Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2025

Η προχειρότητα ταλαιπωρεί σιδηροδρομικούς και επιβάτες

 Γνωστό εδώ και πολλούς μήνες ήταν ότι με την έναρξη των έργων θα έπρεπε να γινουν αλλαγές στο τροχαίο υλικό. Δυστυχώς οι "Άριστοι" της Διοίκησης Rinaudo- Ζηλιασκόπουλου, πιάστηκαν απροετοίμαστοι και η προχειρότητα που
κυριαρχεί στην λήψη αποφάσεων ταλαιπωρεί εργαζόμενους και επιβάτες,  εκτοξεύει  το κόστος στις εμπορευματικές μεταφορές με την χρησιμοποίηση μηχανών MLW μεταξύ Λιανοκλαδίου - Θεσσαλονίκης και εκθέτει την Hellenic Train 

Ποιος ξεχνά το απόλυτο φιάσκο με τον Προαστιακό Πάτρας το καλοκαίρι, που ενώ η Hellenic Train έβγαζε video για να προωθήσει την δήθεν αναβάθμιση υπηρεσιών, οι αρμόδιοι στην Διεύθυνση Λειτουργίας "δεν ήξεραν" για τα έργα στα Μποζαίτικα και το κλείσιμο της γραμμής μερικές ημέρες μετά. Φυσικά  και ήξεραν, όπως παραδέχτηκαν λίγο καιρό μετά τις διαμαρτυρίες των σιδηροδρομικών καθώς οι εικόνες με δεκάδες επιβάτες να περπατούν στο ...χωματόδρομο στην Πάτρα τους εξέθεσε.

Το φιάσκο με τον Προαστιακό στην Πάτρα συνεχίζεται μέχρι σήμερα,  με την μια Εταιρεία να δείχνει την άλλη. Τελικά οι αλλαγές σε Διοικητικό επίπεδο και η τοποθέτηση ημετέρων σε κάθε πόστο στην Hellenic Train, δεν βοήθησε στην "νέα εποχή" σχέσεων που κάποιοι διακινούσαν ότι ήταν προ των Πυλών. Ακόμα χειρότερα, σήμερα η Hellenic Train δεν έχει καμία απολύτως δικαιολογία και η Διοίκηση της βρίσκεται εν μέσω σφοδρής κριτικής.

Αλήθεια ποια ήταν η προετοιμασία για την είσοδο του Diesel τροχαίου υλικού στην καθημερινότητα στα InterCity και στα εμπορικά. 

2 μέρες τώρα οι σιδηροδρομικοί ταλαιπωρούνται με συνεχή προβλήματα. Καμία σοβαρή προετοιμασία και κανένα σχέδιο.

Την ίδια ώρα, στον Προαστιακό Αθήνας οι εργαζόμενοι επί των αμαξοστοιχιών γίνονται σάκος του μπόξ για τους αγανακτισμένους επιβάτες που προσπαθούν να βγάλουν άκρη με τις καθυστερήσεις επί των καθυστερήσεων. Και αναρωτιέται κανείς, αυτές οι "διαρροές" ημετέρων για τα δρομολόγια που ΘΑ άλλαζαν για να αντιμετωπιστεί το θέμα τι απέγιναν. Μήπως οι σχεδιασμοί αποδείχτηκαν πρόχειροι; 

Με μόλις 2 αρτηριακά τρένα να κυκλοφορούν στον άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ δικαιολογία για όσους είναι υπεύθυνοι για τους σχεδιασμούς στην Διεύθυνση Λειτουργίας. ΚΑΜΙΑ απολύτως. Όχι ότι υπήρχε πριν με 4 αρτηριακά. 

Είναι υπεύθυνοι για τις πράξεις, τις παραλείψεις και την προχειρότητα που διοικούν. Που αρχίζει έντονα να θυμίζει την προ Τεμπών περίοδο.

Ο νοών νοείτο. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των Μηχανοδηγών 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου