Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 18 Ιουλίου 2020

Πλήρης επιβεβαίωση. Μόλις 379 συνάδελφοι συμμετείχαν στις εκλογές του δήθεν "νέου" Σωματείου

Επιβεβαιώθηκε πλήρως η ανάρτηση μας για τις εκλογές του δήθεν "νέου" Σωματείου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς η συμμετοχή των συναδέλφων ήταν μικρή, κατά πολύ μικρότερη των προσδοκιών της 

ηγεσίας της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών που βρίσκεται πίσω απο το στήσιμο του "τάχα νέου" Σωματείου.

Τα γεγονότα μιλούν μόνα τους και τα παραθέτουμε 

  • Η ηγεσία της ΠΟΣ και η Διοικούσα Επιτροπή  ανέμενε να εκλεγούν απο το "νέο" Σωματείο, 13 αντιπρόσωποι (μέχρι 13 σταυρούς για ΠΟΣ μπορούσαν να ψηφίσουν οι συνάδελφοι) για το επόμενο συνέδριο της (αν υπάρχει φυσικά τότε η ΠΟΣ). Δηλαδή ανέμενε να ψηφίσουν τουλάχιστο 445 συνάδελφοι καθώς το μέτρο για κάθε ένα αντιπρόσωπο είναι 35 ψήφοι στην κάλπη. Τελικά προσήλθαν μόλις 379 (66 λιγότεροι απο όσους υπολόγιζαν) γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα την εκλογή 11 αντιπροσώπων και μάλιστα με τον 11ο  να βγαίνει με το υπόλοιπο και κυριολεκτικά μετά απο τρομερές πιέσεις που ασκήθηκαν σε συγκεκριμένα πρόσωπα το μεσημέρι της Παρασκευής (και θα αναφερθούμε εν καιρώ σε αυτές). 
  • Τον Ιανουάριο του 2020 η ηγεσία της ΠΟΣ κοινοποίησε λίστα υπογραφών με 485 υπογραφές που λογίζονταν ως ιδρυτικά μέλη του δήθεν "νέου" Σωματείου και με τις οποίες ζητούσαν να μην διαπραγματευτούν τα 2 Σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ την ΣΣΕ για τους εργαζόμενους στην τεχνική βάση, γεγονός που είχε ως συνέπεια μέχρι και σήμερα οι συνάδελφοι να μην έχουν ΣΣΕ αλλά και να απολυθούν έμμεσα 82 συνάδελφοι, οι συμβάσεις των οποίων έληξαν στις 30 Απριλίου 2020 (και τους οποίους έχουν όλοι ξεχάσει, ιδιαίτερα οι εκπρόσωποι των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ). Απο τους 379 μέχρι τους 485 του Γενάρη του 2020, υπολείπονται άλλοι 106. 
  • Η δικαιολογία για τους απολυμένους (απο το σύνολο των 485) που δεν έχουν δικαίωμα ψήφου είναι αστεία ακόμα και να την ακούμε, όταν στο πρόσφατο συνέδριο  της ΠΟΣ απολυμένος απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μετά 6 μήνες απο την απόλυση του,  ΨΗΦΙΣΕ κανονικά διαμορφώνοντας τον σημερινό συσχετισμό δυνάμεων για την  Ομοσπονδία και την ΓΣΕΕ. Για το δικαίωμα της ψήφου του, είχε κινηθεί Νομικά και η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών. Η ηγεσία της ΠΟΣ και οι εκπρόσωποι του "τάχα" νέου Σωματείου λοιπόν ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ να ψηφίσουν τα ιδρυτικά μέλη που απολύθηκαν τον Απρίλη (λιγότεροι των 50 συμμετείχαν στο κείμενο των υπογραφών) γιατί μετά θα έπρεπε να απολογείται σε αυτούς για την συνδικαλιστική της ανυπαρξία.  Τους ξεχάσανε αυτή είναι η αλήθεια. Και τώρα δεν θέλουν καν να τους θυμούνται. 
  • Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ σήμερα εργάζονται 1145 συνάδελφοι. Στο  δήθεν "νέο" Σωματείο που έστησαν ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ για να διασπάσουν το επιχειρησιακό Σωματείο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ψήφισαν μόλις 379, δηλαδή ούτε 1 στους 3 εργαζόμενους! Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στην ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2018 -όταν δηλαδή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αριθμούσε 635 εργαζόμενους-  ψήφισαν 341 συνάδελφοι χωρίς να ψηφίσει ΚΑΝΕΝΑΣ μηχανοδηγός ή τεχνίτης. Σήμερα, αν κάνει εκλογές η ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ πόσοι θεωρεί ότι θα ψηφίσουν ο πλέον κακοπροαίρετος συνάδελφος, όταν έχει εγγράψει 120 νέα μέλη απο την τεχνική βάση  και σχεδόν 800 συνάδελφοι αρνήθηκαν να συμμετέχουν στο δήθεν "νέο" Σωματείο; 
  • 379 μόνο ψήφισαν με την ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ να διαλύουν επίσημα τα παραδοσιακά Σωματεία και να "τραβάνε" κόσμο ΚΑΙ απο την ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Και αναρωτιόμαστε πως θα γίνει τώρα το "μοίρασμα" των εκπροσώπων στην ΠΟΣ όταν ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ είχαν κοινό ψηφοδέλτιο! Για αυτό μήπως ακόμα και σήμερα -24 ώρες μετά- δεν έχουν ανακοινωθεί τα επίσημα αποτελέσματα;  Πότε έχουν ξαναγίνει εκλογές χωρίς να ανακοινώσουν παρατάξεις το πρόγραμμα τους, να ανακοινωθούν τα ψηφοδέλτια επίσημα και τα αποτελέσματα των αρχαιρεσιών. Όλα εν κρυπτώ! 
  • 379 όταν η τεχνική βάση σήμερα αριθμεί 489 εργαζομένους. Δηλαδή τουλάχιστο 110 τεχνίτες ΔΕΝ ψήφισαν. Αν μάλιστα προσθέσουμε και τις εγγραφές απο την ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ (υπολογίζονται γύρω στις 35) και τους 7 μηχανοδηγούς τότε τουλάχιστο 152 τεχνίτες απο τους 489 ΔΕΝ ψήφισαν. 1 στους 3 δηλαδή τεχνίτες, γύρισε την πλάτη στο δήθεν "νέο" Σωματείο.
  • Και ερώτημα αποτελεί και  η χρηματοδότηση των- τριήμερων- εκλογών καθώς σύμφωνα με όσα ακούγονται το νέο Σωματείο ακόμα δεν έχει λάβει συνδρομές απο τα μέλη του. Εμείς είμαστε απόλυτα βέβαιοι όμως ότι αυτά είναι "συκοφαντίες" και πως όσοι συμμετείχαν είχαν συνεισφέρει κανονικά την μηνιαία συνδρομή τους.  Άλλωστε μόνο ως ανέκδοτο θα ακούγαμε ότι τις εκλογές χρηματοδότησαν -εν είδος δανείου- άλλα Σωματεία ή ακόμα και η ΠΟΣ. Επαναλαμβάνουμε ότι θεωρούμε ως απόλυτα κακοήθεις  αυτές τις φήμες. 
Αποδεικνύεται  λοιπόν ότι η προσέλευση των συναδέλφων ήταν πολύ μικρή σε σχέση με τις προσδοκίες των ηγετών της ΠΟΣ, αλλά και των εκπροσώπων του "τάχα" νέου Σωματείου.
Ακόμα χειρότερα για αυτούς πήραν και ένα σαφές και ηχηρό μήνυμα.
Απο τους μηχανοδηγούς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ .
Μετρημένοι στα δάχτυλα όσοι προσήλθαν στο κάλεσμα της ΠΟΣ. 
Και φυσικά ΜΟΝΟ ένας ήταν υποψήφιος, ΜΟΝΟ ένας διαγράφηκε απο την ΠΕΠΕ. Ακόμα και αυτός που ήταν υποψήφιος ΔΕΝ διαγράφηκε απο το Σωματείο των μηχανοδηγών!

Γιατί ακόμα και ένας  γραφικός την σιγουριά του την θέλει εντός της ΠΕΠΕ. 
Οι επαναστάσεις του πληκτρολογίου είναι καλές, αλλά όταν έρχονται τα δύσκολα και οι ΣΣΕ ξέρει καλά- πολύ καλά, τι σημαίνει ΠΕΠΕ. 
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι και το Σωματείο των μηχανοδηγών δεν θα σκεφτεί και θα αποφασίσει αν μπορεί να είναι μέλη του, όσοι κινούνται με τέτοιο τρόπο ενάντια στα συμφέροντα του συνόλου των μηχανοδηγών.
Στα προσεχώς αυτά όμως. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

ΥΓ κανένα πρόβλημα δεν έχουμε με τους συναδέλφους που αποφάσισαν να οργανωθούν στο "νέο" Σωματείο. Πρόβλημα έχουμε με αυτούς που αποφάσισαν να διασπάσουν τους εργαζόμενους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για προσωπικούς λόγους. Τους εκπροσώπους - επαγγελματίες συνδικαλιστές- των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ που ενώ η ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε προτείνει να εγγραφούν σε αυτήν ΟΛΟΙ  και να γίνουν εκ νέου εκλογές, θέλησαν να στήσουν τάχα "νέα"Σωματεία. 

ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΟΤΙ στον σιδηρόδρομο υπάρχουν 2 απόψεις. 
Η μια είναι αυτή των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ (που κινούνται μαζί εδώ και 7 χρόνια) και η άλλη όσων διαφωνούν μαζί τους.

10 σχόλια:

  1. NEMESIS είναι ο τσαμπουκάς που έγινε σε πρόσφατη συγκέντρωση όταν κορυφαίος της ΠΟΣ αρνήθηκε να πάει σε κινητοποιήσεις για τους απολυμένους λέγοντας πως ελάχιστοι ακολουθούν.
    Τότε οι ΠΑΜίμτες επιτέθηκαν στον κορυφαίο και τα υπόλοιπα είναι ιστορία που ακόμα και σήμερα κυκλοφορεί ευρέως.
    Τον Οκτώβριο του 2019 ο Πρόεδρος της ΠΟΣ περίμενε στην Ευελπίδων με απολυμένο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ήταν σύνεδρος στο συνέδριο της ντροπής,για να δώσει βάση στην προσφυγή του υπέρ του δικαιώματος του να ψηφίσει.
    Τελικά ο απολυμένος συνάδελφος ψήφισε κανονικά.
    Οι 92 απολυμένοι νέοι της τεχνικής βάσης,είδαν πως τους φέρθηκαν οι εργατοπατέρες για άλλη μια φορά.
    ΝΕΜΕΣΙΣ είναι να φτάνει στο σημείο να ποστάρει ο ΓΓ της ΓΣΕΕ χαρακτηρισμούς που δεν συνάδουν με το θεσμικό του ρόλο.
    Και είναι ΝΕΜΕΣΙΣ γιατί όταν του λένε ακριβώς τα ίδια,μιλάει για φασίστες(κόκκινους και μαύρους).
    Τελικά ποιος είναι φασίστας Νικολάκη;
    Κοίταξε τον καθρέπτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΑΝΤΙΘΕΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΕ ΑΚΟΎΓΕΤΑΙ. ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΟΤΙ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΥΠΟΓΡΆΨΕΤΕ ΆΣΕ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟΥΣ 75 ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ. ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΤΩΝ. ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΚΠΡΟΣΟΠΟΥΣΑΝΕ ΤΕΧΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΣΕ. ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΤΩΝ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΩΝ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τι ακούστηκε και το τι ισχύει είναι γνωστό συνάδελφε.
      Οι μηχανοδηγοί δεν είχαν καμία όρεξη,ούτε έχουν,να ασχολούνται με άλλους χώρους.
      Όσον αφορά τους συμβασιούχους,είναι 100 όσοι έφυγαν απο την τεχνική βάση και όχι 75.Μου κάνει εντύπωση πως τους ξεχνάτε μόνιμα,λες και οι 21 δεν υπήρξαν ποτέ.
      Ελπίζω φυσικά,οι νέοι εκπροσώποι σας(...),να υπογράψουν μια πλούσια ΣΣΕ για εσάς.Αυτό νομίζω ότι έχουν υποχρέωση.Γιατί οι δικαιολογίες τελείωσαν!
      Γενιδούνιας Κώστας

      Διαγραφή
    2. ΆΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΤΟΤΕ

      Διαγραφή
    3. Α ΚΑΛΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΓΕΝΙΔΟΥΝΙΑ

      Διαγραφή
  3. Η ΑΝΤΙΘΕΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΕ ΑΚΟΎΓΕΤΑΙ. ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΟΤΙ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΥΠΟΓΡΆΨΕΤΕ ΣΣΕ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟΥΣ 75 ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ. ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΤΩΝ. ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΚΠΡΟΣΟΠΟΥΣΑΝΕ ΤΕΧΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΣΕ. ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΤΩΝ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΩΝ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΣΕΙΣ ΠΗΓΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΤΩΝ. ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΉΘΕΙΑΣ. ΚΑΙ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΌΝΤΟΣ ΤΟ 95 ΥΔΡΗΘΗΚΕ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΑΔΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΥΔΡΗΣΕ Ο ΓΙΩΡΓΟΟΣ Ο ΜΙΧΑΛΌΠΟΥΛΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΟΥ. ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΎ ΝΥΝ ΣΥΡΙΖΑ. ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΥΘΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΚΏΣ ΚΕΙΜΕΝΑ. ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΤΙ ΓΊΝΕΤΑΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν ντρέπεσαι ρε Γενιδουνια να τα βάζεις με τους συναδέλφους σου τους τεχνίτες ; Έπρεπε να σου πάρουν την άδεια σε ποιο σωματείο θα πάνε και τι θα ψηφίζουν; Το νέο σωματείο είναι το μεγαλύτερο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ εσένα τι σε νοιαζει; Τη σύμβαση για τους μηχανοδηγούς την διαπραγματεύτηκε η ΠΕΠΕ τι σε κόβει για την ΠΕΠΤΡΑΙΝΟΣΕ θα μας πεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συναδελφοι αν κατάλαβα καλά απο τις δυο τελευταίες αναρτήσεις στη Τραινοσε υπαρχουν 379 υπάλληλοι προσκείμενοι στην ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ και περι τους 800 στον ΣΥΡΙΖΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ακομα και σημερα συτους τους καιρους που δηθεν παμε να κανουμε κατι σαν εργαζομενοι σε μεγαλο σωματειο πεζεται το δικο σας τροπαριο σαν νσ ξαναερχομασται στο 89 -93 να μην σπασει το πδι τις καρεκλα σας......Σοβαρευτηται και καντε αγωνα μονο για να ξαναερθουν ολα τα νεα παιδισ που ειχαμε και θα εινσι η μεγαλητερη νικη αν τα καταφερεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή