Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2019

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το Pendolino ETR470 στέλνει η Ferrovie στην Ελλάδα;

Παλαιότερο μοντέλο του ETR485 στέλνει στην Ελλάδα η Ferrovie Dello Stato Italiane σύμφωνα με την ιστοσελίδα Railway Gazette που εξειδικεύεται σε σιδηροδρομικά θέματα.Όπως ισχυρίζεται ο ιστότοπος μετά την απόκτηση της Trainose, ο ιταλικός οίκος FS

αποφάσισε να αναπτύξει τη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη με τα τρένα ETR470. Να θυμίσουμε ότι πέρυσι τον Σεπτέμβριο στην χώρα μας είχε έρθει για δοκιμές το μοντέλο Pendolino ETR485, κατασκευής του 1994.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Railway Gazette, η πρώτη από τις πέντε μονάδες ETR470 Pendolino που χρησιμοποιήθηκαν στο παρελθόν στις διεθνείς γραμμές μεταξύ Ιταλίας και Ελβετίας παραδόθηκε στο εργαστήριο υψηλής ταχύτητας της Trenitalia στη Vicenza για μετατροπές προκειμένου να μπορέσει να λειτουργήσειι στην Ελλάδα.

Εννέα συρμοί ETR470 εννέα αυτοκινήτων κατασκευάστηκαν από τη Fiat Ferroviaria το 1993-97. Μετά τη διάσπαση της κοινοπραξίας Cisalpino, τέσσερις μονάδες πέρασαν στους ελβετικούς ομοσπονδιακούς σιδηροδρόμους, εκ των οποίων τρία από τότε έχουν διαλυθεί. Τα υπόλοιπα πέντε χρησιμοποιήθηκαν για σύντομο χρονικό διάστημα από την Trenitalia για τη λειτουργία των υπηρεσιών Frecciabianca στο ιταλικό εγχώριο δίκτυο.

Για την τοποθέτηση των μονάδων σε λειτουργία στην Ελλάδα, ο υπάρχων εξοπλισμός 3 kV DC πρέπει να αντικατασταθεί από πακέτο έλξης 25 kV 50 Hz. Τα τρένα θα είναι επίσης εξοπλισμένα με εξοπλισμό ETCS, καθώς η γραμμή Αθηνών – Θεσσαλονίκης χρησιμοποιεί το επίπεδο 1 του ETCS για την αυτόματη προστασία της αμαξοστοιχίας.

Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών αναβάθμισης και ηλεκτροκίνησης στο διάδρομο 502 χλμ Αθήνας – Θεσσαλονίκης, οι ταχύτεροι χρόνοι ταξιδιού μεταξύ των δύο πόλεων κόπηκαν από 5 ώρες σε περίπου 4 ώρες από τις 20 Μαΐου. Στόχος είναι το 2020 ο χρόνος αυτός να μειωθεί περαιτέρω σε 3 ώρες και 20 λεπτά κάνοντας το τρένο ανταγωνιστικό, έναντι του αεροπλάνου και του ΚΤΕΛ.

www.ypodomes.com - Νίκος Καραγιάννης 

1 σχόλιο:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή