Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Σοβαρευτείτε επιτέλους !

Αυτό που περιγράφουμε είναι η συμφωνία που έγινε προφανώς μεταξύ του Διευθυντή ΔΙΚΑΜ και συνδικαλιστών της ΠΕΠΕ για αλλαγές στα κυκλώματα εργασίας προκειμένου να ελαφρυνθούν οι συνάδελφοι του ΜΘ και να προχωρήσουν οι εμπορικές συμφωνίες . Και λέμε συμφωνία γιατί διάφοροι παραγοντίσκοι της κακιάς ώρας συζητούσαν τα σενάρια αυτά σε πηγαδάκια στο Μηχανοστάσιο ΜΑΙ .....

Προσέξτε τι κάνανε ....

Σκοπός ήταν να αφήσει το Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης  το 57 συν 56 για να κερδίσει 2 άτομα ...

Μέχρι χτες , οι υπηρεσίες στο ΜΑΙ ήταν 56 συν 59 , 1510 επ 61 , 54 συν 57 .

Με την σημερινή συμφωνία οι υπηρεσίες γίνονται 56 διαν 57 , 1510 επιβάτης 61 , επιβάτης  56 συν 59 !

Αντίστοιχα το Λειανοκλάδι είχε την υπηρεσία 1511 επ 52 , η οποία τώρα γίνεται 1511 - 54 .

Αντί λοιπόν το Λειανοκλάδι να κάνει και την υπηρεσία 57 - 1510 και να γλιτώσουμε 1 άτομο (το 1510 πλέον δρομολογείται με ένα μηχανοδηγό και συνοδό - Προϊστάμενο , θα κέρδιζε με την επιλογή αυτή και η κίνηση 1 συνάδελφο αφού θα κατεβαίναν 2 μηχανοδηγοί απο το Λειανοκλάδι ) απο το ΜΑΙ και η διανυκτέρευση να γίνει 56 - 59 για να γλιτώσουμε άλλα 2 άτομα  ΠΡΟΤΙΜΗΣΑΝΕ να φορτώσουν το ΜΑΙ με επιπλέον 2 επιβατιλίκια  παραπάνω.

Αυτή είναι η διαχείριση που κάνει ο κύριος Ρετσινάς με τους συνεργάτες του συνδικαλιστές .

Τα συγχαρητήρια μας σε αυτούς που του δώσανε παράταση και σε αυτούς που τον καλύπτουν .

Φυσικά πλέον ρεπό στο ΜΑΙ δεν δίνεται σε κανένα συνάδελφο .....

Στην διαμαρτυρία του Αντιπροέδρου της ΠΕΠΕ στον μηχανοστασιάρχη Καπετανάκη για αυτά τα χάλια , ο κ. Καπετανάκης αρκέστηκε να πεί <<εντολή Διευθυντή >> αδιαφορώντας για το μηχανοστάσιο του .

Το γράφουμε και απλά > 

Τι λέει η λογική ότι θα έπρεπε να κάνουν εφόσον η κατάσταση όπως λένε είναι προσωρινή και για 20 μέρες 

ΜΑΙ 

56 Διανυκτέρευση 59 (αφήνει 54/57 κ 1510 επ 61)  γλιτώνει 1 μηχανοδηγό

Λειανοκλάδι 

1511 συν 54 , 57 συν 1510 (προσθέτει 2 άτομα )

Τι έγινε 

ΜΑΙ 

56 διανυκτέρευση 57 
1510 επ 61 
επ 56 συν 59 

προσθέτει 1 υπηρεσία και στέλνει 2  μηχανοδηγούς σε διανυκτέρευση , προσθέτει κι  2 επιβατιλίκια , διατηρεί το επιβάτης στο 1510 και επιβαρύνει και την κίνηση με 1 άτομο .

Λειανοκλάδι 

1511 συν 54 . (καμία απολύτως αλλαγή - απλά καταργείται το επιβάτης ).


Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι και στο Λειανοκλάδι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με τα ρεπό , όπως και το ότι οι συνάδελφοι κάνουν τα περισότερα χιλιόμετρα απο όλους τους μηχανοδηγούς Παννελαδικά .

Αλλά η λύση που εφαρμόζεται είναι τουλάχιστο προκλητική και αυτό στο οποίο ασκούμε κριτική είναι οι συμφωνίες συνδικαλιστών - Διευθυντή ΔΙΚΑΜ.

3 σχόλια:

  1. Δυστυχώς , παρά τις απανωτές σφαλιάρες , η ΠΕΠΕ ασχολείται με την διαχείριση του θέματος της έλλειψης προσωπικού και όχι με την ουσιαστική αντιμετώπιση του .

    Όλη την περασμένη εβδομάδα , οι παρατρεχάμενοι του Προέδρου της ΠΕΠΕ , κυκλοφορούσαν στο ΜΑΙ , μιλώντας για τρένα που ΠΡΕΠΕΙ να πάρουμε και να ξαναβάλουμε πλάτη .

    Δεν πρόκειται να ακολουθήσουμε σε αυτήν τους την λογική .

    Αύριο στο ΣΕΠΕ ξεκινάει η πραγματική προσπάθεια απο αυτούς που θέλουν τον μηχανοδηγό πρωταγωνιστή και όχι είλωτα .

    Ήδη σε Βόλο και Λάρισα μετακινούνται χιλιάδες τόνοι εμπορευμάτων στην πλάτη του προσωπικού και το μοναδικό αίτημα που θα μπορούσαμε να παλέψουμε έχει μείνει στις καλένδες .
    Μιλάω για την ΣΣΕ και τα όσα θα μπορούσαμε να κερδίσουμε με τις παρανομίες της ΔΙΚΑΜ σε βάρος του κλάδου .

    ΣΣΕ την οποία , Πρόεδρος και Γραμματέας δεν κυνήγησαν ουσιαστικά ποτέ .

    Γενιδούνιας Κώστας
    Αντιπρόεδρος ΠΕΠΕ


    Υ.Γ. Ας τελειώσει και αυτή η γελοιότητα στα social media .
    Ελπίζω χτες και σήμερα ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ , να πήρε καλά τα μάθημα του .

    Γιατί όταν έγραφε το περίφημο κόμπος που δεν λύνεται κόβεται , μιμούμενος τον Αντώνη Σαμαρά , το είδωλο του , για άλλες Δημόσιες Εταιρίες , δεν θα μπορούσε ίσως να φανταστεί ότι αυτό μπορεί να βγει απο τα χείλη των κομματικών του προισταμμένων κ για τον ΟΣΕ .



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κόμπος που λύνεται κόβεται το λέω και τώρα είναι καιρός να προχωρήσουν γρήγορα οι αλλαγές που όλοι βλέπουμε ότι χρειάζονται έργα τροχαίο υλικό καθημερινότητα ακόμα καλύτερη σχέση εταιρείας πολίτη αρχή μέση τέλος σε ένα σύστημα που έχει κάνει μόνο θυσίες οικονομικές και χρειάζεται ακόμη πολλές οργανωτικές αλλαγές γιατί τα προβλήματα δεν περιμένουν πλέον καλήμερα..

    Β.Τ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πρωτα απο ολα , πρεπει να ξαναφτιαξουν οι σχεσεις μεταξυ μας,οσο γινεται αυτο βεβαια, να σταματησει αυτο το ..αμημενο ΕΓΩ ,οτι αρπαξω και οτι κανω ΕΓΩ σημερα , και ολοι οι αλλοι να πανε να πνιγουν.αυτο πρεπει να εξαφανιστει κυριοι.οσον αφορα το τροχαιο υλικο,θα βρεθει η ακρη , θα γινουν στο + 1 οι παραγγελιες , με χρυσο αντιτιμα παντα και ολα θα ειναι ρολοι μετα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή