Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 1 Αυγούστου 2017

Επιστολή Νίκου Ντάνου για ...τα γνωστά (κυκλώματα εργασίας)και ένα δικό μας σχόλιο

Αριστερά η επιστολή που λάβαμε απο τον Νίκο Ντάνο (κλικ για μεγέθυνση) για το θέμα που έχει -δήθεν-προκληθεί στο Ρέντη και για το ότι οι μηχανοδηγοί δεν εργάζονται πλέον προς την γραμμή του Κιάτου.
Το δικό μας σχόλιο έχει ως εξής.

Πρόκειται για μια - ακόμα -
επικοινωνιακή φωτοβολίδα του συναδέλφου μας,ο οποίος δεν έχει μάθει απο τα λάθη του.

Θα περιμέναμε ότι με την ένταξη του στην νέα παράταξη της Νέας Δημοκρατίας - Ενότητα- θα επικεντρονόταν στα ουσιαστικά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε το προσεχές διάστημα.

Αντ αυτού,μέρος της Ενότητας Έλξης (γιατί άλλη είναι η ΔΑΚΕ,άλλη η Νέα Έλξη,άλλη η Αναγέννηση) θεωρεί σκόπιμο να αναδείξει ένα θέμα που ουσιαστικά υφίσταται στην σκέψη όσων επιθυμούν να έχουν κάτι να ασχολούνται για να ασχολούνται και οι συνάδελφοι μαζί τους.



Αριστερά δημοσιεύουμε το χαρτί που τοιχοκολήθηκε εδώ και 2 μέρες στο αεροδρόμιο και στο ΜΑΙ και με βάση το οποίο οι υποκινητές της όλης ιστορίας, προσπάθησαν να συγκεντρώσουν υπογραφές για ένα θέμα που ουσιαστικά δεν υπάρχει. Παρατηρήστε ότι στο τέλος γράφει οι "υπογράφοντες" μόνο που δεν το υπογράφει κανείς!

Όταν δεν το κατάφεραν, αφού οι μηχανοδηγοί δεν τσιμπάνε πλέον σε τέτοια θέματα, προφανώς αποφάσισαν να το διακινήσουν ως "ανακοίνωση". Μπορεί αύριο να βρούν και κάποιους να το υπογράψουν,αλλά αυτό πλέον δεν λέει τίποτα απολύτως σε κανένα

Ζητούμενα

Ο συνάδελφος Ντάνος εδώ και καιρό περιόδευε στην Καρόλου -όπως ο ίδιος έλεγε- όπου είχε  συναντήσεις - αν και δεν έχει καμία συνδικαλιστική ιδιότητα- με τον Προϊστάμενο Κεντρικής Υπηρεσίας Νώντα Θεοδωρόπουλο προσπαθώντας - άραγε ως τι- να επιβάλει την άποψη του για το θέμα των κυκλωμάτων εργασίας και θέλοντας προφανώς να δείξει ότι είναι μέσα στο "παιχνίδι" τουλάχιστο έτσι όπως το αντιλαμβάνονταν τα συνδικάτα μια δεκαετία πριν. 
Σε όλο αυτό ευθύνη έχει και ο Νώντας Θεοδωρόπουλος που επιτρέπει η Κεντρική Υπηρεσία να είναι γραφείο διερχομένων που θέλουν να πουν τον πόνο τους.
Αν δεν αντιληφθεί έγκαιρα ο Νώντας τον κομβικό ρόλο που του ανατέθηκε και την τεράστια ευθύνη της θέσης που κατέχει , η έλξη ίσως χάσει μια θέση που κατακτήθηκε με τεράστια δυσκολία και κόντρα σε κατεστημένα δεκαετιών.
Για αυτό και πρέπει άμεσα να διαχωρίσει την συνδικαλιστική του ιδιότητα,με την υπηρεσιακή του ταυτότητα. .Οι εποχές άλλαξαν

Όταν τελικά  δεν  κατάφερε τίποτα ο Νίκος Ντάνος,απευθύνθηκε στο Σωματείο, όπου του εξηγήθηκε ότι το θέμα είναι γνωστό και ότι θα λυθεί με την είσοδο της ηλεκτροκίνησης στον Πειραιά αφού έχει επισημανθεί στην Κεντρική Υπηρεσία.

Το ίδιο γνωρίζουν όλοι οι μηχανοδηγοί στο ΜΑΙ.

Απο κει και πέρα στα περί καταμερισμού εργασίας και συνδικαλιστικών παρεμβάσεων κτλπ που αναφέρονται στην επιστολή του συναδέλφου.
Στο ΜΑΙ αναρτώνται όλα τα στοιχεία εδώ και 4-5 μήνες. Ο καταμερισμός εργασίας υπάρχει ενώ το προσωπικό έλξης έχει εκπαιδευτεί στο 80% σε όλες τις δραστηριότητες απο το 45% που ήταν εκπαιδευμένο το Δεκέμβρη του 2016.Αυτό φυσικά δημιουργεί δυσαρέσκεια σε κόσμο.
Όταν όμως μιλάμε για κανόνες οφείλουμε να κάνουμε και αυτοκριτική.
Αυτό και μόνο  θα πούμε στο Νίκο και οι μηχανοδηγοί γνωρίζουν πολύ καλά τι εννοούμε, ιδιαίτερα στο ΜΑΙ.

Επίσης μάθαμε ότι ο γραφικός εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ τα έβαλε με το στέκι επειδή είπαμε τα αυτονόητα.
Τον ενόχλησε τόσο η ανάρτηση μας για το θέμα των sms που στέλνει σε επιλεγμένους -νομίζει- μηχανοδηγούς,ζητώντας ...επανάσταση για το ...Κιάτο. Και οι συνάδελφοι επικοινωνούν μαζί μας γελώντας για αυτές τις καταστάσεις.

Η ξεφτίλα έχει ένα όριο. 
Όταν μας εξηγήσει επαρκώς ο γραφικός εκπρόσωπος μιας ιστορικής παράταξης, που εξευτελίστηκε στα χέρια του, πως δεν δέχεται να πάει Θεσσαλονίκη σε 6 ώρες με βοηθό,αλλά δέχεται το εμπορικό σε 10 ώρες, τότε ίσως και ασχοληθούμε σοβαρά με την περίπτωση του.
Άλλωστε για αυτόν τον βγάλαμε και γραφικό.
Τέλος, επειδή έγινε αναφορά απο τον γραφικό σε τοποθέτηση του Προέδρου στην συνέλευση του ΜΑΙ για το θέμα των βοηθών και το δυστύχημα στο Άδενδρο.
Ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ είπε ότι αν στο τρένο ήταν βοηθός,για λόγους ευθιξίας και μετά την χυδαία κριτική που δέχτηκε για το θέμα απο τον γραφικό της ΑΣΚΕ ,την Ενότητα της Έλξης, και την ΠΑΣΚ, θα έπρεπε να παραιτηθεί.
Ωστόσο στο 58 δεν ήταν βοηθός, οι 21 βοηθοί έχουν αποδείξει την αξία τους στο πεδίο και τελικά αποδείχτηκε σε όσους επιχείρησαν να συνδυάσουν την ασφάλεια κυκλοφορίας με την εργασία των βοηθων,ότι αυτό ΔΕΝ έχει απολύτως καμία σχέση.
Η άρνηση κάποιων να εργαστούν με βοηθούς στην Θεσσαλονίκη είχε ως στόχο την μετακύλιση των κυκλωμάτων εργασίας αφενός και την μείωση των απολαβών των μηχανοδηγών στο Ρέντη αφετέρου, για να υπάρχει γκρίνια.
Θέμα ασφάλειας δεν υπήρξε ποτέ και όλοι το γνωρίζουν καλά.

Όταν λοιπόν κάποιοι μιλάνε προσβάλλοντας συναδέλφους,θα πρέπει να βουτάνε την γλώσσα στο στόμα τους γιατί η ηλιθιότητα μπορεί να είναι ανίκητη όχι όμως και υπομονή απεριόριστη απέναντι σε γραφικούς.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


2 σχόλια:

  1. Γραφικός,σφαλιάρας,νυφίτσα βαράγανε τηλέφωνα 2 μέρες,στέλνανε sms και τις υπογραφές τους επί 3 δεν της φτάνανε.
    Τελικά βρήκανε αυτόν που ψάχνει δεκαετίες αυτοπροβολή και του είπανε βγάλτο μόνος σου μπας και σώσουμε τα προσχήματα.Τώρα ψάχνουν υπογραφές μπας και σώσουνε τίποτα άλλο!
    Γελάει ο κόσμος μαζί τους. Λυσάξανε γιατί η Πάτρα πληρώνετε την διανυκτέρευση στο Κιάτο, οι προδότες,πουλητάρια κανονικά, η νυφίτσα έλεγε πως είναι δυνατόν αυτό υπάρχει δικαστική απόφαση.
    Ακόμα δεν ξέρει πως γίνονται αυτά. Σάμπως κατάλαβε πως έγινε μηχανοδηγός να μου πείς!
    Είχαν επενδύσει στην καταστροφή για άλλη μια φορά.
    Τους βλέπει απο το χωριό η γάτα και γελάει με τα χάλια τους. Αυτοί αν τρέξουν μόνοι τους σε ένα αγώνα,τρίτοι θα βγούν,ούτε καν δεύτεροι.
    Τόσο μπούφοι!
    ΝΕΜΕΣΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. I nifitsa parakalaei Mia bdomada na brei mixanodigo na allaksei yperisia k epeidi oloi ton exoun parei myrodia oti einai roufianos k kaneis den thelei na doulepsei mazi tou den briskei anthropo - oi dikoi tou ton bgalane nifitsa kayi that kserane

    ΑπάντησηΔιαγραφή