιο λιανά αν θες .

      Εντάξει στο θέμα της ένταξης στο βαθμό πραγματικά σου δίνω συγχαρητήρια . Άσχετα αν μέχρι το 2009 που ήσουν Πρόεδρος δεν έγινε τίποτε . Δόξα τω Θεώ όταν διευθετήθηκε το θέμα , υπήρχαν παρόντες . Οι απόντες το έμαθαν τελευταίοι από το στέκι . Η ένταξη έγινε από το 2007 Δεκέμβριο αναδρομικά . Αλλά έγινε επί Προεδρίας Τουρλή !

      Και τώρα ερχόμαστε στο ζουμί Πρόεδρε . Τι σημαίνει κλείνω την εταιρεία .

      Αν σημαίνει δουλεύω 30 μέρες σερί και πηγαίνω μετά σε κηδείες συναδέλφων να κλαίω θύματα της υπερεργασίας ΝΑΙ κλείνω την εταιρεία , ΑΝ σημαίνει ότι απολύονται στην ουσία 45 άνθρωποι που έφαγα σκατά μαζί τους ΝΑΙ την κλείνω την εταιρεία , ΑΝ σημαίνει ότι σε κάθε τρένο που αναχωρεί κινδυνεύω από την έλλειψη υποδομής ΝΑΙ την κλείνω .

      Και την κλείνω με κινητοποιήσεις στοχευμένες , με επικοινωνία με άλλους εργασιακούς χώρους που θα είναι αλληλέγγυοι στα αιτήματα μου και με σύμμαχο το επιβατικό κοινό.
      Ναι τότε την κλείνω και αγωνίζομαι .

      Αλλοιώς πιστεύω διαβεβαιώσεις και έρχεται ένα βράδυ το μαύρο .
      Όπως και το επικίνδυνο ήρθε με 6 μήνες καθυστέρηση Πρόεδρε . Και βρεθήκαμε να χρωστάμε κιόλας !

      Θα κλείσω όμως, Βασίλη Τουρλή , Πρόεδρε της ΠΕΠΕ με το ερώτημα που σου έκανα και δεν απαντάς . Θα μας πείς τι έχει γίνει τον τελευταίο χρόνο που είσαι Πρόεδρος ;


      Διαγραφή
    2. Aσχολείσαι με το παρελθόν μονίμως . Δεν μιλάς για το παρόν , δεν έχεις όραμα για το μέλλον γιατί μάλλον οι καιροί ξεπερνούν την συνδικαλιστική σου λογική .

      Μιλάς λες και δεν είσαι Πρόεδρος , αλλά Αντιπρόεδρος κ κάνεις αντιπολίτευση !

      Να σου θυμίσω ότι πέρυσι τον Ιούνη οι μηχανοδηγοί σε εμπιστευτήκαν να οδηγήσεις τον κλάδο σε ήρεμα νερά . Και όχι να κάνεις αντιπολίτευση στην αντιπολίτευση (που αυτός είναι ο ρόλος μας , να σε σπρώχνουμε με κριτική κ προτάσεις προς τα μπρός).

      Η λυσσαλέα αντίδραση στον προγραμματισμό εργασίας , δείχνει ότι δεν θες να πας μπροστά. Από κει ξεκινάνε όλα και εκεί τελειώνει κ η συνδικαλιστική σου σκέψη .
      Αυτή σου η μάχη θα χαθεί υπέρ του κλάδου Βασίλη , δεν θα κάνουμε πίσω .

      Τέλος οι συνεχώς προσωπικές σου αναφορές δείχνουν ότι θέλεις να προστατέψεις τον επί χρόνια στενό συνεργάτη σου , τον Γενικό Γραμματέα που ευθύνεται εξίσου για τις μεγάλες ήττες του τελευταίου χρόνου . Το δίπολο που λέγαμε .

      Στον Νώντα είχα πεί κάποτε , ότι είχε την ευκαιρία να μείνει στην Ιστορία . Την έχασε και μαζί και εμάς που ζητούσαμε υπερβάσεις .

      Εσύ όμως Βασίλη , αρνείσαι να την συναντήσεις πεισματικά και από αυτήν την άρνηση τρώμε χαστούκια εδώ κ ένα χρόνο .

      Γενιδούνιας Κώστας

      Διαγραφή
    3. Kατανοώ απόλυτα το αδιέξοδο που έχεις και την αδυναμία να δώσεις απαντήσεις σε συγκεκριμένα ερωτήματα τα οποία εσύ προκάλεσες μέσα από της ανακριβείς ανακοινώσεις που γράφεις προσπαθώντας να δημιουργήσεις πρόσκαιρες εντυπώσεις.
      Είναι γνωστό ότι είναι κακό στην άμμο να κτίζεις παλάτια. Νέα έλξη, η παράταξη που με την ψήφο τον συνάδελφων ήρθε πρώτη πριν ένα χρόνο. Ότι γράψαμε στη διακήρυξη ισχύει στο ακέραιο και αυτό φαίνεται μέσα από την λειτουργία, τις αποφάσεις, τις δράσεις (απεργιακές και δικαστικές) που τον τελευταίο χρόνο μέσα από την νέα σχέση που είναι ορατή στο καθένα, έχουν σημειωθεί πολλά καλά αποτελέσματα, διατηρώντας την αυτόνομη παρουσία μας αλλά και πείθοντας όλους στο εσωτερικό της εταιρείας και του ομίλου να αποδεκτούν, πράγμα που έγινε, την ιδιαιτερότητα του κλάδου, δηλαδή ένα μεγάλο βήμα για να μην υπάρχουν σκιές στο αρραγές μέτωπο τον εργαζομένων εντός ΟΣΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ταυτόχρονα με πράξεις και όχι με λόγια είμαστε παρόντες σε όλα τα καλέσματα, που ήταν αρκετά, είτε από τη ΓΣΕΕ είτε την ΠΟΣ, στην επίτευξη της ανάγκης που επιτάσσουν οι συνθήκες στη δημιουργία ενός ενιαίου μετώπου όλων των εργαζόμενων στα μέσα μεταφοράς με όρους και προϋποθέσεις που εξυπηρετούν τα συμφέροντα μόνο τον εργαζομένων και όχι κομματικών συμφερόντων.
      Αδικείς πρώτα τον εαυτό σου με τους συνάδελφους όταν μέσω ενός απαξιωτικού λόγου και κάτω από κλίμα πανικού στην αναζήτηση δήθεν επιχειρημάτων ξεχνάς την πολύ μεγάλη μα παρά πολύ μεγάλη αγωνιστική και δικαστική μάχη ενός πρωτοβάθμιου σωματείου διότι πάντα πιστός στην πολιτική των αφεντικών σου επενδύεις μόνιμα στο πρόβλημα και όχι όπως η πλειοψηφία του σωματείου στην λύση, αγνοώντας ότι το οικονομικό εργασιακό κοινωνικό περιβάλλον έχει επιδεινωθεί και προϋπόθεση ανατροπής και διεκδίκησης είναι και η συλλογικότητα στην λειτουργία της ΠΕΠΕ. Απορία μεγάλη μου δημιουργεί όχι μόνο σε μένα αλλά και στους συναδέλφους, η επίθεση σου απέναντι στην συνεργασία, που πρέπει να αποτελεί το αυτονόητο στην λειτουργία ενός σωματείου, όταν τα προβλήματα είναι κοινά και τεράστια για όλους. Υπάρχει χρόνος, αφού αφήσεις στη άκρη, έξω δηλαδή από την ΠΕΠΕ, τις κομματικές σου εντολές, να υπηρετήσεις τον στόχο και το όραμα του μηχανοδηγού, διότι και τον έχουμε και τον υπηρετούμε, ιδιαίτερα τώρα που εμείς της νέας έλξης αισθανόμαστε κάθε μέρα δικαιωμένοι, διότι από την πρώτη στιγμή πιστέψαμε στις δυνατότητες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ελληνικό, ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο. Τώρα μετά τις τελευταίες συμφωνίες της εταιρείας μέσα σε αυτή την μεγάλη εταιρεία ο ρόλος του μηχανοδηγού πρέπει και θα είναι πρωταγωνιστικός.
      Εύχομαι καλό καλοκαίρι σε όλους του συναδέλφους μεγάλες ανάσες οξυγόνου διότι από φθινόπωρο όλοι μαζί έχουμε να αντιμετωπίσουμε τη μεγαλύτερη πρόκληση για το κλάδο που λέγεται ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δεν περισσεύει κανείς από αυτή τη μάχη.

      Τουρλής Βασίλης.

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    5. Βασίλη στον κουραστικό σου μονόλογο , απαντάς στην ουσία στον εαυτό σου .
      Φαντάζεσαι αόρατους κομματικούς εχθρούς οι οποίοι είναι σε πανικό , βλέπεις παντού φαντάσματα .

      Δεν απάντησες σε τίποτα , δεν θες διάλογο θές μονόλογο .
      Σε γεγονότα που ανέφερα , απαντάς με μυθοπλασίες.

      Το γνωστό με τους κομματικούς εχθρούς .
      Και το λέει αυτό ποιος ;
      Αυτός που καλεί ακόμα σε συνεδριάσης στην Συγγρού ! Δικαίωμα σου Πρόεδρε , αλλά μην μας προκαλείς .

      Στο ξαναλέω δεν τρώμε κουτόχορτο .

      Αν είναι η ΠΕΠΕ να γίνει όργανο διεκδίκησης δικαστικών αποφάσεων , έχουμε κ το ΤΑΝΠΣΕΥ .

      Μονίμως το ίδιο κάνεις .Φαντάσματα , λόγια , φαντάσματα .
      Ο Βασίλης δεν κάνει λάθος. Αγαπάει τον μηχανοδηγό.

      Το ίδιο έκανες κ τον Νοέμβρη . Εσύ ο πατέρας των μηχανοδηγών σχεδόν τους είπες αμόρφωτους όταν στις εκλογές για εκπρόσωπους εργαζομένων έβγαλες σαν επιχείρημα την μόρφωση και τα Αγγλικά και άφησες τον μηχανοδηγό χωρίς ρόλο στο ΔΣ της εταιρείας, κομπάρσο .
      Αυτό δεν είναι γεγονός , είναι μυθοπλασία !
      Άνοιξες την πόρτα της έλξης υπηρετώντας την ΔΑΚΕ κ όχι την Νέα Έλξη ( στην οποία υπάρχουν πολλοί νέοι συνάδελφοι με άλλες απόψεις )κ έκανες ότι μπορούσες για να μην εκλεγεί μηχανοδηγός !
      Στήθηκες στο ΜΑΙ , 2 μέρες κ μέτραγες κουκιά .

      Τα ξέχασες και αυτά Βασίλη έτσι ;

      Κομπάρσο όμως θές τον μηχανοδηγο για να είσαι εσύ ο πρωταγωνιστής .
      Δεν θές συλλογικότητα , θες ακόλουθους .
      Και αν διαφωνούν , πρώτος αναπληρωματικός και στον πάγκο .

      Οι καιροί αλλάξανε Βασίλη όμως κ δεν το πήρες χαμπάρι .

      Λυπάμαι απλά για όλο αυτό με τα σχόλια . Αλλά απο εδώ έχω την ευκαιρία να απαντώ σε όλα . Σε κάτι που εσύ ξεκίνησες χωρίς κανένα λόγο .
      Απλά γιατί πήγαμε στο ΣΕΠΕ κ ζητάμε να έχουμε προγραμματισμό στην ζωή μας .
      Για αυτό κουβέντα .
      Ο Βασίλης όμως θέλει ....Γιατί δεν πήγε , γιατί ψήφισε ΝΑΙ και μετά ΟΧΙ , δεν θα μάθουμε ίσως ποτέ .

      Στην αυτοκριτική σου , κουβέντα για την ήττα στο επικίνδυνο και την ΣΣΕ .

      ΝΑΙ ρε γαμώτο κάναμε λάθος .Πιστέψαμε και μας πούλησαν .
      Ούτε αυτό τολμάς .

      Αφεντικό μου είναι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ φίλε Πρόεδρε .
      Και έχω θεματάκια μαζί της στο ΣΕΠΕ .
      Θεματάκια περί νομιμότητας .
      Αλλά στον δικό σου κόσμο , αυτά είναι ψηλά γράμματα . Νομιμότητα ήταν το δίκιο του Βασίλη στο ΜΑΙ . Η δουλειά 20 μέρες σερί και αν μιλήσεις θα σε πούν και άσωτο !
      Ρεπό ; Εδώ φιλαράκι είναι έλξη !

      Νόμος όμως είναι ο σεβασμός στο δικαίωμα για προσωπική ζωή και αυτό παραβιάζεται .
      Χτυπηθείτε όσο θέλετε , δεν θα κάνουμε πίσω .

      Συνέχισε λοιπόν να κυνηγάς φαντάσματα .

      Δεν ακολουθώ άλλο .

      Γενιδούνιας Κώστας

      Διαγραφή
  7. Εντάξει τώρα μπράβο σας, όλα καλά, συγχαρητήρια, καταφέραμε και ξεμπροστιαστήκαμε τώρα και διαδικτυακά, το ίδιο έργο το βλέπουμε να επαναλαμβάνετε.
    Επιτέλους φτάνει πια κουραστήκαμε να βλέπουμε το ίδιο έργο που βλέπουμε εδώ και χρόνια στις συγκεντρώσεις να προσπαθείτε να εκθέσετε ο ένας τον άλλον καταναλώνοντας τον χρόνο, αποσκοπώντας το να ντοπάρετε ο κάθε ένας τους δικούς του για να μην χαθεί κανένα ψηφουλάκι και ουσιαστικό αποτέλεσμα ΜΗΔΕΝ ΑΦΟΥ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ.
    ΚΩΣΤΑ ΓΕΝΙΔΟΥΝΙΑ ως νεότερος (ηλικιακά και συνδικαλιστικά ) περιμένω από εσένα – εσάς ένα διαφορετικό σκεπτικό – νοοτροπία και να μην παρασύρεστε από τις παλαιοκομματικές λογικές – νοοτροπίες του ξεκατινιάσματος. Στο θέμα πού αναφέρθηκα αν και η απάντησή σου ήταν άμεση και το εκτιμώ, θεωρό όμως πώς είναι απαράδεκτο ένα Δ.Σ. να μην αναλαμβάνει άμεσα δράση όπως θα όφειλε ( άλλωστε αυτός είναι ο ρόλος ύπαρξής του ) και να αποφασίζει να στηρίξει οικονομικά τον δικαστικό αγώνα ενός συναδέλφου. Μήπως η Π.Ε.Π.Ε. είναι κάποιο ταμείο αρωγής και δεν το έχω καταλάβει; ‘Έχεις βέβαια την άποψη πως είναι καθαρά συνδικαλιστικό το θέμα αλλά επαναπαύτηκες και τέλος, συνέχεια καμία. Εγώ πάντως πίστευα πως εσύ – εσείς οι νεότεροι θα τρώγατε τα ρούχα σας για να σταματήσει Ο ΞΕΦΤΙΛΙΖΜΟΣ ΤΟΥ ΜΗΧΟΝΟΔΗΓΟΥ – ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ.ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ - ΚΑΝΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ
    Ο όσον αφορά την αποστολή θεμάτων για ανάρτηση πολύ ευχαρίστως να στείλω και εγώ σχόλια και φωτογραφίες για την άθλια κατάσταση του δικτύου, για την πλειοψηφία των διαβάσεων που δεν λειτουργούν, για την έκθεση των μηχανοδηγών σε πάρα πολλούς κινδύνους, για για για για τα οποία είναι σοβαρότατα θέματα αλλά κατάντησαν να θεωρούντε δευτερεύοντα όταν βρισκόμαστε απέναντι σε μια διαλυμένη εταιρεία, μία Π.Ε.Π.Ε. ανάπηρη και ανίκανους αυτούς που ηγούνται του σωματίου να αντιληφθούν και κατανοήσουν βασικά θέματα αξιοπρέπειας των Μηχανοδηγών

    ΠΡΟΕΔΡΕ ΒΑΣΙΛΗ ΤΟΥΡΛΗ μέσα από την καρδιά μου ανθρώπινα σου εύχομαι περαστικά και να επανέλθεις και πάλι υγιέστατος.
    Αναφέρομαι σε εσένα διότι βλέπω σχολιάζεις και μάλιστα αμέσως μετά το δικό μου σχόλιο το οποίο προσπερνάς σαν να μην υπάρχει. ΠΡΟΕΔΡΕ ο τίτλος σου, η στοιχειώδης λεπτότητα, η ανθρωπιά απαιτούν η μάλλον σε υποχρεώνουν να πάρεις θέση στο θέμα των 20 συναδέλφων της Δράμας και αν αυτούς τους έχεις γραμμένους ως πρόσωπα στα παλιά σου τα παπούτσια και τους αντιμετωπίζεις απαξιωτικά τουλάχιστον στάσου στο ύψος σου σύμφωνα με τον τίτλο που έχεις και προστάτεψε ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ. Οι κοκορομαχίες για να καταλάβω και εγώ έχουν μεγαλύτερη αξία από τον ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟ; τον ΚΛΑΔΟ; Έχεις την αίσθηση, είσαι σε θέση να αντιληφθείς εσύ και όλο το Δ.Σ. τη σημαίνει να εξευτελίζετε ένας κλάδος σε όλο τον ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ ακόμη και στα μάτια του << τελευταίου >> εργαζόμενου; Τα είπα είπες είπαν η έκανα έκανες έκαναν είναι ένα τίποτα μπροστά στον εξευτελισμό και την αξιοπρέπεια.
    Να υπενθυμίσω σε εσένα και όλο το Δ.Σ. πως το μεγαλύτερο αγαθό για ένα άνθρωπο είναι αέρας, τροφή, νερό να ζήσει και αμέσως μετά η ελευθερία λόγου και αξιοπρέπεια για την οποία πιθανόν να μην έχετε την αντίληψη το τη σημαίνει.
    Κύριε Πρόεδρε σεβόμενος τον τίτλο σας εάν σέβεστε εσείς και όλο το Δ.Σ. τον εαυτό σας εγκαταλείψετε της θέσεις σας να της καταλάβουν κάποιοι άλλοι ίσως με περισσότερη ευαισθησία και επάρκεια, όλοι δε εσείς θα πρότεινα να εγκατασταθείτε σε κάποιο καφενείο όπου εκεί πιστεύω πως είναι η φυσική σας θέση να τσακώνεστε ελεύθερα πλέον γιατί εκεί είναι ο ιδανικός χώρος που ενδείκνυται και όχι στης συγκεντρώσεις και το διαδίκτυο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι αδικείς .
      Αν παρακολουθείς το ΔΣ , όφειλες να γνωρίζεις ότι οι προτάσεις που περνάνε είναι πλειοψηφικές απο πέρυσι τον Νοέμβρη. Δεν υπάρχει ομοφωνία συνάδελφε .
      Άλλα προτείνουμε εμείς , άλλα ΔΑΚΕ - ΠΑΣΚ.
      Αν έχεις επίσης παρακολουθήσει , θα έβλεπες ότι για την ίδια περίπτωση της Πάτρας , δίνουμε με τους εκλεγμένους της Εξέλιξης καθημερινό αγώνα .
      Η απόσταση με την Δράμα είναι ένα ζήτημα σημαντικό και αντιλαμβάνεσαι ότι όντας νεότερος και χωρίς επαφές με το εκεί μηχανοστάσιο , δεν είναι δυνατό να γνωρίζω τι συμβαίνει - επακριβώς τουλάχιστο .
      Απόφαση μας είναι να προχωρήσουμε τα πράγματα .
      Και για αυτό απο μόνοι μας πλέον , προσφύγαμε στο ΣΕΠΕ , το ίδιο μπορεί να γίνει και για άλλα μηχανοστάσια και να αναγκάσουμε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να κάνει κάποια πράγματα , αφού μέσω της προσφυγής μας που αποδεικνύει ότι όλο το σύστημα παρανομεί σε βάρος μας , μπορούμε και οφείλουμε να τους στριμώξουμε . To τι θα πάρεις μετά είναι θέμα όλων να το συζητήσουμε με πρώτα τα μηχανοστάσια Δράμας , Πάτρας και τους συναδέλφους απο την Τρίπολη που είναι ξεσπιτωμένοι.

      Τι άλλο να κάνω συνάδελφε , εκτός απο αυτήν την πραγματική υπέρβαση σε βάρος της πλειοψηφικής απόφασης που λέει να καθίσουμε καλά παιδιά ;

      Για το θέμα της αντιπαράθεσης , έχεις δίκιο , αλλά δεν είναι δυνατόν να μην απαντάς σε καίρια ερωτήματα .

      Στο ξαναείπα , απο εμένα υποσχέσεις δεν θα ακούσεις .
      Όσοι άκουσαν υποσχέσεις για καταβολή διανυκτέρευσης στην Δράμα προεκλογικά , γνωρίζουν σήμερα την αλήθεια .

      ΩΣΤΟΣΟ , αν διάβαζες το στέκι , προσωπικά έχω σηκώσει και με αναφορές το θέμα της αποζημίωσης μετακίνησης που προβλέπει η εγκύκλιος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ .(Τα 10 παραπάνω Ευρώ ) κ που θα μπορούσε να αποτελέσει πιλότο για πολλά .
      Δυστυχώς το θέμα δεν προχωρά , γιατί και αυτό το θάψαμε.
      Οπότε δεν μπορώ να δεχτώ ότι δεν έκανα τίποτα .

      Υποσχέσεις δεν δώσαμε κ δεν δίνουμε , αυτό το ξεκαθαρίζω.

      Γενιδούνιας Κώστας

      Διαγραφή
  8. Συνάδελφε Μπάμπη ευχαριστώ για της ευχές σου δεν είχα την ευκαιρία φέτος λόγο του προσωπικού προβλήματος υγείας να είμαι παρών στης Γ.Σ. του σωματίου, άλλα επιπλέον και μετά τον άδικο χαμό του αείμνηστου συναδέλφού Νίκου Φοροζίδη ούτε τα υπόλοιπα μελή της ΠΕΠΕ αφού δεν πραγματοποιήθηκε Γ.Σ. στη Δράμα και δεν υπήρξε και από τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ. να δώσουν απαντήσεις σε όλα τα θέματα γενικά η τοπικά ένα τέτοιο θέμα είναι και το θέμα που αναφέρεσαι δηλαδή των διανυκτερεύσεων γνωρίζεις πολύ καλά ότι το σημερινό συμβούλιο κληρονόμησε μια συμφωνία που έγινε το 2010 διότι τα δεδομένα της εποχής εκείνης ήταν αυτά που πρώτα εσείς καλύτερα γνωρίζεται η σημερινή θέση του Δ.Σ για το θέμα της Δράμας και του Κιάτου είναι τώρα που τα δεδομένα έχουν αλλάξει το έτοιμα σας αποτελεί ένα από τα πρώτα θέματα διεκδίκησης άλλα και επίλυσης

    ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΟΥΡΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΡΟΕΔΡΕ
      1) Για να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους να ξεκαθαρίσω πως δεν είμαι ο Μπάμπης Κ. που εννοείς, αυτός πέρα από την απαίτησή του και τον εξευτελισμό που αισθάνεται έχει πλήρη άγνοια για τα γραφόμενα.
      2) Αναφέρεσαι πως εάν γινόταν η Γ.Σ. στην Δράμα τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ. θα έδιναν απαντήσεις στα τοπικά θέματα. Γιατί; υπάρχει κάτι νεότερο και θετικό το οποίο δεν θα το είχαμε μάθει; Υπάρχει κάτι νεότερο και θετικό το οποίο δεν ανακοινώνετε στο διαδίκτυο και θα πρέπει να ανακοινωθεί πρόσωπο με πρόσωπο;
      Εγώ φαντάζομαι εκ των προτέρων τις απαντήσεις κλισέ που θα έδιναν όπως ναι το παλεύουμε, είμαστε σε καλό δρόμο, την τάδε ημέρα θα έχουμε συνάντηση με τον κύριο Χ για το θέμα κ.α.
      3) Να σου πω την αλήθεια πως ολόκληρο το κείμενο – απάντησή σου μου θύμισε έντονα της απαντήσεις των πολιτικών στην τηλεόραση που απαντούν - μιλούν πάντα γύρω από το ερώτημα - θέμα αλλά ποτέ δεν απαντούν στο κέντρο του ερωτήματος και την ουσία
      4) ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΠΙΚΡΟΧΟΛΟΥΣ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ, ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΠΟΝΤΑΙ.

      Α! να μην το ξεχάσω πως το θέμα ξεκίνησε από αρχές του καλοκαιριού του 2011, όχι το 2010

      Τέλος να ξεκαθαρίσω πως δεν έχω κανένα πρόβλημα με το πρόσωπο Βασίλη Τουρλή αλλά έχω με τον πρόεδρο του σωματείου και το Δ.Σ. γιατί ανέχεστε τον διασυρμό του κλάδου.

      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή