Η φωνή των μηχανοδηγών! Ένας χώρος που φιλοξενούνται ειδήσεις για τον σιδηρόδρομο.Για επικοινωνία στείλτε τα σχόλια σας στην διεύθυνση mixanodigoiose@gmail.com
Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί
▼
Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014
Πολλά τα σχόλια για την ΝΕΡΙΤ...(Και απολύτως δικαιολογημένα).
Πολλά σχόλια έχουν έρθει στο blog μας απο φίλους αναγνώστες για την ανάρτηση απο το στέκι της έλξης της Κυριακάτικης εκπομπής για τον σιδηρόδρομο.(Μηχανή του χρόνου).
Φίλος αναγνώστης μας γράφει >
Αγαπητοί συναγωνιστές μηχανοδηγοί,
Διαβάζω τη σελίδα σας πολύ τακτικά, συνδυάζετε τα τρένα με την πραγματική ενημέρωση. Έχω όμως μια παρατήρηση:
Δευτέρα στις 3 το μεσημέρι συνάντηση της ΠΟΣ με τον Υφυπουργό Εργασίας κ. Μπέζα
Την Δευτέρα 3 Νοεμβρίου στις 3 το μεσημέρι θα συναντηθεί το Προεδρείο της ΠΟΣ με τον Υφυπουργό Εργασίας κ. Μπέζα για το θέμα του εφάπαξ.
Το στέκι της έλξης θα ενημερώσει για ότι συζητηθεί.
ΈΞΩ ρε ! ΕΞΩ !
Επιστροφή στην δεκαετία του 60 για την Ελληνική Παιδεία με τον απαράδεκτο τρόπο συμπεριφοράς του Πρύτανη του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου απέναντι σε νέους φοιτητές.Κανείς δεν μπορεί να είναι ικανοποιημένος απο την κατάσταση που υπάρχει στα Ελληνικά Πανεπιστήμια,αλλά και κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την ποιότητα τους.Η συμπεριφορά του καθηγητή και η αποδοχή της απο
Και με τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας συναντήθηκαν οι σιδηροδρομικοί
Στο νέο προγράμματα του ΕΣΠΑ θα ενταχθεί η επέκταση του Προαστιακού Πάτρας προς κάτω Αχαια ,με ορίζοντα έναρξης τον Απρίλη του 2015 . Το έργο θα ολοκληρωθεί πολύ γρήγορα είπε ο κ. Κατσιφάρας ,ενώ για το Πάτρα - Πυργος τόνισε
Συνάντηση σιδηροδρομικών με Δήμαρχο Πατρας
Πριν απο λίγο ολοκληρώθηκε η συνάντηση αντιπροσωπείας σιδηροδρομικών με τον Δήμαρχο Πάτρας κ . Πελετιδη.
Στην συνάντηση τονίστηκε η ανάγκη για της διατήρησης της σιδηροδρομικής γραμμής και του Προαστιακού Πάτρας και ζητήθηκε
Αύριο το συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ
Το συλλαλητήριο, σύμφωνα με τους οργανωτές, έχει στα στόχο «να στείλει ένα μήνυμα πως οι εργαζόμενοι και οι άνεργοι δεν δέχονται να ζήσουν με ψίχουλα, παλεύουν και διεκδικούν, προετοιμάζονται για γενική απεργία στις 27 Νοέμβρη»...
Tο ΠΑΜΕ ζητάει, μεταξύ άλλων, την επαναφορά του βασικού μισθού στα 751 ευρώ, επίδομαΠέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014
ΣΕΗΕΚ , με μεγάλη πλειοψηφία ναι στην ΣΣΕ
Μετά απο μυστική ψηφοφορία τα μέλη του ΣΕΗΕΚ (Ηλεκτροδηγοί και λοιπές ειδικότητες )αποφάσισαν θετικά για την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας το σχέδιο της οποίας διαβάστηκε στην συνέλευση.
Το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας
Απεσύρθη το χαρτί για τα ρεπό στο ΜΑΙ
Αποσύρθηκε το χαρτί που απαιτούσε την υπογραφή των μηχανοδηγών για την πληρωμή των δεδουλευμένων ρεπό.
Όπως μας ενημέρωσε το μέλος του ΔΣ του Σωματείου μας Γενιδουνιας Κώστας
Κουζής: Αλλάζουν τον προοδευτικό νόμο για τα Συνδικάτα – Θέλουν εργασιακές σχέσεις του 18ου αι.
«Η κυβέρνηση εξαπολύει ολομέτωπη επίθεση στην εργασία και ολοκληρώνει το "παζλ" παρέμβασης στις συλλογικές εργασιακές σχέσεις», επισήμανε μιλώντας «Στο Κόκκινο» ο καθηγητής εργασιακών σχέσεων στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Γιάννης Κουζής για τις αλλαγές που προωθεί η κυβέρνηση στον συνδικαλιστικό νόμο.«Έχουμε μια επάνοδο στην αντίληψη οτι
Συνεδριάζουν τα πειθαρχικά Συμβούλια στην Βόρεια Ελλάδα
Σήμερα και αύριο συνεδριάζουν μετά απο καιρό τα πειθαρχικά Συμβούλια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Βόρεια Ελλάδα.Η διαδικασία κρατάει 2 μέρες λόγω του πλήθους των υποθέσεων.
Στις 27 Δεκεμβρίου ο ετήσιος χορός εργαζομένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Το Σάββατο 27 Δεκεμβρίου θα πραγματοποιηθεί ο ετήσιος χορός των εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο κέντρο Βοτανικός.Η τιμή της πρόσκλησης είναι στα 20 Ευρώ (με μενού) ενώ προσιτές είναι οι τιμές για τα ποτά.Όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να επικοινωνήσουν με τους συναδέλφους Στρουμπούλη Γιώργο, Γεωργακόπουλο Χρήστο και Ψαρίδη Γιώργο.
Και φέτος υπάρχει η χορηγία της AUTOVISION.(ΚΤΕΟ ).
Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση και λεπτομέρειες.
Επιστολή Παύλου Θανασιά , μέλους ΔΣ της ΠΕΠΕ με την ΔΑΚΕ Έλξης - Η απάντηση μας
Συνεχίζει να υποτιμά την νοημοσύνη των μηχανοδηγών ο Παύλος.....
Το στέκι της έλξης όπως κάνει για όλες τις επώνυμες επιστολές δημοσιεύει την επιστολή του μέλους του ΔΣ της ΠΕΠΕ, Θανασιά Παύλου,μετά τις σημερινές αποκαλύψεις και την επιστολή του γνωστού εργατολόγου για όσα ισχυρίστηκε στην συνέλευση του ΜΑΙ. Ο συνάδελφος αναδιπλώνεται, παραδέχεται ότι
Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014
Τρίωρη στάση σε Μετρό,ΗΣΑΠ και ΤΡΑΜ
Αύριο 30 Οκτωβρίου για να πραγματοποιήσουν οι εργαζόμενοι Γενική συνέλευση που θα αποφασίσει για την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασιας.
Η στάση θα γίνει το πρωί απο τις 11 μέχρι τις 2 το μεσημερι
Η στάση θα γίνει το πρωί απο τις 11 μέχρι τις 2 το μεσημερι
Ανακοίνωση ΠΕΠΕ για συνελεύσεις - συνεδρίαση ΔΣ
Ανακοίνωση του Σωματείου μας για τις επικείμενες συνελεύσεις την ερχόμενη εβδομάδα.
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Σε συνέχεια των συγκεντρώσεων που πραγματοποίησε το Διοικητικό Συμβούλιο της Π.Ε.Π.Ε. στο Κιάτο και στην Αθήνα, σας ενημερώνουμε
ότι θα πραγματοποιηθούν ακόμα τρεις (3) συγκεντρώσεις για ενημέρωση των μελών μας.
Ο Γ. Κουζης για τα οσα υποστήριξε ο Παυλος Θανασιας στην συνέλευση του ΜΑΙ
Αφού δεν έφερε χαρτί που να υποστηρίζει τα όσα είπε στην συνελέυση φέραμε εμείς για να μάθουν ΟΛΟΙ την αλήθεια!
Το στεκι της ελξης απευθύνθηκε στον γνωστό καθηγητή εργασιακών σχέσεων στην ακαδημία της ΓΣΕΕ , του παρέθεσε τα οσα είπε ο συνδικαλιστής της ΔΑΚΕ Ελξης στην συνέλευση του ΜΑΙ και τον ρώτησε αν όντως έχουν ειπωθεί απο τον ίδιο και κυρίως αν ισχύουν.
ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ η απάντηση του καθηγητη! Διαβάστε και βγάλτε τα συμπεράσματα σας μηχανοδηγοί!
Αναφορικά με τη συζήτηση σχετικά με την εμπλοκή μου σε παράθεση γνώμης για εργασιακά θέματα του ΟΣΕ θα ήθελα να επισημάνω τα εξής:
Το στεκι της ελξης απευθύνθηκε στον γνωστό καθηγητή εργασιακών σχέσεων στην ακαδημία της ΓΣΕΕ , του παρέθεσε τα οσα είπε ο συνδικαλιστής της ΔΑΚΕ Ελξης στην συνέλευση του ΜΑΙ και τον ρώτησε αν όντως έχουν ειπωθεί απο τον ίδιο και κυρίως αν ισχύουν.
ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ η απάντηση του καθηγητη! Διαβάστε και βγάλτε τα συμπεράσματα σας μηχανοδηγοί!
Αναφορικά με τη συζήτηση σχετικά με την εμπλοκή μου σε παράθεση γνώμης για εργασιακά θέματα του ΟΣΕ θα ήθελα να επισημάνω τα εξής:
Σε ναυάγιο οδηγείται ο διαγωνισμός για ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Αποφασισμένοι να αποχωρήσουν από τους διαγωνισμούς αποκρατικοποίησης που συμμετέχουν εμφανίζονται οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι, αν δεν αλλάξει η αντιμετώπιση της ελληνικής πλευράς. «Σκούρα» τα πράγματα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε καλύτερη θέση η ΕΕΣΣΤΥ.
Σε ναυάγιο οδηγείται ο διαγωνισμός για ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Η στάση των Ρώσων και
Υπνωτήριο στην Έδεσσα και στο ...Λειανοκλάδι
Ας δουν οι μηχανοδηγοί του ΜΑΙ και όσοι μένουν στα υπνωτήρια του Λειανοκλαδίου την εικόνα απο το αντίστοιχο της Έδεσσας...
Δείτε την εικόνα και...τα συμπεράσματα δικά σαςΤρίτη 28 Οκτωβρίου 2014
Καλάβρυτα: Ακινητοποιημένος για αρκετή ώρα κοντά στην Κ. Ζαχλωρού ο Οδοντωτός
Ακινητοποιημένος για αρκετή ώρα έμεινε ο Οδοντωτός κοντά στην Κ. Ζαχλωρού.
Οι επιβάτες που είχαν πάρει το τρενάκι από τα Καλάβρυτα με προορισμό το Διακοπτό βρίσκονταν εγκλωβισμένοι μέσα στα βαγόνια αφού παρουσιάστηκε βλάβη σε συρμό.Συγγενικά τους πρόσωπα που βρίσκονταν στο Διακοφτό επικοινώνησαν με τις αρμόδιες αρχές αφού δεν
Τι θα γίνει με τα Στύρφακα ; ΓΙΑΤΙ σταμάτησαν τα έργα στο Λειανοκλάδι;
Καθημερινές οι αναφορές των συναδέλφων για το θέμα του σταθμού στα Στύρφακα ο οποίος εδώ και σχεδόν 2 μήνες έχει βγει εκτός απο την Τηλεδιοίκηση και δεν μπορούν να γίνουν εκεί οι προγραμματισμένες διασταυρώσεις των τρένων.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα καθημερινές καθυστερήσεις σε όλες σχεδόν τις αμαξοστοιχίες του άξονα, αφού
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα καθημερινές καθυστερήσεις σε όλες σχεδόν τις αμαξοστοιχίες του άξονα, αφού
Παρέλαση για λίγους ΚΑΙ φέτος - Κάγκελα παντού , ας θυμηθούμε όμως το ΓΙΑΤΙ (Βίντεο)
Αναφορά Δημήτρη Κασκαντίρη για συνθήκες μέσα στα τρένα
Ο συνάδελφος Δημήτρης Κασκαντιρης (κλάδος κίνησης )μας έδωσε προς δημοσίευση αναφορά του για τις συνθήκες στην αμαξοστοιχία 600/601 άλλα και διαμαρτυρία του προς το Σωματείο του για άνιση μεταχείριση.
Στην αναφορά του αναφέρει
Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014
Διακοπή κυκλοφορίας στο τμήμα Αλεξανδρούπολη – Δίκαια λόγω βροχοπτώσεων.
Με Δελτίο Τύπου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων και των προβλημάτων που δημιουργήθηκαν από τη βροχόπτωση στο Νομό Έβρου και συγκεκριμένα στα Μαράσια Έβρου, διεκόπησαν μέχρι νεοτέρας τα δρομολόγια στο τμήμα
Συνεχίζεται η κοροδία σε βάρος των μηχανοδηγών απο ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης
Δεν πέρασαν ούτε 20 μέρες απο την συνέλευση στο Κιάτο-που πραγματοποιήθηκε σε εκρηκτικό κλίμα με μηχανοδηγούς να επιτίθενται στο Προεδρείο-και για άλλη μια φορά ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ αποδείχτηκε ότι υποτιμούν την νοημοσύνη των συναδέλφων και τους κοροϊδεύουν με χυδαίο τρόπο.Στην συνέλευση λοιπόν ο Πρόεδρος του Σωματείου είπε επί λέξη ότι
Στ. Αγιάσογλου: Πρωταγωνιστής στις εμπορευματικές μεταφορές ο σιδηρόδρομος
Στο Βουκουρέστι βρέθηκε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΕΣΣΤΥ , Στέφανος Αγιάσογλου , προσκεκλημένος του Εconomist , που εφέτος διοργανώθηκε στη Ρουμανία με θέμα την ανάπτυξη στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.Ο κ. Αγιάσογλου, που ήταν ένας από τους κεντρικούς ομιλητές του συνεδρίου αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στην
Βόμβα στις συντάξεις με αύξηση πενταετίας και μείωση της βασικής
Η κυβέρνηση επιμένει ότι δεν θα πρέπει να τεθεί αυτή τη φορά θέμα ασφαλιστικού καθώς οι έως τώρα αλλαγές έχουν καταστήσει βιώσιμο το σύστημα ως το 2060 ωστόσο η τρόικα επιμένει ότι πρέπει να γίνουν αλλαγές με αύξηση ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, αλλά και μειώσεις στις συντάξεις.
Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014
Πάγωσε η τσιμινιέρα.Η άλλη πλευρά της μεταφοράς των τεύτλων απο τον Τ. Σελερίδη,μηχανοδηγό Αλεξανδρούπολης
Η άλλη πλευρά της γιγαντιαίας επιχείρησης μεταφοράς των τεύτλων με το κλείσιμο του εργοστασίου ζάχαρης, με εκατοντάδες άνεργους και με πολλά ερωτηματικά για την ορθότητα των αποφάσεων αυτών.Το κείμενο μας έστειλε ο φίλος μας Τριαντάφυλος Σελερίδης μηχανοδηγός και συνοδεύεται και απο βίντεο.Διαβάστε αναλυτικά >
Η μοναδική βιομηχανική καμινάδα στον βόρειο Έβρο ήταν του εργοστασίου ζάχαρης της Ν. Ορεστιάδας. Είναι το νεότερο και το πιο σύγχρονο εργοστάσιο της Εταιρείας.Κατασκευάσθηκε
Κόβουν προνόμια από τους συνδικαλιστές
Ολόκληρο το δημοσίευμα απο το σημερινό Έθνος.
Πρόκειται σαφώς για μια ακόμη αντιδημοκρατική πρωτοβουλία της 3ης μνημονιακής Κυβέρνησης.
Πρόκειται σαφώς για μια ακόμη αντιδημοκρατική πρωτοβουλία της 3ης μνημονιακής Κυβέρνησης.
Στην αλλαγή του συνδικαλιστικού νόμου μετά από 32 χρόνια είναι έτοιμη να
Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014
Κυνηγώντας τον χρόνο (Απο τον Άσωτο Ιό της Έλξης)
Ήταν περασμένα μεσάνυχτα και οι μηχανές ανέβαιναν γλυκά στον
ανήφορο.Έστριψα ένα τσιγάρο στα τυφλά αφού μέσα στον θάλαμο
μηχανοδηγησης υπήρχε ένα σχετικό ημίφως αποτελούμενο
από τον διακριτικό φωτισμό των οργάνων της μηχανής και την αντανάκλαση του προβολέα στους βράχους
και στα δέντρα.Επικρατούσε ησυχία αν εξαιρέσεις
τον θόρυβο της μηχανής και
Στα αιολικά πάρκα επενδύει τώρα η ΓΑΙΑΟΣΕ
Της Mαρίας Mόσχου- imiresia.gr
Σελίδα γυρνά η ΓAIAOΣE, η εταιρεία που αποτελεί τον βασικό διαχειριστή της ακίνητης περιουσία του OΣE, η οποία εισέρχεται δυναμικά στον χώρο της αιολικής ενέργειας.
Mέσα στο 2015 θα είναι έτοιμο το πρώτο
To συνδικάτο ΟΑΣΑ συμμετέχει στο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ
Μια απόφαση που αναμένεται να ταράξει νερά απο το συνδικάτο του ΟΑΣΑ που αποφάσισε την συμμετοχή του στο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ την 1η Νοέμβρη.Θυμίζουμε ότι στο ΔΣ του Σωματείου μας μπήκε θέμα συμμετοχής της ΠΕΠΕ (απο την ΑΣΚΕ με την στήριξη και απο τις παρατάξεις της μειοψηφίας) στο συλλαλητήριο αλλά τελικά το θέμα δεν μπήκε σε ψηφοφορία αφού το Προεδρείο (ΔΑΚΕ -ΠΑΣΚ) υποστήριξε ότι
Προβλήματα λόγω βροχοπτώσεων στα δρομολόγια των τρένων
Διακοπή δρομολογίων προαστιακού και οδοντωτού
Με καθυστερήσεις δρομολόγια στον άξονα Αθήνα -Θεσσαλονίκη
Λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων και των προβλημάτων που δημιουργήθηκαν από τη βροχόπτωση στην Αττική και ιδιαίτερα στα δυτικά προάστια, διεκόπησαν τα δρομολόγια του προαστιακού στο τμήμα
Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014
Επιστολή συνδικαλιστών για τα ρεπό στο ΜΑΙ
3 τοπικοί συνδικαλιστές κοινοποίησαν σήμερα αναφορά για την λίστα που βγήκε για το θέμα των ρεπό στο ΜΑΙ.Σε αυτήν αναφέρουν > Κύριε Διευθυντά ,
Με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι την Τετάρτη 22 Οκτώβρη αναρτήθηκε σε πίνακα ανακοινώσεων του χώρου αναμονής μηχανοδηγών, ανυπόγραφη επιστολή που καλεί τους μηχανοδηγούς να
Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014
Οι μηχανοδηγοί της Λάρισας τίμησαν τους συναδέλφους που συνταξιοδοτούνται
3 καλοί συνάδελφοι βγήκαν στην σύνταξη πρόσφατα απο το μηχανοστάσιο Λάρισας και όπως συμβαίνει πάντα έκαναν το τραπέζι στους συναδέλφους με τους οποίους πέρασαν μαζί 35 χρόνια μέσα μια μηχανή,μέσα σε δύσκολες συνθήκες.Φωτογραφίες απο το τραπέζι που παρέθεσαν οι Σωτήρης Τσακμάκης Γιώργος Καρακάσης και Γιάννης Ριζάκης χτες στην Λάρισα.Σίγουρα οι συνάδελφοι απο όλη την Ελλάδα θα δούν φίλους και σειρές τους σε αυτές.
Φωτογραφίες απο την μεταφορά των τεύτλων - Οι μηχανοδηγοί δίνουν και πάλι απαντήσεις !
Εκπληκτικές φωτογραφίες που δείχνουν την διαδρομή της μεταφοράς των τεύτλων.Το στέκι της έλξης στέλνει τους χαιρετισμούς του στους μηχανοδηγούς της Δράμας και της Αλεξανδρούπολης, των ακριτικών μας μηχανοστασίων, που δίνουν τον καθημερινό αγώνα (μαζί με τους συναδέλφους απο το ΜΘ) και απέδειξαν στους αφελείς που θέλαν να
Σοβαρές καταγγελίες - Προβληματικοί οι συρμοί του μετρό (βίντεο)
Προβληματικοί είναι οι συρμοί του μετρό, σύμφωνα με την καταγγελία που έκανε ο πρόεδρος των εργαζομένων του μετρό, Αντώνης Σταματόπουλος,στον ΑΝΤ1 αλλά και ο Χρήστος Κούκης(Πρόεδρος του ΣΕΗΕΚ).Ο κ. Σταματόπουλος υποστήριξε ότι οι συρμοί μένουν συνέχεια από μηχανική βλάβη, ενώ πρόσθεσε ότι έχουν προσφύγει στην Επιθεώρηση Εργασίας για το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι - οδηγοί αναφέρουν συχνά ότι
Στα δικαστήρια η ΕΡΓΟΣΕ για την τιμή απαλλοτριώσεων εκτάσεων σε Πάτρα - Ρίο
Στα δικαστήρια προσέφυγε η ΕΡΓΟΣΕ για τον καθορισμό της τιμής μονάδας αποζημιώσεων σε αναγκαστικές απαλλοτριώσεις που έγιναν σε Πάτρα και Ρίο.Οι απαλλοτριώσεις έγιναν στο τμήμα της γραμμής Κορίνθου – Πατρών.Δικάσιμος έχει οριστεί στις 19 Φεβρουαρίου.
Ποιοι δημόσιοι υπάλληλοι θα χάσουν από 35 έως 100 ευρώ το μήνα
Νέο σοκ, κυρίως στα ανώτατα κλιμάκια του δημόσιου τομέα, έρχεται με μειώσεις θέσεων έως και 40% σε επίπεδο διευθυντών αλλά και με κούρεμα των επιδομάτων.
Το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης αναμένεται να προχωρήσει
Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014
Ενημέρωση απο την σημερινή συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΟΣ
Οφείλουμε να αναφέρουμε ότι τις τελευταίες μέρες έγινε και συζήτηση στους κόλπους της ΠΟΣ για το θέμα με τις διαμαρτυρίες συναδέλφων που τιμωρήθηκαν χωρίς να απολογηθούν.ΟΛΕΣ οι παρατάξεις καλούν τους συναδέλφους να επικοινωνήσουν με τα Σωματεία για να ανοίξουν ΑΜΕΣΑ όλα τα θέματα και να προχωρήσουν οι διαδικασίες.Το θέμα θα τεθεί και στις Διοικήσεις των εταιρειών.
Στην σημερινή συνεδρίαση έγινε μια πρώτη κουβέντα
Νέα αναβολή στο Κιουρκα - Χαλκίδα ;
Το στέκι της έλξης είχε γράψει για τα προβλήματα που υπάρχουν λόγω της έλλειψης προσωπικού (και όχι μόνο).
Όπως μαθαίνουμε η ηλεκτροκίνηση παει ακόμα ποιο πίσω, ενώ κάποιοι κάνουν λόγο
Ο ΟΣΕ ανοίγει θεμα αναμόρφωσης του Γενικού Κανονισμού κίνησης
Μια εβδομάδα μετα τα οσα αποκάλυψε το στεκι της ελξης για την πρόθεση της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την στελέχωση των Δ/Η με 1 μηχανοδηγό ο ΟΣΕ με επιστολή με άρθρο. Πρώτη. 1576427 / 20 Οκτωβρίου 2014 ανοίγει το θεμα της αναμόρφωσης του ΓΚΚ ως συνέπεια των απαιτήσεων της εναρμόνισης με το Ευρωπαϊκό νομικό θεσμικό πλαίσιο.
Θα ενημερώσουμε αργότερα με λεπτομέρειες.
Θα ενημερώσουμε αργότερα με λεπτομέρειες.
Σε πανικό η ΔΙΚΑΜ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.....
Ξεχνώντας ότι η εργατική Νομοθεσία είναι δίκαιο αναγκαστικό τρέχει σήμερα το πρωί να βγάλει νέο χαρτί στο οποίο βάζει τους μηχανοδηγούς να υπογράψουν ότι επιθυμούν να πληρώνονται ρεπό.Δυστυχώς η ΔΙΚΑΜ πραγματοποιεί το ένα λάθος πίσω απο το άλλο προκειμένου να εμφανίσει ότι η ευθύνη για το θέμα της έλλειψης προσωπικού δεν οφείλεται σε αυτήν.
Φυσικά το Σωματείο είναι ανύπαρκτο στην όλη διαδικασία αφού
Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014
Εγκρίθηκε η κατασκευή του ταχύτερους τρένου στον κόσμο! Ταχύτητα μέχρι 480 χλμ!
Η Ιαπωνία ετοιμάζεται να κατασκευάσει ένα νέο τρένο υπερ-ταχύτητας, το οποίο θα ονομάζεται JRTokai.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της WallStreetJournal, το νέο αυτό υπερ-τρένο θα μπορεί να μεταφέρει τους επιβάτες του από το Τόκιο στην πόλη Ναγκόγια, με ταχύτητα 300 μιλίων την ώρα (480 χιλιόμετρα/ώρα), χάρη στην τεχνολογία της μαγνητικής αιώρησης.
Αλλαγές στον υπολογισμό του εφάπαξ - Διαβάστε πόσα θα πάρετε
Aπο τον μέσο όρο των 38.116 Ε το 2010 στα 27.472 Ευρώ το... 2014.Έρχεται η ανάπτυξη!
Τα εφάπαξ που χορηγήθηκαν από τα ταμεία του Δημοσίου κατά τη διετία 2012 έως 2014, ήταν κατά 166% περισσότερα από εκείνα τα οποία χορηγήθηκαν από 2009 έως το 2011, ενώ σημαντικά αυξημένο, κατά 119%, ήταν και το συνολικό ποσό το οποίο καταβλήθηκε στους δικαιούχους.
Σύμφωνα με τα στοιχεία όλων των τομέων
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΟΜΒΑ 2 Η κοροϊδία σε βάρος των μηχανοδηγών (υπηρετούντων και μεταταχθέντων)
Αυτή δεν είναι μια ακόμα απάντηση απο εμάς. Είναι η αποκάλυψη του για την πραγματικότητα που ζούμε ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ και του βρώμικου ρόλου ορισμένων σε βάρος των μηχανοδηγών,σε βάρος των συμφερόντων του κλάδου και του σιδηροδρόμου.Σήμερα ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ την αλήθεια με στοιχεία(επιστολές ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά την επερώτηση στην Βουλή).
Aποκαλυπτικές οι πρώτες απαντήσεις απο ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ΟΣΕ για την 1η επερώτηση του ΣΥΡΙΖΑ
Για το στέκι της έλξης είναι μια ακόμα επιβεβαίωση των όσων κατά καιρούς δημοσιεύουμε. Είμαστε πλέον βέβαιοι ότι στην 2η επερώτηση που αφορούσε αποκλειστικά τον κλάδο μας,θα έχουμε ...γλέντια, αφού και εκεί ζητείται η κατάθεση εγγράφων(ΑΚΕ).
Δικαιωνόμαστε λοιπόν - όταν γράφουμε ότι οι Διοικήσεις παίζουν παιχνίδι με τις προσλήψεις ενώ και η σύμβαση μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τα ΥΓΟΣ που έχουμε πλέον στην διάθεση μας ανοίγει πολλά θέματα προς συζήτηση .Αναλυτικότερα
Δεν πέρασαν τα βρώμικα κόλπα της DB λέει το GDL μετά την ολοκλήρωση της απεργίας
Παρ 'όλες τις προσπάθειες της DB να δυσφημίσουν την GDL, το πλήρωμα της αμαξοστοιχίας και πάλι ήταν σαν ένα βράχο πίσω από τις απαιτήσεις της GDL και σε αυτή την απεργία με το ποσοστό της συμμετοχής να φτάνει το εκπληκτικό πραγματικά 85%!
Τα μέλη μας δεν είναι μαριονέτες δήλωσε ο Claus Weselsky, οι ενέργειες της DB μας
Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014
Τραγική η κατάσταση στο Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης ...
Είναι απορίας άξιο πως θα μπορέσει να βγει το έργο στο προσεχές μέλλον.
8 επίκουροι μηχανοδηγοί - βοηθοί, εργάζονται αυτήν την βδομάδα στο μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης ενώ συνομιλώντας με τον υπεύθυνο για την βαρδιολόγηση διαπιστώσαμε
Καμπανάκι της ΕΕ, στην Ρουμανία, για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων
Η Επιτροπή κάλεσε τη Ρουμανία να εναρμονίσει όλους του εθνικούς κανόνες με την οδηγία 2004/49/ΕΚ για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων. Το αίτημα αυτό αφορά την ανεξαρτησία της αρχής ασφάλειας και του φορέα διερεύνησης.
Η νομοθεσία της ΕΕ στοχεύει στην
ΣΥΡΙΖΑ: Όργιο παρανομιών στις τοποθετήσεις νέων προϊσταμένων στο Δημόσιο
Μικροκομματικές επιδιώξεις των δύο εταίρων της συγκυβέρνησης, λίγο πριν την πτώση της, με στόχο την περαιτέρω άλωση του κρατικού μηχανισμού, καταγγέλλουν σε κοινή ανακοίνωσή τους ο Τομεάρχης Διοικητικής Μεταρρύθμισης του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Μητρόπουλος και το Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης του κόμματος. Όπως τονίζουν,
Αλλαγές σε μηχανοστάσια Βόλου- Λάρισας
Ο Νωντας Θεοδωροπουλος προϊστάμενος υπηρεσίας Λειανοκλαδιου,ανέλαβε την ευθύνη για τα 2 μηχανοστάσια σήμερα μετά την συνταξιοδότηση του προϊστάμενου απο το Βόλο ενώ είχε προηγηθεί και αυτή του αντίστοιχου απο την Λάρισα.
4 μήνες μετά,ήρθαν οι απολογίες για την διάσπαση στα εμπορικά
Μετά απο 4 μήνες και αφού κράτησε 5 ημερομίσθια απο τους 2 μηχανοδηγούς που ενεπλάκησαν στο συμβάν με το εμπορικό τρένο στον σταθμό Λαρίσης χωρίς να απολογηθούν, η ΔΙΚΑΜ επιτέλους έστειλε απολογίες στους συναδέλφους για να ανοίξει το θέμα.
Φυσικά δεν θα μπορούσε να κάνει και αλλιώς ο κ. Ρετσινάς αφού σε πρόσφατη επερώτηση στην Βουλή, η Διεύθυνση του στοχοποιήθηκε γιαΕγκύκλιος για τα βοηθήματα από τον ΟΣΕ
Δημοσιεύουμε την εγκύκλιο που ισχύει και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Προκειμένου να διευκολυνθούν στην λειτουργία τους οι επιτροπές χορήγησης του οικονομικού βοηθήματος λόγω ασθένειας ο γιατρός του ΟΣΕ κοινοποίησε εγκύκλιο με τις χαρακτηριστικές περιπτώσεις αθενειών για τις οποίες δικαιολογείται η χορήγηση του.Το ύψος του βοηθήματος σύμφωνα με την
Σκιές, πολλές σκιές στην ιδιωτικοποίηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ (Rosco)
Σύμφωνα με το δημοσίευμα αν η αποτίμηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι στα 30-40 εκατ Ευρώ- μετά τις τελευταίες συμφωνίες και τις κρατικές επιδοτήσεις-θα πρέπει να θεωρείται σκανδαλώδης...Όσο πλησιάζουμε στην κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών σε ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ, ολοένα και θα κλιμακώνονται οι αντιδράσεις στην ιδιωτικοποίησή τους.
Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014
Εκτροχιασμός λόγω ελλείψεων
Μεγάλες αλήθειες για την κατάσταση στον σιδηρόδρομο...
ΤΡΑΓΙΚΕΣ ελλείψεις προσωπικού και τροχαίου υλικού «εκτροχιάζουν» το σιδηρόδρομο. Με έντονο σκεπτικισμό αντιμετωπίζουν σιδηροδρομικοί τις εξαγγελίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για αύξηση του εμπορευματικού έργου, όταν δεν περισσεύουν, ούτε για δείγμα, μηχανοδηγοί, σταθμάρχες, τεχνίτες, προσωπικό κίνησης και μηχανές.
Όταν δεν κάνεις τις σωστές ερωτήσεις,θα πάρεις τις λάθος απαντήσεις...
Αν δεν κάνεις τις σωστές ερωτήσεις θα πάρεις τις λάθος απαντήσεις λέει ο Θέμης Συριόπουλος σε επιστολή του με αφορμή τα όσα έγιναν στην συνέλευση του ΜΑΙ. Αναλυτικά >
...Και λάθος απαντήσεις πήρε το νεοφώτιστο μέλος του σωματείου μας ο οποίος ήρθε να τις αναπαράγει σε μορφή μαθήματος στην γενική συνέλευση.Επειδή των τελευταίο καιρό φοιτά σε ένα σχολειό συνδικαλιστών
Ο χειρότερος αγράμματος είναι ο πολιτικά αγράμματος..
“Ο χειρότερος αγράμματος είναι ο πολιτικά αγράμματος. Δεν ακούει τίποτα, δεν βλέπει τίποτα, δε μετέχει στην πολιτική ζωή.
Δε δείχνει να γνωρίζει ότι το κόστος διαβίωσης, η τιμή των φασολιών, του αλευριού, του ενοικίου, των φαρμάκων, όλα βασίζονται σε πολιτικές αποφάσεις. Νιώθει ακόμη και περήφανος γιαΓιατί πρέπει ο σιδηροδρομικός σταθμός να μείνει μέσα στην πόλη της Κοζάνης
Σχόλιο -απάντηση του φίλου μας Γιώργου Νάθενα για το θέμα που έχει δημιουργηθεί στην Κοζάνη...Λυπάμαι πολύ για την μυωπική λογική και την σκόπιμη παραπληροφόρηση
εκείνων των σχολιαστών , που θέλουν να φύγει το τρένο από την πόλη. Δεν συνειδητοποιούν
ότι στις μέρες μας, με την πολύμορφη οικονομική και περιβαλλοντική κρίση, ο σιδηρόδρομος
είναι μια
Δεκέμβριος 2012...Όταν ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ διαβεβαίωναν τους μηχανοδηγούς για την εξαίρεση τους απο το ενιαίο...
Στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα ή μήπως μια ζωή ίδιες αποφάσεις απο τους ίδιους συνδικαλιστές;
Με αφορμή τα όσα γράφονται σήμερα στον Τύπο για νέες μειώσεις στο ενιαίο μισθολόγιο κάνουμε ένα φλας μπακ στον χρόνο και επιστρέφουμε στον Δεκέμβριο του 2012.Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας έχει μπεί στον 6ο μήνα μετά τις εκλογές του Μαΐου και συνεδριάζει για πρώτη φορά στα γραφεία της ΠΟΣ το Σώμα των Αντιπροσώπων.(ΣτΑ).Την ίδια ώρα
Νέο μισθολόγιο στο Δημόσιο: Βασικός μισθός 680 ευρώ και αποδοχές ανάλογα με το επίπεδο σπουδών
Σύμφωνα με το Βήμα της Κυριακής έρχεται και το πετσόκομμα της προσωπικής διαφοράς στο Υπουργείο Υποδομών που ίσως σημαίνει σοβαρές μειώσεις για μεγάλο μέρος των νεότερων σε ηλικία σιδηροδρομικών και ιδιαίτερα όσων εργάζονται στην εξωτερική υπηρεσία.(έλξη - κίνηση) .Νέο τοπίο αμοιβών διαμορφώνει το νέο μισθολόγιο στο Δημόσιο. Ο βασικός μισθός θα είναι στα
Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014
Είναι ...τρελοί οι Γερμανοί Μηχανοδηγοί !
Στείλτε έναν αετό απο την Ελλάδα να τους ηρεμήσει! Μέχρι τις 4 το πρωί της Δευτέρας η νέα απεργία των Γερμανών μηχανοδηγών που αγωνίζονται για αξιοπρεπείς μισθούς και καλύτερες συνθήκες εργασίας.Το Σωματείο μας ( GDL ) δεν θα ηρεμήσει μέχρι ο εργοδότης να αποδεχτεί τα αιτήματα του προσωπικού έλξης και κίνησης και αρχίσει να διαπραγματεύεται σοβαρά, απάντησε ο Πρόεδρος Claus Weselsky στην πρόκληση της DB που χαρακτήρισε ακατανόητη την στάση του GDL.Nέα πρόταση της DB
Δελτίο Τύπου ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών για συμφωνία COSCO - ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Η συμφωνία COSCO – ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρέπει να ιδωθεί εντός του πλαισίου που ορίζεται από τους σχεδιασμούς της ΕΕ και των μονοπωλίων για να μετατρέψουν τη χώρα σε διαμετακομιστικό κέντρο και βασικό κρίκο συνδυασμένων μεταφορών εμπορευμάτων προς την κεντρική και νοτιοανατολική Ευρώπη. Εκδήλωση των σχεδιασμών αυτών είναι η