Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2019

4 λεπτά παραλαβή και 4 λεπτά παράδοσης πρότειναν ΠΑΣΚ -ΔΑΚΕ Έλξης ( ΣΥΠΕ)

Όσο και να προσπαθούν πλέον στην ΠΑΣΚ και στην ΔΑΚΕ να δικαιολογηθούν, η πραγματικότητα αποκαλύπτει τι ακριβώς προσπάθησαν συνειδητά να θέσουν σε εφαρμογή.
Προσπαθώντας να 
φανούν χρήσιμοι, μετά τα διαπιστευτήρια που έδωσαν στην εργοδοσία, χτες πρότειναν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ κύκλωμα εργασίας που έχει χρόνο παραλαβής και παράδοσης για τον συρμό ....4 λεπτά!
Πρόκειται για σαφές δείγμα των ανεγκέφαλων αυτών αντισυναδέλφων (του γραφικού ΜΠΟΥΦΟΥ της έλξης και των συνεργατών του) που προτείνουν την εξής υπηρεσία για τους μηχανοδηγούς στο μηχανοστάσιο Κιάτου >

Επιβάτης 1317 (ώρα αναχώρησης απο Κιάτο 12,59 άφιξη στο Ρέντη 14.30) τοπικά δρομολόγια Προαστιακού, -Κορωπί -Λιόσια- (ώρα αναχώρησης συρμού απο Ρέντη 14.34) και επιστροφή Επιβάτης με το 1328 απο Ρέντη στο Κιάτο (ώρα αναχώρησης 1328 απο Ρέντη 19.25 άφιξη στο Κιάτο 20.59). Ο συρμός που εκτελεί τα τοπικά δρομολόγια αναχωρεί απο Μεταμόρφωση στις 18.52 και φτάνει στο Ρέντη στις 19.21, όπου πρέπει να γίνει η παράδοση του στην 7η ή 8 η γραμμή.

Επειδή ο διασυρμός του   ανίκανου ΚΑΙ  στον σχεδιασμό κυκλωμάτων, γραφικού μπούφου, έχει και όρια σταματάμε εδώ.

Στην ΣΥΠΕ όχι μόνο εξευτελίστηκαν στους μηχανοδηγούς στο ΜΑΙ, αλλά έγιναν περίγελος και στους διαδρόμους της Καρόλου, όπου  ο γραφικός ΜΠΟΥΦΟΣ φουσκωμένος απο περηφάνια προσπαθούσε να πείσει την Διοίκηση ότι κέρδισε μια υπηρεσία, μπας και του ανοίξουν την πόρτα.
Και γλύτωσε  με την πρόταση του και υπερωρίες και διανυκτερεύσεις για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αυτό που το βάζετε συνάδελφοι! 
Τις γλύτωσε για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο... γραφικός ΜΠΟΥΦΟΣ που θα κάνει αγωγές για να διεκδικήσει ...απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ  τις υπερωρίες απο το 2017 και θα πάει στο ΣΕΠΕ για την εβδομάδα που δεν πληρώθηκε η ΣΣΕ τον Οκτώβριο και θα πάει στο ΣΕΠΕ για τις άδειες...και τελικά έχασε τον δρόμο και πήγε στην Καρόλου και πρότεινε κυκλώματα εργασίας.
Δεν είναι καθόλου τυχαία η απαξία του γραφικού ΜΠΟΥΦΟΥ στο μηχανοστάσιο ΜΑΙ, δεν είναι τυχαίες οι κάκιστες σχέσεις του με το σύνολο του προσωπικού, η πραγματικότητα για αυτόν είναι θλιβερή, όπως και η παρουσία του στα ΔΣ της ΠΕΠΕ, όπου εν κρυπτώ ηχογραφεί συνομιλίες επειδή ο άντισυνάδελφος αυτός έχει σοβαρά υπαρξιακά προβλήματα και δεν έχει τίποτα άλλο να κάνει παρά μέσα στην μιζέρια που τον διακρίνει σε όλα του, να προσπαθεί να απαξιώνει, να καθυβρίζει και να υπονομεύει οποιαδήποτε προσπάθεια προς όφελος των πολλών.
ΔΕΝ ψήφισε την ΣΣΕ, διαμαρτύρονταν η ΣΥΠΕ για τα κυκλώματα εργασίας και τελικά πρότεινε χειρότερα για τους μηχανοδηγούς.
Και μάλιστα ως πρόταση απόλυτης μειοψηφίας (2 στους 11 εκλεγμένους στο ΔΣ του Σωματείου μας).

Όχι μόνο είναι γραφικός ΜΠΟΥΦΟΣ ο εκπρόσωπος των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ, αλλά είναι και ανίκανος να σχεδιάσει ένα κύκλωμα εργασίας.
Τον ευχαριστούμε δημόσια που υπάρχει, μας διασκεδάζει καθημερινά με την παρουσία του και μας επιβεβαιώνει για όσα γράφουμε κατά καιρούς.
Απο την ΠΑΣΚ στην ΔΑΚΕ και μετά στο ΠΑΜΕ και μετά στην ΠΑΣΚ και στην ΔΑΚΕ πάλι.

Μόνο ένας γραφικός ΜΠΟΥΦΟΣ θα πρότεινε να έρχεται μηχανοδηγός επιβάτης απο το Κιάτο, να φτάνει στο Ρέντη στις 14.30 στην 4η γραμμή (και ΑΝ το τρένο φτάσει ακριβώς)  και σε 4 λεπτά να πήγαινε στο σταθμαρχείο να πάρει να κλειδιά και να  διέσχιζε την 7η ή 8ή γραμμή για να παραλάβει τον συρμό απο εκεί.
Φυσικά στα 4 αυτά λεπτά, θα επιθεωρούσε τον συρμό, θα έκανε τις απαραίτητες δοκιμές και θα αναχωρούσε κιολας, πάντα με ασφάλεια
Απορούμε (ή μάλλον όλοι τώρα κατάλαβαν) και πως επιλέχθηκε να γίνει μηχανοστασιάρχης το 2004 ο γραφικός ΜΠΟΥΦΟΣ. 
Είχε όραμα, γνώσεις και ήταν άριστος (σαν τους άριστους του Κούλη ένα πράγμα).

Τις υπόλοιπες προτάσεις δεν θα τις σχολιάσουμε γιατί βαριόμαστε να εξεφτελίζουμε δημόσια έναν γραφικό ΜΠΟΥΦΟ και τους συνεταίρους του, που πρότειναν ...4 λεπτά παραλαβής σε συρμό και άλλα 4 παράδοσης!

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Υ.Γ. Ευτυχώς για κάθε τυχοδιώκτη σαν τον γραφικό μπούφο (έγινε πλέον παρατσούκλι), υπάρχει και ένα Σωματείο που αγωνίζεται και έτσι υπογράφηκε η ΣΣΕ για τις ώρες παράδοσης και παραλαβής των συρμών και ψηφίζονται μετά απο ενέργειες του Σωματείου οι ώρες μηχανοδηγήσης στην Ελληνική Βουλή.
Γιατί είναι τόσο αδίστακτος και τόσο τυχοδιώκτης ο γραφικός αυτός ΜΠΟΥΦΟΣ και οι συνέταιροι του, που θα πούλαγαν και την ψυχή τους για μια θέση - καρέκλα εξουσίας (σαν και αυτή που απέκτησε "δίκαια" το 2004).
Και θα τους έβαζαν τους μηχανοδηγούς όχι σε 4 λεπτά,αλλά σε 1 να κάνουν παραλαβή.

Υ.Γ.2 Τις υπόλοιπες υπηρεσίες θα τις σχολιάσουμε  στην συνέλευση του ΜΑΙ γραφικέ ΜΠΟΥΦΕ.

Υ.Γ. 3 Και εμείς συμφωνούμε πάντως σε ένα πράγμα μαζί με τον γραφικό ΜΠΟΥΦΟ. Απορούμε Πως βρέθηκε ο υπεύθυνος προγραμματισμού εργασίας και κορυφαίος πράσινος συνδικαλιστής την περίοδο εκείνη, να έχει υπόλοιπο ετήσιας κανονικής άδειας 25 ημέρες.

Υ.Γ 4 Το άνοιγμα του θέματος των κυκλωμάτων εργασίας αυτήν την περίοδο απο την ΣΥΠΕ (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ) μετά και την απόρριψη απο το Σωματείο μας της πρότασης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μόνο τυχαίο δεν είναι και μόνο ως αστείο δεν εκλαμβάνεται. Ας έχει υπόψην η ΣΥΠΕ, ο γραφικός ΜΠΟΥΦΟΣ και όσοι τον στηρίζουν, ότι οι φύλακες έχουν γνώση. Και αν χρειαστεί θα υπενθυμίσουν σε όλες τις κατευθύνσεις ότι ορισμένα πράγματα δεν είναι προς διαπραγμάτευση. 

1 σχόλιο:

  1. ΝΕΜΕΣΙΣ είναι να κάθονται ο λαλάς και ο βαρδαμάνας να φτιάξουν κυκλώματα για να τα πουλήσουν ως γραμμάτιο.
    Και σε αυτά στην προτεινόμενη υπηρεσία 5, να βλέπει η εργοδοσία το 2243 να αναχωρεί απο αεροδρόμιο στις 15.52 και το 1223 που θα κάνει ο ίδιος μηχανοδηγός να αναχωρεί απο το αεροδρόμιο στις ..16.09!
    Και να αναρωτιούνται πως ....κλωνοποίησαν τον μηχανοδηγό ο λαλάς και ο βαρδαμάνας και αυτοί δεν το έχουν ακόμα καταφέρει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή