Καθημερινά ορατά πλέον τα αποτελέσματα του success story και της "δήθεν εξυγίανσης" .
Θυμίζουμε ότι ο κ. Αγιάσογλου ( ΕΕΣΣΤΥ) τόνισε στην πρόσφατη συνάντηση με την ΠΟΣ ότι όλα σύντομα θα βελτιωθούν και θα έχουμε ανταλλακτικά και ότι χρειάζεται για να ορθοποδήσει το τροχαίο υλικό. Ωστόσο
Νέα σοβαρά προβλήματα και μεγάλες καθυστερήσεις είχαμε και χτές , αφού άλλο ένα IC μας άφησε
χρόνους (δρομολόγιο 591/886) με αποτέλεσμα να επιστρατευτούν 3 λεωφορεία για να μεταφέρουν τους επιβάτες στον τελικό προορισμό. Το IC έφτασε ως την Λάρισα με ηλεκτράμαξα , όμως λειτουργούσε ο ένας κινητήρας με αποτέλεσμα όταν αυτός τέθηκε σε ισχύ να βγει εκτός απο υπερθέρμανση μεταξύ Παλαιοφάρσαλου - Καλαμπάκας ( Φανάρι ).
Για να επανέλθει στην βάση του το IC , επιστρατεύτηκαν και μηχανοδηγοί (καλέστηκαν να προσέλθουν νωρίτερα στην υπηρεσία - ρυμούλκηση με Δ/Η) , καθώς δεν υπάρχουν εφεδρείες στα περιφερειακά μηχανοστάσια (ή χρησιμοποιούνται για την επάνδρωση των Δ/Η αφού γίνεται με καρότσες το Βόλος - Λάρισα ).
Απλά αναρωτιόμαστε πως θα βγει το καλοκαίρι με αυτήν την έλλειψη σε μηχανοδηγούς ενώ απορούμε που θα βρεί κ τεχνίτες η ΕΕΣΣΤΥ καθώς και εκεί οι αιτήσεις για συνταξιοδοτήσεις πέφτουν βροχή , το έμπειρο προσωπικό φεύγει και πολύτιμη τεχνογνωσία χάνεται .
Επιπλέον , συνεχίζεται η απαράδεκτη κατάσταση με το 884/885 , το οποίο δρομολογείται με 7 καρότσες και 1 Δ/Η (αντί για 5 καρότσες) και φτάνει στους τελικούς σταθμούς με καθυστερήσεις 1 και πλέον ώρας καθώς δεν μπορεί να βγει με τίποτα το δρομολόγιο.
Εμείς το ξαναγράφουμε μπας και αλλάξει η κατάσταση στο θέμα αυτό , γιατί είναι κρίμα να ταλαιπωρούνται εκατοντάδες επιβάτες με αυτόν τον τρόπο , ενώ πολλές και οι διαμαρτυρίες των μηχανοδηγών.
Τώρα αν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ θεωρούν ότι με 7 καρότσες το δρομολόγιο βγαίνει οικονομικά (τα εισιτήρια είναι πολύ οικονομικά σε αυτά τα τρένα )και έτσι επιλέγουν την μέθοδο αυτή για να μην χάνει η εταιρεία έσοδα , εμείς τι να πούμε εκτός απο το ότι αυτή είναι μια εντελώς λανθασμένη επιλογή .(σε άλλα δρομολόγια χάνεις σε άλλα κερδίζεις , δεν είναι δυνατόν να υπάρχει αυτή η κατάσταση ).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου