Περιμένουμε να δούμε αν ΟΛΟΙ οι συνδικαλιστές της ΠΕΠΕ θα κάνουν την υπηρεσία 1510/1511 ή αν θα συνεχιστεί η παρωδία του να σχεδιάζουν οι ηγέτες μας τα κυκλώματα εν αγνοία του προσωπικού και να μην τα δουλεύουν ποτέ.
Τις φωτογραφίες απο τα υπνωτήρια Λειανοκλαδίου μας έστειλε το μέλος του ΣτΑ του Σωματείου μας Αλέξανδρος Χαντάβας , διαμαρτυρόμενος για τις συνθήκες διαμονής του προσωπικού. (δείτε και άλλες παρακάτω)
Θυμίζουμε ότι με τα νέα κυκλώματα εργασίας , το προσωπικό του ΜΑΙ γύρισε το ρολόι 30 χρόνια πίσω , ενώ την περασμένη Δευτέρα έφυγαν και
οι πρώτοι επίκουροι (βοηθοί μηχανοδηγού) για την Θεσσαλονίκη.
Την ίδια ώρα ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ ,μέσω της 5ης φάλαγγας και διαρροών αφήνουν να εννοηθεί ότι έχει αλλάξει η εγκύκλιος για τις 5 ώρες μηχανοδήγησης , πράγμα που ΔΕΝ ισχύει , αφού όταν το 2010/2011 η ΔΙΚΑΜ εξέδωσε εγκύκλιο για 6 ώρες υπήρξε ακαριαία αντίδραση του Σωματείου και σύσταση επιτροπής για το θέμα , όπου η ΠΕΠΕ συμμετείχε με τους Τουρλή - Θεοδωρόπουλο , και που μέχρι σήμερα δεν έχει βγάλει πόρισμα .
Επομένως θεωρούμε ως λάθος τα όσα κυκλοφόρησαν τις τελευταίες μέρες για τις ώρες μηχανοδήγησης.
Γιατί αν γράφτηκαν συνειδητά , πρόκειται για άλλη μια φανερή προσπάθεια για την περαιτέρω εντατικοποίηση της εργασίας μας , ΜΕ την συνενοχή της πλειοψηφίας του Σωματείου.
Για εμάς ισχύει το 5 ώρες μηχανοδήγησης με 1 μηχανοδηγό.
Μακαρι να επιστρεφαμε στη 10ετια του 80. Τοτε τουλαχιστον ο σιδηροδρομος δεν ειχε αποσαρθρωθει ενω παραλληλα γινοντουσαν βηματα εκσυγχρονισμου και γενικοτερα το μαγαζι δουλευε καλυτερα...Πλεον ειμαστε χειροτερα απο το 1980....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔ.Π.Π.