Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

Το τρένο ξανασφύριξε στην Πελοπόννησο !!


50 τυχεροί επιβάτες (όλοι μέλη του ΣΦΣ ) είχαν την ευκαιρία χτες να ακολουθήσουν  την μεταφορά βαγονιών που πραγματοποιήθηκε χτες 01/09 στην Πελοπόννησο.
Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για θερμή υποδοχή σε χωριά που είχε 2 χρόνια να εμφανιστεί τρένο ( το βίντεο επιβεβαιώνει τις πληροφορίες )






Στον Αχλαδόκαμπο.....














Οι φίλοι του ΣΦΣ .....









 Εκτός διαδρομής η Καλαμάτα λόγω ασφαλτόστρωσης των διαβάσεων
Να σημειώσουμε πως με αφορμή το ταξίδι αυτό ήρθε στην επικαιρότητα και το θέμα που έχει προκύψει στην πόλη της Καλαμάτας και ευρύτερα στην Μεσσηνία με το στρώσιμο των διαβάσεων του τρένου από το δήμαρχο Παναγιώτη Νίκα. Στρώσιμο με άσφαλτο που απαγορεύει την διέλευση του τρένου από την περιοχή, κάτι που έχει φέρει μάλιστα σε σύγκρουση το δήμαρχο με τη διοίκηση του ΟΣΕ… Ο σύλλογος φίλων Σιδηροδρόμου επ’ ευκαιρίας του αυριανού ταξιδιού καλεί το δήμαρχο να σκεφτεί το λάθος του και να βοηθήσει ώστε να ανοιχθούν οι διαβάσεις και να ενταχθεί στο επόμενο ταξίδι και η Μεσσηνία.







1 σχόλιο:

  1. Το τρένο είναι εκσυγχρονισμός για μια χώρα, είναι πολιτισμός, είναι το παρελθόν και το μέλλον της. Το τρένο είναι ένα ασφαλές μεταφορικό μέσο
    και παράλληλα σου παρέχει άνετο και γρήγορο ταξίδι.
    Αυτοί που υποβάθμισαν το τρένο υποβάθμισαν τους σιδηροδρομικούς, το σιδηρόδρομο και τις υπηρεσίες του προς τους πολίτες, υποβάθμισαν την ίδια τους τη χώρα.
    Το τρένο σήμερα υπάρχει κι αυτό το οφείλουμε στους σιδηροδρομικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή