Προβλήματα έχει παράταξη της ΔΑΚΕ αφού η αναζήτηση μελών έχει πέσει ουσιαστικά στο κενό. Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη αυτή διαδραματίζει η στάση του επικεφαλής της εργατοπατέρα Κιουτσούκη στην τελευταία ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς και η Κυβερνητική πολιτική της αναστολής των συμβάσεων εργασίας που έχει οδηγήσει 1 εκ εργαζόμενους στην χώρα να ζούν εδώ και 11 μήνες με το βοήθημα των 534 Ευρώ τον μήνα.
Η ΔΑΚΕ ποτέ δεν κατήγγειλε αυτήν την πολιτική, ο Κιουτσούκης κρύβεται, ενώ την σκυτάλη για την άσκηση κριτικής για τα αδιέξοδα της Κυβερνητικής πολιτικής στα εργασιακά, ανέλαβαν γνωστοί εργατολόγοι αφού η ηγεσία της ΓΣΕΕ απέχει χρόνια τώρα απο τα πραγματικά προβλήματα των εργαζομένων.
Τα όσα είπε ο κ. Καρούζος και δημοσίευσε το στέκι προκάλεσαν αίσθηση (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ).
Ο κ. Χατζηδάκης, συνήθως στα πρώτα καθίσματα των εκδηλώσεων της ΔΑΚΕ, απο την θέση του Υπουργού Εργασίας την περασμένη εβδομάδα επί της ουσίας προανήγγειλε την κατάργηση του 8ωρου με...χαμόγελο ως πολιτική "μεταρρύθμιση". Πρόκειται για ακραία διευθέτηση του χρόνου εργασίας που εισάγει η Νέα Δημοκρατία στα εργασιακά και συνέχεια των όσων είχε πεί προεκλογικά ο Πρωθυπουργός (η σταθερή εργασία είναι...παρωχημένη, το 8ωρο είναι ξεπερασμένο).
Μετά τις απλήρωτες υπερωρίες που εισήγαγε για τους εργαζόμενους η Κυβέρνηση πριν 4 μήνες, ο κ. Χατζηδάκης άνοιξε την κουβέντα για τον νέο εργασιακό μεσαίωνα που προετοιμάζει για τους εργαζόμενους της χώρας στο επικείμενο Νομοσχέδιο, καθώς η ύφεση στην οικονομία το 2020 ξεπέρασε το 10% καθιστώντας την Ελλάδα πρωταθλήτρια στον τομέα αυτό στην ζώνη της Ε.Ε.
Η ύφεση που δεν ήρθε τυχαία, αλλά αποτελεί αποτέλεσμα Κυβερνητικών επιλογών και πολιτικών.
Ενδεικτικά αναφέρουμε τι έγραψε την 1η Μαρτίου ο κ. Χιώνης (πρώην Δ/νων Σύμβουλος του ΟΣΕ την περίοδο 2007-2008 και γνωστός Οικονομολόγος) για την κατάσταση της Ελληνικής Οικονομίας : " Πάμε ολοταχώς για ΑΕΠ επιπέδου 2000 (130δισ) αλλά με χρέος του 1897 (240% του ΑΕΠ).".
Αντί να επιδοτήσει την εργασία και να ενισχύσει εργαζόμενους και επιχειρήσεις η Κυβέρνηση για να λειτουργήσει η οικονομία της χώρας, επέλεξε να επιδοτεί την ανεργία μέσω των αναστολών συμβάσεων εργασίας και την εκ περιτροπής εργασία οδηγώντας στο καναβάτσο εκατομμύρια εργαζομένων. Αντίστοιχα, έδωσε εκατομμύρια των Ευρώ σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης για να στηρίζουν καθημερινά -σε ένα ρεσιτάλ προπαγάνδας που όμοιο του δεν έχει γνωρίσει ο τόπος - το κυβερνητικό αφήγημα.
Η ΔΑΚΕ δεν άσκησε καμία κριτική σε αυτά τα Κυβερνητικά μέτρα.
Μπροστά σε αυτά τα αδιέξοδα ,αλλά και την δεδομένη Κυβερνητική φθορά λόγω των παλινωδιών γύρω απο την αντιμετώπιση της πανδημίας, με τους "άριστους" να εμβολιάζονται εκτός σειράς σε πλήθος περιπτώσεων και τον κόσμο να βρίσκεται στα όρια του εξαιτίας των αλλοπρόσαλλων μέτρων, η ΔΑΚΕ επιστρέφει στην λογική όσων καταρρέουν. Στον Κυβερνητικό συνδικαλισμό..
Οι επικεφαλείς της τάζουν τα πάντα στους πάντες.
Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για παράδειγμα, θεωρώντας ότι η εταιρεία βρίσκεται σε καθεστώς δημοσίου, οι συνδικαλιστές της τάζουν θέσεις ευθύνης σε όλους ενόψει του νέου Οργανογράμματος.
Οι εκπρόσωποι της ΔΑΚΕ, χωρίς να μπορούν να απαντήσουν πειστικά στο γιατί καταψήφισαν μια Συλλογική Σύμβαση Εργασίας που δίνει αυξήσεις εως και 100 Ευρώ το μήνα και προστατεύει τους εργαζόμενους απο την πολιτική των αναστολών και της φτωχοποίησης των 534 Ευρώ το μήνα, προσπαθούν να χτίσουν αφήγημα στην λογική του ..."μπλέ" οράματος και της "πολιτικής αφέλειας".
Δεν μπορούν να απαντήσουν ούτε στο καίριο ερώτημα ΓΙΑΤΙ Σωματείο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ που έχει ηγετική θέση η ΔΑΚΕ, αποχώρησε απο τις διαπραγματεύσεις ενώ είχε κληθεί σε αυτές και προχώρησε σε καταγγελία στον ΟΜΕΔ.
Ιδιαίτερα για αυτό το ζήτημα, πολλά θα αποκαλυφθούν στις επικείμενες απολογιστικές συνελεύσεις του Σωματείου των μηχανοδηγών.
Και φυσικά στην ΔΑΚΕ δεν μπορούν να απαντήσουν γιατί ακόμα δεν έχει υπογραφεί νέα ΣΣΕ στον ΟΣΕ ή σε άλλες ΔΕΚΟ.
Η απάντηση είναι απλή. Η Κυβέρνηση δεν θέλει Συλλογικές Συμβάσεις, η ΔΑΚΕ στηρίζει έμμεσα την πολιτική αυτή επιλογή δια της στήριξης της Κυβέρνησης. Στον ιδιωτικό τομέα όλοι βλέπουμε ότι Συλλογικές Συμβάσεις δεν υπογράφονται ενώ σε πολλές ΔΕΚΟ κυριαρχεί η στασιμότητα στον τομέα αυτό.
Στην ΔΑΚΕ τέλος, πιάστηκαν εξαπίνης με τις συνεντεύξεις για την επιστροφή τεχνιτών στην Θεσσαλονίκη αλλά και για τις προσλήψεις μηχανοδηγών (έψαχναν 1 μέρα να δούν που βρήκε το στέκι την προκήρυξη των θέσεων).
Φυσικά απο το τάξιμο δεν χάνει ποτέ κανείς. Αυτό θα σκέφτονται και οι εκπρόσωποι της ΔΑΚΕ στον σιδηρόδρομο.
Το θέμα όμως είναι ότι όλοι τους έχουν πάρει πλέον χαμπάρι.....
Και πλέον 2 χρόνια μετά την ανάληψη της εξουσίας απο την Νέα Δημοκρατία, το "φταίνε για όλα οι προηγούμενοι" αρχίζει και εξασθενεί.
Στον σιδηρόδρομο για παράδειγμα, δεν έχει προχωρήσει ΟΥΤΕ μισό έργο ενώ μέρος του δικτύου παραμένει ανενεργό μετά τον Ιούλιο του 2019. (αναφερόμαστε στην σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Δράμας - Αλεξανδρούπολης).
Και για αυτά φυσικά , οι Δακίτες δεν έχουν τίποτα να πούν.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Είναι απορίας άξιον πως υπάρχουν εργαζόμενοι που υποστηρίζουν την πολιτική της ΝΔ. Οι εργατοπατέρες εγκλωβίζουν κάποιους, αλλά δεν μπορεί όλοι να ικανοποιούνται. Καμιά φορά παριστάνουν τους δυσαρεστημένους και ψευτοδιαγράφονται, όπως ο Ν. Κιουτσούκης έκανε στο παρελθόν. Για να επιστρέψουν μετά έρποντας και γλείφοντας. Αλλά γιατί να έχουν οπαδούς, ψηφοφόρους, βαστάζους; Τι διάβολο θέλουν, να ευημερούν οι έχοντες και κατέχοντες και αυτοί να τρώνε από τα ψίχουλα που πέφτουν από τα τραπέζια τους; Να μοιράζουν λεφτά δεξιά και αριστερά σε Σχολάρχες, Κλινικάρχες, Καναλάρχες, Εργολάβους και λοιπούς ημέτερους, ελπίζοντας ότι θα πάρουν και αυτοί μερικές δεκάρες; Θέλουν και υποφέρουν περιμένοντας την ανταμοιβή τους στην άλλη ζωή; Η εθελοδουλεία τους προκαλεί κατάπληξη! Οι εργαζόμενοι οφείλουν να είναι απέναντι στις εργοδοτικές πολιτικές.
ΑπάντησηΔιαγραφή