Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2018

Ανακοίνωση απο Ενωμένη Κίνηση

ΨΕΜΑΤΑ αποδείχτηκαν οι δηλώσεις των εκπροσώπων της κυβέρνησης για το κλείσιμο του προαστιακού της Πάτρας
Η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποφάσισε να μην
χορηγηθούν εισιτήρια στο γραφείο προσωπικού Πάτρας, εισιτήρια που διακινεί το προσωπικό ελέγχου της Πάτρας μέσα στις αμαξοστοιχίες. Σε ένα τμήμα κυκλοφορίας του προαστιακού 13 χιλιομέτρων με εννέα στάσεις και 2 σημεία πωλήσεις εισιτηρίων. Όταν οι επιβάτες σημειωτέων διακινούνται περίπου 2000 με 2500  καθημερινά, δεν έχουν από πού να προμηθευτούν εισιτήρια και κάρτες, πως θα εξυπηρετηθούν αν το προσωπικό στις αμαξοστοιχίες δεν τους εφοδιάσει με εισιτήρια; 
Είναι αδιανόητο επιβάτης που επιβιβάζεται από στάση που δεν υπάρχει σημείο πώλησης να πληρώνει πρόστιμο.
Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα την καθημερινή διαμάχη του προσωπικού με τους επιβάτες.
Την υποβάθμιση του προαστιακού ώστε σε σχέση με την εξέλιξη των έργων της νέας γραμμής να πέσει σαν ώριμο φρούτο και να κλείσει οριστικά.
Θα είναι έγκλημα για τους επιβάτες όλων αυτών των περιοχών, τους φοιτητές, τους εργαζόμενους, τους μαθητές, το κυκλοφοριακό στην πόλη της Πάτρας.
Καλούμε όλους τους εργαζόμενους ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΟΣΕ και ΕΕΣΤΥ να είναι σε εγρήγορση ώστε να παρθούν μέτρα αντίστασης όταν χρειαστεί.
Σ αυτόν τον αγώνα καλούνται να σταθούν αλληλέγγυοι και όλοι οι επιβάτες που χρησιμοποιούν τον προαστιακό.

ΕΝΩΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ   

1 σχόλιο:

  1. Η γραμμή θα κανονικοποιηθεί και ο προαστιακός θα ξαναλειτουργήσει όταν θα τελειώσουν τα έργα. Είναι μια πολύ ακριβή υπόθεση το να έχεις εργολαβία που τρέχει και ταυτόχρονα να έχεις το μετρικό τραίνο να συνεχίζει τη λειτουργία του ενώ θα απαιτηθεί και η μια όδευση να έχει και κανονική και μετρική τροχιά ταυτόχρονα, όπως έχει και η παλιά γραμμή Άγιοι Αναργύρων Ελευσίνα στην Αθηνα. Καλο θα είναι τα τραινάκια να μεταφερθούν στη γραμμή προς Πύργο και να συνεχίσουν εκεί μέχρι να γίνουν και εκεί τα έργα κανονικοποίησης - ηλεκτροκίνησης. Όλα τα υπόλοιπα είναι περιττά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή