Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 1 Αυγούστου 2020

Με το προτεινόμενο bonus παραμονής θα γυρίσουν πίσω οι 100 τεχνίτες, θα προσληφθούν οι στρατευμένοι;

Απτή απόδειξη των πραγματικών επιδιώξεων των συνδικαλιστών της ΠΟΣ που βρίσκονται πίσω απο το ΔΗΘΕΝ "νέο" Σωματείο, αποτελεί η πρόταση για bonus 

2000 Ευρώ σε όσους συμπληρώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα μέχρι το Δεκέμβρη του 2020 και  συμφωνούν να παραμείνουν στην εργασία μέχρι το Οκτώβρη του 2021!

ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ αν αυτό βοηθά στην επιστροφή των 100 συναδέλφων τεχνιτών που οι συμβάσεις τους δεν ανανεώθηκαν τον Απρίλη του 2020 αλλά και όσους επιστρέφουν σήμερα απο την στρατιωτική τους θητεία και έχουν αιτηθεί να εργαστούν στην τεχνική βάση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Με λίγα λόγια ΑΝΤΙ να προτείνουν και να πριμοδοτούν την έξοδο συναδέλφων τεχνιτών για να προσληφθούν στην θέση τους νέοι τεχνίτες που οι συμβάσεις τους δεν ανανεώθηκαν, προτείνουν την παραμονή τους στην δουλειά και άρα... την παραμονή 100 νέων στην ανεργία!
Αυτό πρεσβεύει το δήθεν "νέο" Σωματείο.

Και για όσους βιαστούν να μιλήσουν για το bonus που υπήρχε στην ΣΣΕ το 2018 για τους μηχανοδηγούς που παρέμειναν στην δουλειά μέχρι το τέλος του 2019.
Αυτό συμφωνήθηκε τότε γιατί σε εξέλιξη βρισκόταν η μαθητεία των 100 νέων μηχανοδηγών που σήμερα εργάζονται κανονικά. Και έπρεπε να λειτουργήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Για αυτό και δεν επεκτάθηκε η πρόβλεψη και την επόμενη χρονιά, παρά μόνο αφορούσε ΜΟΝΟ το 2019 (η ΣΣΕ ισχύει μέχρι το 2020).

Όταν υπάρχουν λοιπόν 100 άνεργοι νέοι τεχνίτες στην αγορά, που έχουν εκπαιδευτεί στο σιδηροδρομικό αντικείμενο ΓΙΑΤΙ προτείνουν κάποιοι bonus παραμονής στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ; 
Μόνο τον εαυτούλη τους βλέπουν στον καθρέπτη κάθε πρωί και τα 2 χιλιάρικα ονειρεύονται;
Τους νέους εργαζόμενους που εκπλήρωσαν την στρατιωτική τους θητεία και θέλουν να εργαστούν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τους 100 άνεργους τεχνίτες τους ξέχασαν ήδη;

Για εμάς η πρόταση θα έπρεπε να αφορά bonus άμεσης ΕΞΟΔΟΥ για όσους τεχνίτες έχουν συμπληρώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα και ταυτόχρονης επαναπρόσληψης των νέων που οι συμβάσεις τους έληξαν τον Απρίλιο του 2020.

Και φυσικά ουσιαστική συζήτηση για ΕΘΕΛΟΥΣΙΑ ΕΞΟΔΟ σε όλους τους κλάδους.

ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ, ΟΧΙ ΤΟ ΕΓΩ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΩΝ ΤΟΥ ΧΤΕΣ.

Οι νέοι εργαζόμενοι και οι 100 σήμερα άνεργοι, οι επιστρέφοντες απο την στράτευση, οφείλουν να βγάζουν τα συμπεράσματα τους.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

2 σχόλια:

  1. Σα σήμερα πέρυσι 21 εργαζόμενοι έχασαν μία αορίστου χρόνου σύμβαση που περίμεναν εως και 5 χρόνια. Κάτι πρέπει να γίνει άμεση να αποκατασταθεί αυτή η μεγάλη αδικία για όσους είναι αυτή τη στιγμή στην ανεργία χωρίς υπαιτιότητα τους. Έπρεπε να είναι όρος η επαναπρόληψη των 100 για να υπογραφεί η ΣΣΕ συν την υποχρέωση να προσλαμβόνται οι μαθητές που έφυγαν για στρατιωτικές υποχρεώσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΠΑΛΙΟΙ. ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή