Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 9 Μαΐου 2022

Το λές και σηματοδότηση - Τηλεδιοίκηση (ή μήπως κοροϊδία ). Το στέκι ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ

Γιατί ΚΑΙ στον σιδηρόδρομο τελικά, ουσία είναι η...επικοινωνία. Η Π.Ο.Σ. τι ακριβώς έχει να πεί για όλα αυτά; ΔΕΝ τα γνωρίζει; 
Για άλλη μια φορά την περασμένη Παρασκευή, γίναμε μάρτυρες ενός επικοινωνιακού καταιγισμού με παχυλές ανακοινώσεις για την "πλήρη λειτουργία τίθεται από σήμερα (...6/5) για  το νέο ηλεκτροκινούμενο σιδηροδρομικό τμήμα ΣΣ Τιθορέα – Λειανοκλάδι- Δομοκός πλήρως εξοπλισμένο με σύγχρονα Σιδηροδρομικά Συστήματα Σηματοδότησης – Τηλεδιοίκηση".

Για τα ¨εγκαίνια"  μάλιστα έγινε και η ανάλογη φιέστα στο Λιανοκλάδι. 

Ωστόσο η πραγματικότητα που αντιμετώπισαν οι μηχανοδηγοί ήταν εντελώς διαφορετική και μάλιστα υπήρξαν σοβαρές διαμαρτυρίες και καταγραφές για σοβαρά σφάλματα στις ενδείξεις το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε με πλέον χαρακτηριστική αυτή στην περιοχή του Μώλου όπου οι αμαξοστοιχίες συναντούσαν διαλείπον πρόσημα εισόδου για να διαπιστώσουν στην συνέχεια (και αφού μείωναν αισθητά την ταχύτητα) ότι το κυρίως σήμα εισόδου ήταν κίτρινο και το εξόδου κόκκινο. Η απάντηση των υπευθύνων ήταν ότι το σύστημα δεν είχε τεθεί ακόμα σε λειτουργία και πως αυτό θα γινόταν σήμερα Δευτέρα και όχι την περασμένη Παρασκευή όπως όμως είχε αναφερθεί ΕΠΙΣΗΜΑ απο τις αρμόδιες αρχές και μάλιστα σε δελτίο τύπου τους.

Με λίγα λόγια απο την επικοινωνία φιέστα,  προέκυψε λάθος ενημέρωση στο προσωπικό. 

Το στέκι μετά τις απανωτές διαμαρτυρίες μηχανοδηγών,  έψαξε το θέμα και με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι τελικά παραδόθηκε και έγινε φιέστα για ένα έργο που η λειτουργία του θα παρουσιάζει "σοβαρές" ...ιδιαιτερότητες, τέτοιες που για παράδειγμα ΔΕΝ θα λειτουργεί το τμήμα αποκλεισμού μεταξύ Δομοκού - Παλαιοφαρσάλου, παρότι τα εκατέρωθεν σήματα "ανοίγουν",  ενώ πολλές αλλαγές ΔΕΝ λειτουργούν.

Δημοσιεύουμε την εγκύκλιο για το.... "ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΕΡΓΟ" 

Τονίζουμε ότι ΑΚΟΜΑ κανείς μηχανοδηγός ΔΕΝ έχει ενημερωθεί επίσημα για τα όσα περιγράφονται.

η 2η σελίδα 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου