Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Οι στημένες απολογίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Χρήστου Ρετσινά

Το κομματικό παρακράτος  διοικεί τις ΔΕΚΟ και προσπαθεί να εκφοβίσει τους εργαζόμενους  για να μην αντιδρούν στις εκπτώσεις στην ασφάλεια που οδηγούν στην ιδιωτικοποίηση και δημιουργούν το πλαστό success story της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Αυτή είναι η απάντηση μας στον επικίνδυνο κ. Ρετσινά και τα όσα είπε στην σημερινή συνάντηση για την διάσπαση. 
Το διπλανό έγγραφο επισύναψαν στην ένσταση που κατέθεσαν - μετά την αρχική τους τιμωρία -  το μέλος της Διοίκησης  της Ομοσπονδίας Καραδήμας Χάρης( και πάλι διωκόμενος αυτές τις μέρες - τυχαίο ;)  και ο συνάδελφος Σ.Θ. , που τιμωρήθηκαν με 10/4 (250 Ε ) επειδή λέει δεν ήξεραν να κάνουν
άρση της βλάβης στο display τέτοια εποχή πέρυσι !

 Ακόμα μέχρι και σήμερα ο κ. Ζηλιασκόπουλος αντιλαμβανόμενος τα αυτονόητα και διαβάζοντας το χαρτί του ΟΣΕ δεν επικύρωσε την απόφαση του Διευθυντή του.


Ολόκληρο το ιστορικό 


Το θέμα  δημιουργήθηκε τον περασμένο Ιούλιο όταν οι συνάδελφοι την ημέρα που η ΠΕΠΕ πραγματοποιούσε στάση εργασίας στα εμπορικά , αντιμετώπισαν πρόβλημα κατά την αλλαγή των Δ/Η στον σταθμό του Δομοκού .

Εξαιτίας του προβλήματος στην Δ/Η  και επειδή η στάση εργασίας <<έπιασε>> το εμπορικό στον Δομοκό , υπήρξε καθυστέρηση της , στην άφιξη της στον τελικό προορισμό.

Οι συνάδελφοι , απειλήθηκαν ακόμα και με απόλυση τηλεφωνικά από τον Δ/ντη ΔΙΚΑΜ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  , Χρήστο Ρετσινά , ο οποίος τους ζητούσε να προβούν ακόμα και  σε απεργοσπασία , όταν επιδιορθώθηκε το πρόβλημα (υπήρξε αλλαγή στην Δ/Η ).
Φυσικά δεν το έπραξαν και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ  και ο επικίνδυνος Διευθυντής ,για αντίποινα τους κάλεσε να απολογηθούν , χρεώνοντας τους άγνοια στην επιδιόρθωση βλαβών στο σύστημα display της Δ/Η.

Στην αρχική τους απολογία οι συνάδελφοι , ζήτησαν να ερωτηθεί η Διεύθυνση Εργοστασίων για το ιστορικό της Δ/Η (που είχε μείνει στο Δομοκό ) , επικαλούμενοι μαρτυρίες και άλλων μηχανοδηγών που ήταν στο σημείο και μάταια προσπαθούσαν να εκκινήσουν την βεβλαμένη Δ/Η.

Κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ , και η ΔΙΚΑΜ/ΤΡΑΙΝΟΣΕ τους τιμώρησε με 10/4 (4 ημερομίσθια) .

Δυστυχώς για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τον επικίνδυνο κ. Ρετσινά , τα αρχεία υπάρχουν κ αποδεικνύουν ότι η συγκεκριμένη Δ/Η είχε σοβαρό πρόβλημα 
ενώ αργότερα η ίδια μηχανή κόπηκε στο ΜΑΙ απο τεχνίτες για το ίδιο πρόβλημα.

Αποδεικνύεται το κυνηγητό που έχει εξαπολύσει ο εν λόγω επικίνδυνος Διευθυντής , σε βάρος όσων δεν ακολουθούν τις  εντολές του.
Αποδεικνύεται το πως στήνεται το παιχνίδι , με στημένες απολογίες.

Στην τελευταία συνάντηση του Σωματείου μας ,με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ( Σεπτέμβριος 2013 ) όταν στριμώχτηκε ο επικίνδυνος κ. Ρετσινάς , επικαλέστηκε ακόμα και το faceboοk  για την στημένη τιμωρία των 2 μηχανοδηγών....

Αυτοί  οι επικίνδυνοι τύποι διοικούν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και φέρουν ακέραια την ευθύνη για τα αλλεπάλληλα συμβάντα καθώς και για την προσπάθεια δημιουργίας κλίματος τρομοκρατίας στους χώρους εργασίας.

Αυτοί οι επικίνδυνοι , απειλούν σήμερα τους σιδηροδρομικούς , όταν οι ίδιοι  δραπέτευσαν το 2010 δηλώνοντας παραίτηση για να γλιτώσουν το εφάπαξ τους και μετά με αλλεπάλληλες ατομικές συμβάσεις , αλλάζοντας καθήκοντα ανά την περίπτωση για να μην τους πιάνει ο Νόμος , παραμένουν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

Απόλυτα συνυπεύθυνοι , όσοι τους καλύπτουν. 


Χρήστο Ρετσινά , έρχεται η ώρα της δικαιοσύνης.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου